Re-Main [Anime de temporada 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

RE-MAIN


Imatge
Ve d'un manga: No.
Genere: Spokon, Slice of life
Estudi: MAPPA
Nº Episodis: 12
Sinopsi:
Quan el Minato Kiyomizu es desperta a un hospital, s’assabenta que porta 203 dies en coma. Resulta que un accident de trànsit li ha fet perdre tota la memòria dels seus anys d'institut. Finalment, descobreix la seva antiga glòria en el waterpolo i vol continuar allà on l’ha deixat. Tanmateix, prenent consciència vergonyosament de la gran disparitat entre el seu jo i el seu actual, el Minato inicia una rehabilitació intensiva amb l'esperança de començar de nou... A una vida sense waterpolo.


OP cantat per ENHYPEN i EN:
Text amagat.

Es l'unic anime que estic seguint i em flipa, m'encanten ells, m'encanta tot. Gracies a aquest anime vaig descobrir a ENHYPEN aixi que tot fabulós. Sempre la estan cagant pero sempre se'n ensurten i trobo que la trama es bastant original. El dibuix es precios i sempre em quedo embobada mirant lo guapos que son tots.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Manolini quan aquest increïble anime s'acabi, corrent a tirar-se del pont sense aigua a sota més proper:

Imatge

He de dir que em fa molt feliç veure a un personatje amb sobrepes i que no sigui un puto ALIVIO COMICO DE MERDA COM SEMPRE PUTO FAN. Es un jugador NORMAL I CORRENT, BO i mai ni es comenta que es gordo. No he vist gaires animes d'esports i no se si en surten en altres, pero veure-ho mha fet estimar moltissim mes aquest anime. Ho trobo importantissim aquestes coses, i mes sabent que a japo son uns superficials i gordofobics de merda. (Que podrien haber fet a un dels protagonistes gordo? Oi tant, es mes, penso que en yoshiharu podria haber-ho sigut, ja que tota la seva trama de inseguretats es perfecte i no hauria canviat res en la historia, solament potenciaria mes el seu fil argumental. Pero be, pasito a pasito, de moment els japos seguiran sent japos.

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

No crec que els japo siguin particularment gordofòbics en comparació amb d'altres cultures, la veritat.

Nomès cal veure els lluitadors de Sumo.

Quan a l'anime, per a mi dels millors de la temporada (tampoc crec que sigui un temporadot...).
Imatge
La història no hi ha per ón agafar-la però tots els tècnics implicats en el projecte (director i guionista, especialment) mostren un altíssim nivell, saltant facepalms argumentals amb aplaudible equanimitat, un ritme pel gag digne de comèdia clàssica i un disseny de personatges molt satisfactori... els agafes afecte i tot.

Es nota que la xicota de n'Eren ha invertit una pastarrufa.
Imatge
Té més mèrit considerant que no m'agrada el waterpolo.
Molt fan de l'elegància vintage amb que Chinu (te nom de basar de tot a un euro, demano perdó els sinocatalans que llegeixin aquest comentari, if any) llueix els banyadors esportius complerts.
Imatge
El Dúo Sacapuntas apunta a ship canon.
Imatge
No hem d'excloure que quedi simplement una bonica amistat i que ningú no arribi a fruscar pas (a l'Harem passa molt, per exemple)
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

El Hespiritu ha escrit: 28 set. 2021, 23:36
El Dúo Sacapuntas apunta a ship canon.
Imatge
No hem d'excloure que quedi simplement una bonica amistat i que ningú no arribi a fruscar pas (a l'Harem passa molt, per exemple)
Jo penso que no acabaran junts(el prota i LA CHINU) no pegan ni con cola.
En canvi el duo sacapuntas, penso i repenso, I GRACIES PER SER TU EL PRIMER QUE HO DIU, que es efectivament canon. Si mes no, es nota que s'estimaran, ni que sigui platonicament, tota la vida com a amics inseparables aixi que sera canon si o si.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon