Platinum End

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Doncs jo ja he vist els 3 primers capítols, de moment em fa ganes de seguir mirant-la a veure com va, però tampoc espero res a nivell de Death Note.
Text amagat.
Sembla que no és obligatori que es matin entre ells, serà cert?? Es mataran igual no? XD
A veure com va l'aliança que han creat, el que no hauria d'haver anat a l'estadi, si no saps dissimular...
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Bones! Acabo d'adonar-me que fan l'anime o.o, vaig aconseguir els volums fins el 7 i ja no aguantava més, la trama se'm feia avorrida i poc interessant, per tant, li donaré un cop d'ull al anime i així retorno a la vida una mica per aqui! >:D
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Jo he vist 6 capítols, i no crec pas que la continuï.
La trama no ha aconseguit enganxar-me, i ja han passat moments que potser hauria d'estar esperant amb ganes el següent episodi, però sembla que no.
I els personatges tampoc em diuen res.
Text amagat.
El protagonista, és molt pesat, en què no vol matar a ningú i que tothom ha de ser feliç, suposo que tard o d'hora haurà de matar algú, ni idea, però tampoc m'interessa massa.
I els altres, tampoc em diuen res, l'única que m'interessa una mica és l'àngel sadic-kawaii

No descart-ho donar-li una última oportunitat més endavant, potser si escolto alguna bona crítica o algo, però sembla que no triomfa massa.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Hola!
Jo ahir vaig veure el primer i ja vaig pel setè, estic enganxada. El rollo Power Ranger no m'agrada , però la idea em té ben entretinguda. Ningú l'ha continuada?
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
victor_v
Sense cara
Sense cara
Tadaima!
Entrades: 9
Membre des de: 08 des. 2021, 00:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 3 cops
Gràcies rebudes: 17 cops

Jo vaig al dia, després d'haver-me empeçolat es manga sencer! Crec que un problema que té aquesta obra és que sa gent té unes expectatives molt altes pensant en Death Note, i crec que en general tothom pot estar d'acord que: ni de bon tros.

Ara, a mi me pareix interessant, no és una història a l'ús, sens dubte, crec que a tots es elements els falten coses per excel·lir, però vaja... Si n'hagués de destacar qualque cosa, en destacaria ses filosofades que hi apareixen, es melons de dilemes morals que s'obrin etc. S'univers que proposa també me pareix atractiu: Déu, es àngels, es poders, sa selecció...

Aquests detalls són el que ha fet que en línies generals m'agradi encara que no sigui res de l'altre món.

Quant a s'ànime en concret: personalment crec que han perdut s'oportunitat d'acabar de seduir es públic més amant d'allò "fosc", de ses imatges impactants... No importava fregar es gènere "gore" però es manga ho havia posat en safata perquè s'anime tengués imatges impactants i poder "excel·lir" almanco en això... No és que jo sigui un amant d'aquests contenguts més forts, però estic segur que han desaprofitat s'oportunitat clarament: fins ara tot se veu molt més fort i cru en es manga.
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Jo ahir vaig veure l'últim capítol que tenen a fansubs.cat, el 12. Crec que aquí està afluixant la cosa. M'estava agradant molt, però aquest últim capítol se'm fa pesat i poc original :scratch:

Jo no ho comparo amb Death Note, fa uns anys em van regalar un manga que s'hi assemblava a Death Note i que em va agradar molt més, es deia Lost Brain (A Death Note hi havia pàgines que me les saltava directament perquè m'avorria, el vaig llegir de la biblio).
Així que no ho comparo, almenys de moment. :xiular:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon