Ousama Ranking [Tardor 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

El capítol 11 m'ha resultat especialment interessant...

Spoilers capítol 11:
Text amagat.
El que dius té sentit, @Estel_volador, però jo no he acabat d'entendre per què la Miranjo "del passat" és amb en Daida del present. És a dir, encara és una nena i coneix en Bosse, però afirma que en Bosse no té cap fill... Per tant, què passa? En aquell racó no actua l'espaitemps i hi ha atrapada la Miranjo del passat? Llavors, la de fora és algú altre? També li han fet beure la sang d'algú, que és el motiu pel qual en Daida és allà? Potser m'estic emparanoiant massa xD

Per cert, la millor imatge del capítol:
Text amagat.
Imatge
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ereza ha escrit: 25 des. 2021, 20:59 El capítol 11 m'ha resultat especialment interessant...

Spoilers capítol 11:
Text amagat.
El que dius té sentit, @Estel_volador, però jo no he acabat d'entendre per què la Miranjo "del passat" és amb en Daida del present. És a dir, encara és una nena i coneix en Bosse, però afirma que en Bosse no té cap fill... Per tant, què passa? En aquell racó no actua l'espaitemps i hi ha atrapada la Miranjo del passat? Llavors, la de fora és algú altre? També li han fet beure la sang d'algú, que és el motiu pel qual en Daida és allà? Potser m'estic emparanoiant massa xD
Jo crec que:
Text amagat.
En Daida sembla que està "al cor" d'en Bosse, segons el que va sortir a aquell capítol tant emotiu de la Hiling, per la qual cosa, si recordeu, quan la Hiling li va dir "és el teu fill, no et fa vergonya??" I en Bosse tanca el puny (avergonyit), es veu com el fons aquest negre on es troba en Daida comença a vibrar (es veuen unes ones) perquè les paraules de la Hiling el commouen. Com que és el seu cor (per cert, més negre que el carbó, aquest home deu tenir més pecats...), crec que la visió de la Miranjo és un record d'en Bosse que en Daida pot veure. Tot i que d'alguna manera pot interactuar-hi? I per això la Miranjo actual se sent alleugerida?
Ara no ho sé... potser hi ha telepatia de cor a cor? O potser com dius és un espai fora de l'espai-temps?
Crec que he embolicat més la troca... :thinking:
Ereza ha escrit: 25 des. 2021, 20:59 Per cert, la millor imatge del capítol:
Text amagat.
Imatge
La millor sens dubte!!!! :riure:
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Capítol 11
Text amagat.
No Hiling, no tornis al castell! Això no acabarà bé que recordem que la Hiling va tenir el pressentiment que no tornaria a veure en Boji quan va marxar del castell...

I sobre la Miranjo petita ni idea, però ella tampoc té cos, potser va fer alguna cosa rara per aconseguir més poder també i va acabar sacrificant una part d'ella que podria ser la Miranjo petita?? Ni idea...
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Capítol 11.
Text amagat.
Molt curiós, la Miranjo petita de l'interior. Tinc una teoria. En algun moment l'ànima de la Miranjo es va separar i per això és al mirall, però d'alguna manera una part de la seva ànima va anar a parar a dins d'en Bosse, que segurament era la part bona o dels records o una cosa així i d'alguna manera totes dues parts estan connectades, que per això diu que se sent alleujada. Aleshores, en un capítol anterior, quan veiem la Miranjo robot, es tracta del seu cos original, i ara sabem que que fos robòtica és perquè li falten mans, cara... Bé, aviam com avançarà això. Creieu que la influència d'en Daida farà canviar la Miranjo del mirall?
Pel que fa a la Hiling, al principi pensava que anava a un altre castell, no al d'en Bosse, ja que l'havien fet anar-se'n. S'ha passat de llesta si pensa que amb uns quants soldats podrà matar en Bosse o recuperar el castell o el que sigui... No vull que es mori, però té mala pinta 😔.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Capítol 11
Text amagat.
No aclareixen res i cada vegada afegeixen més al banyat.

El flashback ha estat interessant, però em sap un poc de greu que ens "enganin": ens van fer creure que en Daida era un capullo i ara pareix que ha après un munt de coses en el passat que ens van mostrant ara perquè li agafem afecte. Però bé, diguem que la seva posició com a "futur rei" el va fer tornar-se estirat i ara està reflexionant i recorda tot això.

El que pareix que està clar és que en Daida no sap que la dona del mirall és na Miranjo.

Quant al que heu xerrat, el que primer hauríem d'aclarir és on són. Potser sí que (part de) la consciència de na Miranjo va entrar dins en Bosse i, ara que en Bosse ha entrat dins en Daida, ara hi són tots dos. Potser sí que ha fet servir una tècnica semblant, però en comptes de passar el seu cos, ha deixat passar la seva part "bona" de l'ànima o una cosa així.

El que està clar és que no hi ha comunicació amb l'exterior, llavors aquesta separació va ser abans que en Bosse tengués cap fill. Per tant, és abans del naixement d'en Bojji!

I sí, no crec que ningú es cregui que en Bosse ha estat capturat per tota aquesta gent. A més, pareix que tot això ha estat organitzat per na Miranjo... que se suposa que estava de part d'en Bosse, tot i que en Bosse pareixia que anava en contra seva a la seva esquena... Vaja, ja hi tornam amb el joc de lleialtats.

De tota manera, a aquests episodis anteriors van assegurar-se de deixar-nos ben clar que en Bosse, tot i ser dins el cos d'en Daida, era ben fort igualment. Per això vos dic que... aquesta escena d'aquests sis amb en Bosse "capturat"... no té gaire sentit.

I llavors tenim els que van cap al castell: na Híling, que probablement acabi malament pel tema de la profecia com comenta en @Xail; en Domas que com diu n'@Estel_volador és un mestre pèssim, però pareix que recupera la força; l'exèrcit d'en Desha que té dobles intencions; i en Bojji i en Kage, que no sé molt bé què faran, però ens haurien de demostrar què poden fer.
Bé, veurem... però quines embullades de troca!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Nou Opening :cheers: :cheers: m'agrada que facin openings nous, tot i que m'agradava més l'anterior :p

Capitol 12:
Text amagat.
A veure que tal aquests guerrers que ha portat la Miranjo, el de l'armadura no parla, potser també és mut com en Boji :x I el rei que han matat, veient el seu passat, segur que el pare és el rei boig que es va trobar en Boji en el seu primer viatge.
Text amagat.
Imatge
Imatge
És ell, és ell!
I al començar l'episodi ja m'havia espantat, semblava que fos un capítol de farciment :nopotser:
però no, només són els primers minuts. :happy:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Avui coincideixo amb en @Xail en tot xD
L'opening nou és extremadament èpic, però jo també prefereixo l'anterior. Tenia un aire com més innocent (que quedava molt bé per en Bojji, que és un nen-tros de pa) i era un bop, amb un ritme que et feia ballar i posar-te de bon humor.

Vaja, una cosa així:
Imatge

Capítol 12!
Text amagat.
@Xail uala ni m'hi havia fixat en la semblança entre ells! Sisisisi, són pare i fill confirmadíssim!

