Anime Estiu 2021

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona nit Tadaima!!!

Doncs ja comença a apropar-se la nova temporada, no se que opinar al respecte, ni fu ni fa. Ja veurem el que trobem.

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Summer-2021
https://www.livechart.me/summer-2021/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2021/summer
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

Segones temprades
- Tensei Shitara Slime Datta Ken 2 --> Moltes ganes de la segona temporada, se el que ve perque llegeixo el manga i aixo molara molt.
- Kobayashi-san Chi no Maid Dragon 2 --> La primera temporada no va ser res del altre mon pero es divertida.
- Otome Game no Hametsu Flag... 2 --> Ara vindra un arc molt estrany pero be, sempre es be aquest anime.
- 100-man no Inochi ... 2 --> Molt meh, la veure per curiositat pero la primera no em va atrapar pas.
-Mahouka Koukou no Yuutousei --> Totalment adins, moltisimes ganes d'aquesta 3ra temporada de Mahouka.


Nous:
-Cheat Kusushi no Slow Life --> Segueixo el manga, pero sincerament no li veig la trama perque un anime enganxi, ja veurem.

De moment molt poca cosa, ja veurem quan començi la temporada que entra i que surt de la llista.

Vosaltres que veureu?

Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

No hi ha gaire cosa però com tampoc segueixo res al dia ja.

Això sí, apuntaré l'spin off de Mahouka Koukou no Rettousei que em va molar bastant l'anime i tinc la peli pendent.

També l'espècie de seqüela de Higurashi que veient com son les seqüeles avui en dia no n'espero gran cosa però l'apuntaré.

I la de la Maid Dragon tot i que em fa una mica de pal. La resta ni idea.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Últimament no estic seguint res de temporada perquè estic full One Piece però tinc ganes de tornar a veure a la Katarina i les seves waifus. Esperem que aquest cop no ens colin relleno del gratis.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Holas, triam alguna cosa per veure i comentar tots plegats com (en teoria) feim amb Fumetsu? Si ens posam d'acord, no em sap greu veure el que sigui.

Llavors, necessitaré una imatge pel lateral, com sempre. La mida és 500x200 px, si pot ser que sigui més horitzontal que vertical.
Text amagat: com això, però més horitzontal ja seria de 10.
Imatge
Nafi ha escrit: 31 maig 2021, 10:28 tinc ganes de tornar a veure a la Katarina i les seves waifus. Esperem que aquest cop no ens colin relleno del gratis.
Jo en part també, però en part em fa molt de pal. Quan comenci hauré de mirar si fa bona pinta i si vaig acabar la temporada passada amb ganes de més o no...
Minatoni ha escrit: 22 juny 2020, 16:59Tot el que no és harem descafeïnat... m'ha parescut bo.

Possiblement el continuï.
Doncs sembla que sí que el continuaré.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Sonny Boy sembla que tindrà animació xula. La sinopsi sembla una puta merda, però ja se sap que d'una merda d'idea se'n pot fer una meravella i d'una idea d'or se'n pot fer un cagarro.
A la bakarina 2 com a mínim una oportunitat li donarem, és clar.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs jo tinc unes quantes coses que m'agradaria veure...

- L'Especial de Wonder Egg
- Continuar amb la nostra amiga Bakarina
- Kanojo mo Kanojo (M'he estat llegint el manga i és força divertit. Mateix creador que Aho Girl)
- Genjitsu Shugi Yuusha[...] (Isekai que llegeixo, m'agrada)

Anime que em causa curiositat:
- Shinigami Bocchan to Kuro Maid
- Tsuki ga Michibiku (En llegia el manga però me'n vaig cansar, ni idea si el miraré)
- Bokutachi no Remake (podria estar bé)

N'hi ha algun altre que em causa curiositat, però fins que no en miri un capítol no me'n fio haha.
Sembla que també han endarrerit Mushoku Tensei fins a l'octubre...

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Temporada d'estiu merda literalment, no hi ha res, sort que al octubre si que venen coses guapes.


@Minatoni @Grimmy @cosarara No es ven be anime de temporada estiu pero dijous passat va sortir Record of Ragnarok a Netflix i esta BRUTAL, hem vaig veure la temporada sencera en 2 dies xDDDDD
Imatge
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Doncs he vist el tràiler d'aquest film que estrenarà Netflix el 22 de juliol i ja tinc ganes de veure'l (i potser de subtitular-lo xD):

Cider no You ni Kotoba ga Wakiagaru (Words Bubble Up Like Soda Pop)




Pel que diuen: Una història d'amor a l'estiu sobre la incomunicació, l'autoestima, els complexos, la soledat i la distància en què la música és l'eix principal.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

La pel·lícula que has posat @Ereza fa bona pinta, especialment pel que fa a l'apartat visual, així d'entrada. Xafardejant una mica la temporada he vist aquesta altra que s'estrenarà el 10 de setembre i que també m'ha causat bona impressió:

Shika no Ou: Yuna to Yakusoku no Tabi




L'autora de l'obra original és la mateixa que la de Kemono no Souja Erin, així que té bons números d'entrada. A veure què serà.

D'altra banda, @Minatoni que deies de veure un anime plegats, a mi l'únic que m'ha mínimament interessat és Sonny Boy, que també n'ha parlat en @cosarara. Si us fa ganes encara de veure algo entre tots, jo m'hi apunto.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon