Sonny Boy [Anime de temporada 2021]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

SONNY BOY


Imatge
Episodis: 12
Estudi: Madhouse
Ve d'un manga: No
Genere: Sci-Fi, Super Power
Sinopsi:
Empty classrooms, boring days. It was supposed to be a normal summer vacation just like any other. Suddenly, the school begins to drift through another dimension, and 36 boys and girls are left there, awakening to their supernatural abilities. Amidst the whirlpool of questions that come to mind one after another, survival in a supernatural world begins.
(copypaste de MAL)
Imatge

OP I EN


(Hi ha aixo, crec que es ending?)
Text amagat.
.
.
.
.
Opinio personal: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! QUINA ANIMACIÓ! QUANT MISTERI!!! ESTIC ENAMORADA DEL HOSHI CADA COP QUE SURT NO PUC PARAR DE MIRAR-LO! (Mencanten aquest tipus de personatjes) QUE GUAPISSIM I CABRON AAH!! Parlant dels poders, penso que el seu poder es el de robar poders. (Perque SEMBLA que li robi el poder al CAP) De ser aixi, esta mega OP.
Penso tambe que tota aquesta situacio l'ha probocada algu, i sospito que no es la noia protagonista pq seria massa evident. Creieu que es convertirá en una mena de battle royale? bUF MENCANTEN AQUESTES HISTORIES. M'agrada que de moment cap poder es ''violent'' (ja m'enteneu) es la psique humana la que no sap dealing with the things.

Imatge
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

manolini ha escrit: 17 jul. 2021, 23:46Parlant dels poders, penso que el seu poder es el de robar poders. (Perque SEMBLA que li robi el poder al CAP) De ser aixi, esta mega OP.
Pel que he entès jo, no és que li robi el poder al capità, sinó que *tothom* pot fer sancions si algú incompleix les normes que han posat, com a llei universal del món. Però clar, com ho sabia, això, en Hoshi? Però! Just després, quan el noi trenca-vidres de l'efecte de so està fent servir el seu poder de manera totalment inútil, els fa tenir com la megavisió de la mort aquella. O sigui, sembla com si fos el mastermind de l'assumpte.

Dit això, collons, s'ha d'estar tarat per fotre-li un cop al cap amb un bat a un company de classe, per molt que la lii. Una mica orangutan estereotipat, el Cap aquest.

No he entès gaire els altres poders, però. La noia del consell d'estudiants pot canviar de posició objectes entre si, que ho fan servir per alliberar-se. Dels dos sancionats del final, la noia dels cabells super-sayan i l'altre, entre els dos capgiren l'espai i la gravetat, però no tinc clar si és col·laboració dels seus poders o què. El trenca-vidres, repeteixo, no acabo de veure quina utilitat té.

I res, de moment l'anime fa molt bona pinta. Visualment és molt bonic tot i que no sembla que sigui de gaire pressupost (ja des del primer capítol hi ha escenes bastant poc definides). Amb ganes de veure el 2n!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep, vaig veure'n el primer l'altre dia.

No m'agraden les històries d'institut. Normalment tracten temes que jo ja, com a vell, he superat i em pareixen infantils. En aquest primer episodi no ha estat gaire així. Potser superen les meves expectatives.

Crec que tothom està més o manco tarat, tant la noia protagonista que passa de tot tres quilos, com el sector de l'ordre com el rebel. Només es salva un poc el protagonista que vol que no el molestin.

En Cap no diu al vàter que no té poders? Jo he entès que això de les faltes és una regla del món, però algú ha posat aquesta norma... Una norma que pareix molt "esportiva", perquè la faci servir l'otaku dels esports. Llavors, o és un disseny un poc cutre de la història o algú dins la història ho ha fet a posta.

I res, que el mastermind és el de l'estrella a la galta, 100%.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Enciam Sospitos
Sense cara
Sense cara
No soc tan sospitós
Entrades: 9
Membre des de: 26 jul. 2021, 17:24
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 13 cops
Gràcies rebudes: 9 cops

Què en penseu, del capítol 2?

La cosa ha fet un gir que no m'esperava. Bé, no m'esperava massa res.

Potser m'hauria agradat que passessin més temps a la foscor absoluta del principi, però entenc que pel bé de la història havien d'avançar.

Patia que perdés la màgia però no ha estat el cas ni de bon tros! Segueixo amb les mateixes o més ganes de seguir la sèrie.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No sé si ho he acabat d'entendre, però pareix que el nostre món, l'escola i l'illa són tres mons diferents, cadascun amb les seves normes.

Avui hem après el poder d'un dels personatges i com les normes de l'illa actuen amb aquest.

Pareix que la noia protagonista els farà de guia amb el "compass".

Crec que necessit una guia de personatges.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ah, la invenció de la moneda. Una mica forçada, però bé. Li suposarà un problema, a la noia sense mòbil? El més pràctic és l'efecte aquest regenerador de l'illa. Ah, que ho heu cremat tot? No passa res, ctrl+z. De moment jo estic bastant content, amb ganes de veure el 3r :)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, això de la moneda m'ha sobrat un poc i, en el primer episodi, el tema del grup de LINE, que no ha tengut quasi rellevància en aquest segon episodi.

Per altra banda, he fet jo la guia de personatges a partir de la pàgina web oficial.

Imatge

He vist que a les descripcions hi ha noms d'habilitats a alguns personatges que encara no ens les han mostrades i no sé si vull passar-ho pel traductor :/

Què en sabem d'aquesta gent?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Vist el segon episodi, m'està agradant més a veure com avança.
De moment el personatge que més m'agrada és la Mizuho,a més té un poder molt pràctic.

PD: Gràcies per la guia de personatges, era necessària XD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He vist el tercer.

La veritat és que no acab d'entendre moltes coses que passen, però bé.

Pareix que el protagonista (faig scroll per veure la guia de personatges...) en Nagara no és que trobi portals sinó que els crea. Per altra banda, tant na Mizuho com en Hoshi podien fer servir els seus poders abans de les vacances d'estiu.

Alguna cosa xunga passa amb n'Asakaze, perquè pareix que ha volgut separar en Nagara i na Nozomi. Per altra banda, el triangle Nozomi-Nagara-Mizuho és un poc evident, tot i que pareix que en Nagara és un poc plantafílic.

No sé, no sé. La darrera escena ha tengut molt mala pinta. Pareix que ens volen fer creure que en Hoshi és dolent. Però no sé si creure-m'ho!!

PS: sóc l'únic que troba interessant que Nozomi i Mizuho siguin dos noms de Shinkansen (els trens bala del Japó)? No tenc ni idea de què volen dir aquests noms, però em pareix curiós :p
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Quart episodi.

Sóc jo o ens han tengut 10 minuts de rellotge amb una història de micos que no ens interessava per res?

Quin conyàs. Ok, veiem que en Nagara pot saltar a altres mons, però no al món real. Però ja està, això és tot el desenvolupament que hi ha hagut.

I sí, al final apareix la mestra pitram-sensei que no els deixarà seguir passant-s'ho bé (que s'ho passaven genial, eh?)

Bé. No sé molt bé cap on està anant això.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon