Ousama Ranking [Tardor 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Hi ha moltes històries obertes que poden sorprendre més endavant.
Text amagat.
Crec que m'he perdut molts detalls, però si no ho he entès malament, la Miranjo tenia la cara cremada i per això portava una màscara, però després semblava humana, ara està en un mirall, però té una nina amb la qual pot ballar amb en Daida.

Pel que fa al rei Bosse no sé què li passa pel cap, sembla que té un dilema i es deixa portar per la Miranjo, ens hauran d'explicar més endavant quin és el lligam.

La "iaia pansida" necessita pocions per tenir poders, què ha passat amb l'Ann? L'han acabada de curar?, perquè penso que se l'han deixat a mitges.

Em fa molta por el príncep Ouken.

L'Apeas és imbècil.
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Vist el capitol 14:
Text amagat.
Ja hem vist que els pressentiments de la Hiling no tenen per què encertar xD, com els de tothom, però ja està bé així, que ha estat molt mono en Boji al retrobament, i m'hauria fet molta pena si no >.<
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Xail ha escrit: 22 gen. 2022, 10:38
Text amagat.
Ja hem vist que els pressentiments de la Hiling no tenen per què encertar xD, com els de tothom, però ja està bé així, que ha estat molt mono en Boji al retrobament, i m'hauria fet molta pena si no >.<
Absolutament xD quin clickbait ens hem menjat...


Capítol 14 :banana:
Text amagat.
He de dir que això de posar en perill de mort els personatges contínuament, fent que sempre se salvin i posant flashbacks intermitents, em semblen tècniques guionístiques barates per emocionar el públic! (Estel crítica literària)
Però bé, aquest capítol l'he gaudit igualment. Aquí estan els millors moments per mi:

Just quan sembla que tot està perdut... apareixen els nostres herois!!! :D
Però primer, hem de fer un glopet...

Imatge
Kage parent del Doraemon confirmed


Imatge
Estrella DAMN!


Ara sí, entrem a l'acció!

Imatge
O sigui que així és com va partir la roca aquella, hm... té bastant sentit (el que passa és que això vol dir que en Bojji té una vista microscòpica ATÒMICA?! O_o')


Imatge
Qué elegancia, la de Francia 8) (li queda FANTÀSTIC aquest estil de combat, a en Bojji)

I, és clar, tots es queden flipant. Jo en canvi, mentre somreia veient la victòria de'n Bojji, remugava dient-li a la Hiling: "L'hauries d'haver votat com a president :elmo: "

I llavors, per algun motiu, la reina esbronca en Kage?! A sobre que et dona cervesa gratis!
Que plori la reina, vale; que plori en Bojji, vale va; però que plori en Kage...

Imatge
@manoliniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii portes el kalashnikov?!

La reina, llavors, fa una jugada a l'estil de Juan Carlos:

Imatge
"Lo siento mucho, no volverá a ocurrir"
El pobre Dorshe s'ha quedat sense un ull :( Però està viu :3

Hiling: "DORSHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!"
Al meu cap:

Imatge

Queixa number 2#:
Hiling: Bojji, l'entens sense llenguatge de signes?
Kage:
Imatge

Jo: PERÒ SI NO TENS LLAVIS KAGE-


Ara sí, la meva intriga (i a veure què expliquen al següent capítol) és:
Com una persona pot passar d'aquí...
Imatge

...a aquí?!
Imatge

De senyor cavaller amb bigoti elegant a pervertit que menja rates per esmorzar¿?
També ens hauran d'explicar de quin regne és príncep, l'Ouken, perquè sent de l'inframón, té pinta que potser és germà de'n Desha i de'n Despa...? Un possible successor al tron??? Però que el van tancar perquè ES VA MENJAR EN REMY DE RATATOUILLE¿?¿?¿?!!
Molta intriga... :crispetes:
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Mare meva @Estel que ben exposat tot!

Jo respecte l'Ouken penso que...
Text amagat.
La societat pot matar tant la teva innocència que crec que sí que pot arribar a transformar la gent més sensible en un monstre. Segurament tindrà algun súper trauma que l'ha portat a odiar a tothom per tot el mal que li han fet. No sé si té validesa psicològica, però sento a l'ànima que és possible
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 15:
Text amagat.
Imatge
Imatge

+

Waluigi: Admiro els teus pebrots


=


Imatge

Text amagat.
Em peto amb aquest capítol :riu:
ha tornat en WALUIGIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

YO QUIN SUSTO m'he clavat amb en Doumas, em pensava que s'havia trencat el coll de debò D: què collons, sí Kage, què collons...

Algunes coses del capítol:
-Hiling: "...és el meu nen": Ah, ara és el teu nen? Si en Bojji no s'hagués fet fort, el continuaria ningunejant, com al principi >:( Hiling, recorda que vas fer trampes amb l'elecció d'en Daida com a rei (perquè ell sí que és el teu nen, no?), i ara que ho recordo, no m'agrada gaire que el primer que abracés la Hiling fos en Bojji en el retrobament, hauria d'haver estat al revés... Estic rancorosa? Probablement. Hipocresies no, senyors, sinceritat davant de tot! Ja està bé de ser uns llepes del poder.
-Potser hagués estat millor que en Bojji no fos encara el més fort, que encara estigués millorant, perquè tingués més joc en els combats i que no tothom confiés encara en les seves capacitats (i d'altres sí, per veure qui té fe en ell).
-A mi m'hagués agradat que en Doumas tingués un estil de lluita d'espasa amb una sola mà. La mà de metall no sé... hagués quedat més simbòlic del seu penediment (com quan es va tallar els cabells) i més badass.
-Pobre Bojji, s'ha quedat molt traumat! :(
-Quan en Desha parlava de la lluita contra en Bosse, o sigui, recordo que en Desha és el #2 del rànquing de reis i en Bosse el #7, era? Vull dir que en teoria en Bosse no és rival per ell. De vegades en fan un gra massa d'en Bosse (si és veritat que està al #7). Que per cert! Qui deu ser el #1? Jo penso que hauria de ser en Despa, perquè: si en Bojji és el més fort del món (com va dir la Miranjo), el seu mestre Despa hauria de ser tant fort com ell, per haver-lo ensenyat, per tant hauria d'estar al #1 del rànquing, no? Vaja, em sembla que passa molt desapercebut, sent tant bo com és... Teoria: El #1 és el tio de les rates. Per què? Perquè en Despa va dir que era just el pol oposat d'en Bojji. M'estic flipant? Trivago.
I com és que en Desha coneix la Miranjo? Jo crec que la Miranjo habitava a l'inframón.
-Kage t'estimem <3 best amic que es pot tenir, quin suport emocional! (I els seus comentaris són els millors): Desha! Anava per tothom!
-Waluigi: Penso fer que la Miranjo pagui amb la seva vida tot el que ha fet.
Jo: Però... si ja la va dinyar...
Quin :clap: ca :clap::clap: tol :clap: !
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 12 (sí, vaig un poc endarrerit)

Després de la recapitulació, veiem que la colla de sicaris de na Miranjo és... desorganitzada en el millor dels casos. Sóc jo o a l'episodi anterior ens els van presentar com molt perillosos i tal? No sé.

Em fa entre gràcia i pena la posició en la que es troba el tio de l'armadura, que té ordres de prendre el regne però mentrestant ajuda en Bojji.

Bé, no ha passat gaire cosa més. Supòs que m'aniré posant les piles en tenir un moment.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Minatoni ha escrit: 30 gen. 2022, 23:45 Episodi 12 (sí, vaig un poc endarrerit)

Després de la recapitulació, veiem que la colla de sicaris de na Miranjo és... desorganitzada en el millor dels casos. Sóc jo o a l'episodi anterior ens els van presentar com molt perillosos i tal? No sé.

Em fa entre gràcia i pena la posició en la que es troba el tio de l'armadura, que té ordres de prendre el regne però mentrestant ajuda en Bojji.

Bé, no ha passat gaire cosa més. Supòs que m'aniré posant les piles en tenir un moment.
Se suposa que són els pitjors del regne... Segueix, segueix veient que la cosa s'anima molt :pervertmoon:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capitolàs 16 !
No sé per on començar ni com expressar totes les emocions...
Text amagat.
-POBRE MARE D'EN BOJJI I POBRE BOJJI!!!!

Imatge

O sigui que en Bojji també té un passat molt trist, com el d'en Kage...

-Miranjo bruixa malpa****! :espardenya:

-Qui coi és aquell dimoni gegant?! Li ha salvat la vida a la Miranjo!
-I per què en Bojji estava al camp de batalla? On era en Bosse?!!?!?!?!
-Que cruel que és l'exèrcit de l'inframón! I en Giga no és cap criminal, és que té principis! Pobre nen gegant, l'han matat sense escrúpols...
-Continuo pensant que l'exèrcit de l'inframón és un exèrcit de miserables, no hi ha res que justifiqui aquesta violència i insensibilitat
-HO SABIA! El tio de les rates és germà d'aquell parell!
-Caramel visual amb l'animació d'en Waluigi preparant el llamp per atacar
-Bojji BADASS tremendo, quan para el llamp
-Ara qui és l'incompetent? :elmo:
-"...no ets rival per en Bojji", UOOOOOH!
-Home, Doumas, el perdó no és tant barat de donar, eh? Que m'has traumat el protagonista (i el canvi d'en Kage tho, de "oi que no et fa res perdonar-los?" a "miserables! com voleu que amb 4 llàgrimes us perdoni?"). Ànims Bojji!
-Moltes llàgrimes en Doumas i en Hokuro, es passen el dia plorant xd
-Ara resulta que també és l'Spiderman en Bojji?? O_o' ha passat de ser un incompetent a ser un superheroi
-Ara també entenem per què en Bosse és tan respectat, no es va presentar al #1 de rànquing, potser sortiria guanyador? (contra en Bojji segur que no :3)
-M'ha semblat un capítol espatarrant, però la veritat és que no he acabat d'entendre com hem arribat a aquesta situació de guerra entre els dos regnes (?), com que m'he perdut pel camí :idea:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 14

No havien dit que la reina no tornaria veure els seus fills? D'acord, encara no ha vist en Daida, però crec que també feia referència a en Bojji.

Res, ha estat bé perquè han tornat treure la serp i en Bojji ha demostrat un poc de què és capaç.

Per cert, l'explicació dels enllaços entre àtoms d'en Despa ha estat molt cuqui.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 17 :whip:
Text amagat.
O sigui que a en Waluigi i els seus germans els hi va passar el mateix o una cosa molt similar al que li passa a en Bojji, que son pare volia aconseguir la immortalitat (en el cas d'en Bosse, la força més gran, però també va obtenir la immortalitat) i sembla que l'Ouken, d'alguna manera, hereta aquesta immortalitat? És preocupant, però sembla que ni a en Bojji ni a en Daida els hi passa això d'heretar la immortalitat, sinó que en Bosse va robant la força i el cos dels fills.
El pare dels de l'inframón em recorda a Saturn (també el nom s'assembla) el déu romà, pare de Zeus i companyia, que es menjava els seus fills (en aquell cas, per por d'una profecia en què l'anaven a derrotar). Recordeu aquell rei de la muntanya? Era un altre rei, però potser li va passar alguna cosa similar? Sembla com si el dimoni gegant aquell fós qui hagués donat aquest poder a tothom que desitjava més força o ser immortal, i potser la Miranjo s'ha encarregat de fet de traductora per tots els tractes. Això explica també perquè en Waluigi vol acabar amb el dimoni i la Miranjo.
És interessant... A mi em sembla que l'Ouken no s'ha corromput personalment (perquè hagi canviat la seva manera de ser voluntàriament), sinó que aquesta cosa negra que té a dins li està posseïnt la consciència... Vés a saber si hi ha alguna cura per això! Però la Miranjo se n'ha aprofitat
:vermella:

Bojji ultraheroi, no ase falta desir nada más xD m'hagués agradat que encara no fós tan fort, sinó que anés millorant poc a poc. OH! I també sembla que aviat sabrem més sobre el clan d'en Kage!! Quants misteris... :soudesuka:
Respon