Quan en Despa ha muntat el cavall gras :riu: No sé per què, però encaixa molt amb el seu caràcter xD
Jo no sé què està passant amb aquest cop d'estat raro, però una cosa és segura: el tio de l'armadura que es menjava rates fa un yuyu tremendo!! :niparlarne:

És com molt raro, diu la Miranjo que vol enfonsar el regne, i permet que peguin en Bosse (creia que n'estava enamorada)? La Miranjo vol que l'inframón controli el seu regne, potser (s'ha vist que té tractes amb els dimonis)? Però en Bosse és com un contraespia? Perquè penso que no vol que el seu regne se'n vagi en orris, o vaja, no malpenso d'ell tant... I no vull que li passi res a la Hiling!! D:

No entenc res, a veure si s'aclareixen les coses... Kage, vine a ajudar-nos! :dissimular:
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Hola!
us he de dir que el primer capítol no em va enganxar i he trigat un parell de setmanes en continuar, el segon m'ha encantat. Així que quan vagi més adelantada us dic <3
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Capítol 13!
Text amagat.
Uf... estan passant moltes coses i hi ha molta sang i fetge :por: I com que ha sigut tant caòtic, igualment de caòtic és el meu comentari (aniré dient coses sense cap ordre cronològic :P)
DORSHE MENYS MAL QUE NO L'HAS DINYAT CARINYO MEU! R.I.P. altres soldats, però :(
Aquest atac de la llum celestial que fa la Hiling, el podria haver fet servir contra les hienes aquelles, no? Però és bo que tingui també poders ofensius, no només curatius! I sembla que sempre que fa servir la màgia s'esgota molt...
Que per cert, sembla que el tio fastigós de les rates (i pervertit) és un príncep??? Sembla, també, que està fet d'una materia fosca (i per això només la llum l'afecta, i no els kunais), potser li va passar algo semblant a la Miranjo, que no té el cos original. En tot cas, no el suporto, s'ha carregat a molts civils!!!!! :bronca: Per cert, kunais a l'Occident medieval xD poseu-hi dagues o ganivets, millor.
A veure, Miranjo... Per què vols dur el regne a la ruïna? Oshiete kudasai. És que la gent del regne va ser la que la va tractar com un monstre? A l'opening sembla que s'hagi criat a l'inframón tho, i que és amiga dels dimonis (MOLT MOLT MAL ROTLLO). I això que demani amb tanta insistència que en Bosse tingui fills?

OH, OH, OH, OH!! NO ENS OBLIDEM EL MEGA SPOILER DEL MOMENT: LA MIRANJO ES VA CARREGAR LA MARE D'EN BOJJI!!!
Imatge

O almenys segons en Dorshe. Perdoneu-me, no puc sentir empatia per la Miranjo. Sé que en aquesta sèrie ens mostren molts flashbacks per fer-nos sentir compassió per tothom, i que la Miranjo té complexe d'inferioritat, però NO PUC! Si va matar la mare d'en Bojji...

Imatge

I a més es vol carregar la Hiling! Per mi que és una yandere tocada del bolet.
I QUÈ ONDA AMB CONTRACTAR AQUESTS XORIÇOS TIO???? Són uns pallussos, només van a robar i matar, desentonen moltíssim amb la trama aquesta misteriosa de la Miranjo. I també: APEAS, WHAT'S WRONG WITH YOU??? T'alies amb la Miranjo per lleieltat (perquè va ser amable) i t'avens a cometre qualsevol crim???? Tio, em sembla que és un covard sense moral, què vols que et digui...

Estic molt enfadada per tanta violència. Bojji, vine a repartir llenya! :enfadat:
Ara en serio tho. Creia que la sèrie seria més sentimental? Del pal, que seria més tendre, que tractaria els sentiments d'en Bojji (com a nen petit que és), i s'està tornant un shonen xungo amb sang i fetge per tot arreu... :( no és que no m'agradin les escenes de combat, però no sé, volem plorar més, com al capítol 2!!!
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ahir pensava que al principi de l'anime ens parlen del rànking de reis com si hagués de ser el nucli de la trama, i podria no haver-hi rànking i no canviaria res.
Se'm fa estranya a mi també la lleialtat de l'Apeas. Potser la miranjo el té agafat pels collons d'alguna manera, nuse. I a tot això, en Bosse què cony fa? Jugar al solitari en una cel·la, en comptes de trencar la porta i anar a ajudar la seva gent? Aiaiaiai.
Respon