Cinturó Negre

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Cinturó Negre


Yawara!

Imatge

Autor manga: Naoki Urasawa
Any d'emisió: 1995
Capítols: 124


Argument: En Matsuda és un periodista de Tot l'Esport! que veu per casualitat una noia que li fa una clau de judo increïble a un lladre.

La noia és la Ginger Inokuma, una estudiant de batxillerat que té un do especial per al judo i a més és néta d'en Jigorō Inokuma, un gran mestre que l'ha estat entrenant des que era molt petita.

La Ginger només vol ser una noia normal i corrent però el seu avi insisteix en que un dia ha de guanyar els Jocs Olímpics i el Premi Nacional d'Honor. D'aquesta manera el seu camí es creua amb el de la Honami Sayaka, una noia orgullosa i rica que esdevindrà ràpidament la seva eterna rival.


Opinió personal: L'havia vist quan la van passar per la televisió però pràcticament no recordava res de l'argument. I ara l'estic tornant a veure, em falta poc per arribar a la meitat i m'està agradant molt. Els personatges són molt divertits i el dilema que planteja la història és força interessant. L'única pega que hi he trobat és referent al doblatge, que m'han canviat la veu d'algun personatge a mitja sèrie, però ves! si es va haver de fer així és que no hi havia altre remei.

Si no l'heu vist o la teniu mig oblidada de l'època del K3, us la recomano!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ostres! No la veig seguir mai, però sí que en vaig veure algun episodi si algun dia quedava a dinar a casa (normalment dinava a l'escola).

Llavors em vaig apuntar a judo a l'escola i em va fer molta gràcia perquè em sonava (no sé si duc els papers banyats) que feien el tomoe nage i, quan vaig aprendre a fer-la, em va molar molt.

Imatge
Tomoe-fanservice-nage

@Grimmy, segur que pots dir alguna cosa d'això!

Ara veig que l'autor va fer Pluto!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Sii!!

Tomoe Nage es una tècnica molt guai però costa molt d'executar bé en un combat, sobretot a nivell alts.

La vaig tornar a veure fa "relativament" no gaire (fa 7 anys segons AniList) xD

Però mare meva, recordo que em va tenir entretingut durant tota la sèrie, la vaig gaudir molt i tot i que soc judoka de tota la vida, crec que el punt fort és el seu l'slice-of-life i com diu l'Atir una història sorprenentment interessant.

Dada curiosa: El judo ha canviat tant que la meitat de les puntuacions ja no existeixen entre d'altre regles que han canviat. Se'm va fer estrany i tot veure com era abans. xD

PD: Sep! L'autor és el gran Naoki Urasawa, amb obres tant il·lustres com Monster (també en català) o 20th Century Boys. Havia de ser bona per collons!
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Doncs ja l'he acabat i, ostres, m'ha agradat moltíssim! No m'esperava que m'enganxaria tant, la manera que té per narrar i transmetre la passió pel judo és fantàstica. Els personatges són divertits i carismàtics.

De debó, és un anime molt fresc i bonic de mirar, la història és interessant i et pot sorprendre l'enfocament que s'hi dóna comparat amb altres animes d'esports. Com diu en @Grimmy, sent d'aquest autor havia de ser bona sí o sí.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon