Platinum End

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Platinum End


Anime

Imatge

Fitxa tècnica


Any: 2021
Autor: Tsugumi Ohba
Director: Kazuchika Kise, Hideya Takahashi
Estudi: Signal.MD
Capítols: 24 capítols
Durada: Unknown
Puntuació a MyAnimeList: 7,58/10
Gèneres: Drama, Sobrenatural


Sinopsi


"En Mirai, a punt de morir, és salvat per un àngel, la Nasse. La Nasse li fa un regal a canvi que entri a l'elecció del nou déu del món. Quins altres candidats hi deuen haver?"










Comentari


Bé, per començar, aquesta és una adaptació del manga que es va començar a publicar fa anys. Jo no en sé res del manga, per tant a nivell de comentar-la com a adaptació, ni idea xD
De moment, la sèrie té bona pinta i em recorda MOLTÍSSIM a Death Note (es nota que és el mateix autor): dilemes morals, què fa el protagonista quan pot fer qualsevol acció sense ser penalitzat, en què consisteix ser feliç... i coses de ser el nou déu del món.
Imatge

Adevertència: no és per tots els públics, ja hi ha molta sang i fetge al capítol 1... i amb un àngel de la guarda que no només et deixa matar, robar, etc., sinó que a sobre, t'incita a fer-ho!!! :scared:
Que no ens enganyi la seva veu kawaii, ales i blancor.... aquells ulls vermells la delaten :visillo:

A veure com anirà tot :nopotser:
Estel l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 oct. 2021, 16:23, en total s’ha editat 2 vegades.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Ja he vist el primer capítol. :crispetes:

De moment pinta bé, sí que es nota que és de l'autor de Death Note. A veure com avança la trama, també he pensat en Mirai Nikki, no se si aquí també acabarà sent un battle royal o com anirà la cosa. :x
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquest anime va d'en Laito Yagami però en pla emo deprimit i d'un àngel tottemo kawaii però que la molt filla de puta és com mil de psicòpata i, no sé, s'ha convertit en el meu personatge preferit.

L'anime de moment comença amb molta imprecisió, perquè tothom sap que els japos no se suïciden saltant des d'un edifici, sinó que ho fan a hora punta tirant-se davant el metro, perquè així és com es fot més gent i aconsegueixes ressò. Aquest és com l'error més bèstia de l'anime, he dit.

Sincerament, no m'ha agradat. En Mirai és com molt tonto, l'àngel és una psicòpata i no sento empatia per ningú. Els poders massa xetats i sense limitacions i, a més, les explicacions molt gratuïtes, explicat tot sense gràcia. Ni tan sols l'animació m'ha entusiasmat.

Però ja sabeu, soc una hater i haters gonna hate. I a continuació us regalo un meme que no té res a veure, però arribats a aquest punt, no crec que ningú em llegeixi ja...

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs jo he trobat que l'animació, més ben dit, els fons estaven MOLT currats. Tant mentre volen com els carrers de la ciutat... molt, molt guais. L'animació de primer pla, dels personatges i tal, sí, com sempre. Ni bo ni dolent. Com toca.

Quant a l'argument... s'agafa un poc amb pinces. L'àngel està totalment pirada i ell, cosa que pareix mentida, pareix mínimament decent i amb les idees un poc clares.

Però bé, ara resulta que són tretze "portadors d'àngel" que han de competir/matar-se per esdevenir Déu.

Vaja quina palla mental.

PS: no em va agradar Death Note. Venc aquí a rajar.
PS2: ara que s'ha posat tant de moda el joc del calamar i tots els nens l'estan imitant, no creieu que algun farà balconing només per tenir un àngel xetat i tal? Jo... no sé. Potser m'està sortint la vena paternal o jo què sé, però... Bah, selecció natural, supòs.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Bo el mem xD
Jo també espero que no sigui una rèplica de Death Note (a mi em va agradar, però és perquè sigui una història nova). :crispetes:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ara n'hem vist el segon.

Tot i que el primer tenia la pinta de tornar a ser un death note versió 2, amb aquest segon episodi la cosa canvia un poquet a boku no hero academia, no ho trobau?

En el fons, pas un poc de pena que els dotze que queden acabin fent aquí un torneig de les arts marcials o una cosa per l'estil.

Potser acabarà sent una espècie de battle royale, ara que hem vist Squid Game.

En concret, a aquest episodi, veiem que no tots els candidats tenen les mateixes opcions, ja que hi ha àngels més poderosos que els altres. El que m'ha cridat l'atenció és que no sabem exactament quants àngels dels més poderosos hi ha, ja que poden canviar de categoria, així que podem esperar que en algun moment algun candidat que ens pensem que no era tan poderós acabi sent-ho.

I... res, pareix que han pillat en Mirai a l'insti, no? Però no crec que s'acabi aquí això, ja que en Metro pareix un personatge prou interessant com per no haver-lo de matar al tercer o quart episodi i en Mirai, bé, esper que no es carreguin el protagonista tan aviat xD.

Seguim amb això!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, no sé què opinar. Potser no opinar és també opinar xD

No em crida l'atenció l'animu, la veritat, el trobo com massa... és que no el sé definir. Crec que "no em crida l'atenció" seria la manera de definir-ho. L'àngel me la torra, el rollo de la felicitat de la mare morta em sobra molt, el rollo institut encara em sobra més, el superheroi estil Ida de Boku no Hero me la torra un milió. No sé com acabarà la cosa, la veritat, però no m'entusiasma i aquesta és la meva trista opinió. Ja està, salut!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Per cert, vos vau fixar que en el primer episodi, a la tele de la tieta, hi surt Eivissa?

Imatge

El que em crida més l'atenció no és que surti una de les Illes Balears Pitiüses sinó que hi surti en català! Fixau-vos-hi que hi posa "Eivissa", quan esperava que n'haguessin posat el nom en castellà.

Una sorpresa agradable.

Per cert, parlant de fixar-nos en les coses, la quantitat de primers plans d'entrecuixos és increïble, no ho trobau? Mare meva.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Vaig començar el manga quan va sortir, ara fa uns 6 anys i em va semblar que estava be, pero no el vaig seguir perque tinc poca paciencia per les publicacions mensuals. Ara amb l'excusa de l'anime me l'he mirat i he llegit una mica el manga i tal i nomes puc dir una cosa: VAIA PUTA GRIMA EM DONA!!!

Aixo va d'un battle royal entre 13 candidats a ocupar el lloc d'un deu. Soc l'unic que se n'ha adonat que es exactament el mateix argument que Mirai Nikki? (i a sobre el prota es diu Mirai.... No puc amb aixo).

Primer de tot els personatges donen cringe. De moment nomes parlare dels que han aparegut , pero us aviso, n'hi ha de molt pitjors.

Un prota que tot i tenir la fletxa blanca es nega a matar a ningu, ni tan sols al desgraciat que amenaça de matarlos a ell i al seu unic esser estimat i que no li importa massacrar milers d'innocents per aconseguir-ho. Estaria be si no fos perque si no fos perque al primer capitol li ordena a la seva tieta que mori i despres se sent mes viu que mai.

La noia, la completament submissa al seu mascle. Aquesta personalitat m'encaixava amb la Misa de Death note perque permetia que en Light, que es un puto psicopata pogues utilitzar-la pels seus plans. Aqui, si se suposa que es una aliada i no una eina no passa res per donar-li una mica mes de personalitat. I si aixo us sembla poc, espereu a veure el seu traje.

I en Metropoliman, que es tan dolent que em sembla ridicul. Cada cosa que se sobre ell em dona mes grima. No fare spoilers pero el seu passat em va fer bastant fastic, el suficient com per ser incapaç de prendre-m'ho en serio. Al seu costat els personatges de Kimetsu no Yaiba estan tan ben escrits com el princep Zuko d'Avatar.

I ara parlem de les fletxes vermelles. Les fletxes vermelles serveixen per enamorar, en teoria, perque qui les rebi sera practicament un esclau de qui les dispari. Aqui veig dues opcions: o be els niponesos tenen un concepte molt toxic de l'amor o be les fletxes sotmeten completament a qui les rebi. Jo crec que la resposta correcta es: lo que millor li vagi a la trama.
Text amagat.
Per cert, recordeu allo que fa en Mirai al primer capitol de disparar una fletxa vermella a la tieta i ordenar-li que mori? Doncs resulta que no es pot. Si, ho ha fet, pero no es pot.

Que depen de si la persona esta disposada a morir? Vosaltres veieu aquesta dona capaç de donar la vida per algu? En serio?

Admetem-ho d'una vegada, aqui l'Oba i l'Obata han patinat. Han volgut fer un Mirai Nikki amb elements de death note un intent de dilemes morals i pseudofilosofia que no tenen sentit i un intent de personatges que simplement no funciona. Si no sou com jo que us agrada mirar series de merda per rajar despres, no us la recomano.
Respon