Tokyo Revengers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Tokyo Revengers


(東京リベンジャーズ)
Imatge


Dades generals


Episodis: 12 de ? (en emisió)
Basat en: Manga (en publicació, van pel tom 20)
Autor: Ken Wakui
Gèneres: Acció, Drama, Escolar, Shounen, Supernatural
Estudi: Lidenfilms
Any: 2021

Sinopsi


Mentre mirava les noticies, en Takemichi Hanagaki veu que la seva novia de la secundaria, la Hinata Tachibana, ha mort. La única noia que alguna vegada s'ha fixat en ell, ha estat assassinada per un grup criminal conegut com a la Banda Tokyo Manji. En Takemichi viu en un apartament vell amb fines parets, i a la seva feina, la seva cap 6 anys menor a ell el tracta com una merda. Per rematar l'assumpte, és més verge que l'oli d'oliva.
En la cúspide de la seva miserable vida, un dia és empès a les vies del tren just quan aquest està passant, però mig segon abans de ser acariciat suaument pel cuc de ferro, viatja dotze anys al passat, just a la seva època de secundaria, amb la missió de salvar la seva ex-novia d'una horrible mort.

El meu punt de vista (Breu però concís)



Començarem dient que l'anime està molt bé, tant en tema d'animació com doblatge com historia, la qual és prou interessant. Els seus personatges són majoritariament husbandos, i quins husbandos cal dir, ja que tenen aquesta estètica macarra japonès old school (tipus Great Teacher Onizuka). Però deixant això de banda, és una sèrie la qual et fa patir a la par de gaudir, a vegades pecant de previsible en algunes parts, no obstant és prou bona com per deixar-te amb ganes de que surti el següent episodi.
Després hi ha els protagonistes (a banda d'en Takemichi), en Mickey i en Ken, que són com best friendos roçant la homosexualitat (bromance a punt de menjada de tita mutua), sobre els quals gira l'arc argumental principal i agraït en part perquè en Takemichi és com un puto mal d'ous que no se'n va.
Més endavant apareixen la resta d'amiguis dels macarrilles els quals també són husbandos (com no) i van agafant importància (no gaire) a mesura que anem avançant.

Overall l'animú és molt entretingut i el recomano amb un 8/10. També recomano agafar paciència per a suportar el Takemichi, que cal i molt.
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Me'l vaig començar a veure fa 3 dies perquè tothom en parlava i volia evitar qualsevol spoiler. La veritat és que m'ha agradat molt més del que em pensava, potser trobo una mica excessiu el "hype" que se li ha donat però sense cap dubte un dels anime en emisió més interessants.

Recomano especialment donar-li un cop d'ull si us agrada el shouen.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

M'agrada moltissim el segon ending.


Jo tampoc entenc el hype que te, mes habiat es un anime dolentillo(no per ser-ho deixa de ser entretingut, que ho es MOLTISSIM!!!)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

La meva debilitat són les bandes japoneses d'aquella època així que evidentment estic living amb aquest anime, he intentat no portar-lo al dia per no sofrir haver d'esperar cada setmana per això no he anat comentant res. Fins i tot han aconseguit que el prota em caigui bé, en Takemichi es un llorón però igualment compleix bé la part de prota, una mica trist perquè té 26 anys i està rodejat de quinceañeros, se'ls hauria de menjar amb patates però bueno...

Lo únic que em rebenta és lo de sempre...
Text amagat.
Els putos viatges en el temps. Altre cop la mateixa història dels collons d'anar enrere per intentar canviar algo i sempre es torna a morir la Hina. Ignoro bastant la part dels viatges en el temps perquè em cabreja i em centro en la part pandilleros per disfrutar a full dels husbandos.

Imatge

Draken tremendo husbando
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'he vist tot l'anime i m'he posat al dia amb el manga, la pitjor decisió de la meva vida. És una tortura constant.
Imatge
Avatar de l’usuari
Giggles
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 344
Membre des de: 26 nov. 2017, 00:52
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 277 cops

Hola!

L'estic mirant però no sé si es una representació fidel de la realitat de les pandilles japoneses. Vosaltres que creieu?

A més, em costa de creure que siguin tan violents. No entenc el propòsit...Són marrecs d'institut, no? Ja sé que és la manera de rebelar-se contra el sistema tan rígid amb el que han crescut. Però cal tanta violència???

Tampoc m'agraden els salts en el temps. El missatge està clar: les nostres decisions del present poden destruir el nostre futur.

El trobo bastant entretingut :)

Afegit en 18 hores 13 minuts 40 segons:
Però no era aquest un anime de brega i em trobo que és un anime de plorar??
。⁠:゚⁠(⁠;⁠´⁠∩⁠`⁠;⁠)゚⁠:⁠。
De debó amb 12 anys pots conduir una moto i parlar amb veu de 20 a Tokyo als anys 2000?

He acabat de veure els capítols de halloween...ara em queden els darrers últims 2 capítols. Tinc por? Com acaba això?
Respon