Shadows House

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Shadows House

Imatge
Ve d'un manga: Sí , i el te llicenciat Milkyway en caste
Episodis: 13
Estudi: CloverWorks
Genres: Slice of Life, Supernatural, Seinen,COMEDY
Ésta subtitulada en catala? Si, per Catsub

Sinopsi:
Els Shadow, una família d'aristòcrates sense cara, viuen en una mansió d'estil occidental prop d'un penya-segat. Els seus servents, una mena de nines vivents, actuen fent-los de cara i netejant tot el sutge que emeten els seus misteriosos amos.
La història se centra al voltant de l'Emilyko, una nina jove i alegre que aprèn a treballar com a acompanyant de la Kate Shadow. Què s'amaga darrere d'aquesta misteriosa família?
OP I ENDING PRECIÓS I MARAVELLÓS!
Text amagat.

.
.
Opinió personal: Doncs se que sempre em repeteixo, pero unicament li faig posts als animes/mangues que m'encanten i doncs aixo... AQUEST M'ENCANTA. En veure el primer episodi vaig veure que tenia manga i en un sol dia mel vaig acabar fins on esta traduit i ...UFF EM FLIPA. ESTEM DABANT DEL SUCCESOR DELS YAKUSOKUS NO NEVERLANDOS. Esperem que aquesta adaptació no sigui tan desastrosa com la segona inutil i merdosa temporada dels yakusokus. De moment hi han dos episodis emesos (i els dos ja traduits en catala!!) i si be es cert que es salten detalls que sempre fan gracia veure (Per aixo recomano SEMPRE. llegir el manga, A MES EL DIBUIX ES TAN ADORABLE JODEEER) ho esta adaptant prou bé! TINC GANES DE VEURE AL JONH ANIMAAAT (i al shaun tambeee) ...BÉ, A TOTS!!!
A SEGUIR-LA... A DESCOBRIR TOTS ELS MISTERIS QUE AMAGA...! FHSKG

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Ja n'he vist els dos primers capítols i em moro de ganes de veure el següent!
De moment aquestes són les meves teories.
1. Les nines vivents em semblen massa humanes, potser són humans als quals han rentat el cervell? Nens orfes segrestats d'orfenats?
2. Els mestres ombra en realitat són l'ombra de les nines vivents? És la teoria que tenia quan vaig acabar el segon capítol i el vaig tornar a mirar sencer per veure si se'ls veia una ombra a terra o no. xDDD Sí que en tenen, però potser és l'ombra de la roba que porten i no la seva. :scratch:
3. Al primer capítol es veu com beuen una cosa estranya i després fan vés a saber què amb una mena de tentacles d'ombra. Potser aquesta mena de ritual estrany és el que fa que siguin "idèntics" als seus mestres ombra i que no recordin res. I també deu ser quan els renten el cervell perquè no es facin preguntes. Amb la Emilyko hi deu haver alguna cosa que no ha anat bé durant aquest procés, perquè ja es veu que no "funciona" bé com les altres nines. Potser per això també es fa preguntes sobre la casa dels Shadow.
4. El contrari de la teoria 2. Fan alguna cosa a les ombres perquè en surti una "replica" amb cara i per això diuen que són "nines".

Quants dubtes! Quines ganes de saber què passa. :uki:

I sembla que a la nina senpai de l'Emilyko li fan bullying la seva mestressa, pobreta. :/
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Nina-chan ha escrit: 23 abr. 2021, 20:02 1. Les nines vivents em semblen massa humanes, potser són humans als quals han rentat el cervell? Nens orfes segrestats d'orfenats?
2. Els mestres ombra en realitat són l'ombra de les nines vivents? És la teoria que tenia quan vaig acabar el segon capítol i el vaig tornar a mirar sencer per veure si se'ls veia una ombra a terra o no. xDDD Sí que en tenen, però potser és l'ombra de la roba que porten i no la seva. :scratch:
3. Al primer capítol es veu com beuen una cosa estranya i després fan vés a saber què amb una mena de tentacles d'ombra. Potser aquesta mena de ritual estrany és el que fa que siguin "idèntics" als seus mestres ombra i que no recordin res. I també deu ser quan els renten el cervell perquè no es facin preguntes. Amb la Emilyko hi deu haver alguna cosa que no ha anat bé durant aquest procés, perquè ja es veu que no "funciona" bé com les altres nines. Potser per això també es fa preguntes sobre la casa dels Shadow.
4. El contrari de la teoria 2. Fan alguna cosa a les ombres perquè en surti una "replica" amb cara i per això diuen que són "nines".
Han passat moltes coses aquests últims capítols i la cosa cada vegada és més interessant :3
Continuo pensant que la beguda misteriosa del primer capítol té un paper clau en aquest misteri de les ombres i les nines, potser separa el "sutge" (poder misteriós, personalitat dominant, etc) de cada humà i crea els mestres ombra. Les nines són la "carcassa" que queda, així que per això potser no tenen records. També explica per què algunes nines saben llegir des del principi i d'altres no, depèn de quins coneixements tenien abans de "separar-se".

El cas de la Shirley i la Ram és força interessant. Potser la Shirley no desprèn gaire sutge perquè la "separació" ha fallat. Això també explicaria per què és tan passiva i no parla, potser la personalitat de l'ombra segueix dins de la Ram (el Rammy?). Si aquesta separació no ha funcionat, també explicaria com és que la Ram sap el nom de la seva mestressa si no li ha pogut dir mai, perquè ha dit que no havien parlat mai. Subconscientment potser encara té algun record de la seva antiga vida abans de convertir-se en nina.
També pot ser que sigui a l'inrevés, potser la Ram i la Shirley són tan bona parella com a mestressa ombra i nina que estan a punt de fusionar-se com les ombres que s'estan mirant l'examen. Potser la fusió està a mitges des del principi i per això la Shirley no treu gaire sutge, perquè el controla a la perfecció. Això no explica del tot per què no parlo, però. Si l'ombra absorbeix la nina, hauria de ser la Ram qui no parla ni interactua amb ningú. :scratch:

Potser si les nines tenen massa personalitat, les ombres no poden absorbir-les, així que per això se suposa que no han de pensar gaire. En el cas d'en Patrick i en Ricky, sembla que la personalitat dominant és la nina, així que la "separació" tampoc deu haver funcionat del tot. :scratch:
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Raret, pausat i amb un contingut desconcertant.

Costa d'entrar-hi... si un aguanta, comença a sentir-se fascinat per la història que expliquen: ho fan amb un estil molt personal i un guió exquisit: la protagonista aprèn com funciona aquest món exactament al mateix ritme que nosaltres, sense que res sembli forçat ni convenient.

No puc negar que al principi estava tement que Nines Mech gegants apareguèssin en qualsevol moment per a lluitar contra Kaijuu de Sutge.

No passarà... però a canvi hem tingut una coreografia amb música i dansa enmig de la trama BecauseYoLoValgo, de persones fregant i netejant amb molta traça.

Encara rai.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

El tinc pendent!
Una noia em va recomanar l'ending d'aquest anime i em va al·lucinar, és Nai Nai i el canta Reona. Ara tinc pendent veure la sèrie completa. Encara m'han entrat més ganes llegint els vostres missatges. Aquest rollo fosc que té m'atrapa molt.
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Ja vaig al dia i estic molt per tot el que ha de passar. Crec que hi ha un rerefons molt heavy per reflexionar. El que diu Nina-chan és molt interessant... :scratch: Em vaig quedar molt boja amb la dona papallona, semblava que volien ser ombres i que mostrar la cara fos negatiu.

D'una banda em fa molta pena veure com volen acontentar als amos, com veuen que és el que han de fer i no s'ho pregunten. Em recorda a la societat, donem per fet tantes coses que no lluitem pels nostres drets. Però què són els drets? Tot és una invenció de l'ésser humà, per tant, quina vida estem vivint? És nostra la vida o estem igual d'enganyats? Sembla que les ombres juguen amb les nines i s'avorreixen bastant així que emboliquen la troca. Mira com els polítics! :suspect:

Al principi creia que les ombres patien una maledicció... però ara tinc els meus dubtes.
Sense oblidar el poder que té el sutge. Hi ha fantasmes de sutge, però alhora també pot ser controlat... On ens portarà tot això? :uki:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Ara mateix he finalitzat la sèrie al Catsub.
Molt bona. Una de les millors de la temporada.

Agafen una ambientació i atrezzo pròpia dels contes clàssics occidentals de Perrault i hi desenvolupen una història amb un argument típic dels Gakkuen (escolars que s'esforcen per a ésser els millors... Ganbatte kudasai i tota la pesca) des d'un estil proper al Seinen psicològic però sense perdre de vista que es tracta d'un conte per a nens.

El resultat és brillant.

La proporció entre explicacions i misteris està equilibrada amb la precisió d'un metrònom. Tan bon punt es desvetlla un interrogant, n'apareixen dos més i la trama ha de seguir avançant per a resoldre'ls.

Arriba un moment en que realment no t'importa massa quina és la llògica que s'amaga rere tot plegat; un es deixa portar per l'elegància de la narració, la relatabilitat dels personatges i l'exquisidesa de l'art.

Un anime que funciona amb un ritme tan lent com un pick'n'roll d'en Joe Ingles i que s'ho manega per a que els episodis es facin tan ràpids com una transició defensiva dels Boston Celtics.

Felicitats a la Manolini i l'Ereza per la traducció.
Altissim nivell.

I un aplaudiment a l'Aida (Cap) de Turc per l'agosarada versió de l'Ending.

No és una cançó fàcil i la lletra pateix el xoc cultural.. el Japo és un idioma més concís que el Català i carrega més unitats semàntiques en força menys sil.labes.

A més, na ReoNa és na ReoNa.

Considerant-ho tot, és una gran versió, Ai_Serenity.
Segur que tens defectes com a persona, però poso la mà al foc que la covardia no és pas un d'ells.
Text amagat.
Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Al final l'he vist en tres dies, i he de dir que m'ha agradat molt. Segurament d'aquí a un temps quan no la tingui tan fresca comenci el manga. :3

Sí que és veritat que la sèrie recorda a la primera temporada de The promis neverland, això ja era bona senyal, mentres només sigui a la primera :roll:

I gràcies als dos per la traducció :lloa: :lloa:
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Nanos, heus aquí la segona temporada de Shadows House anunciada!
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Aneu al dia? Jo ja no recordava casi res del final de la primera temporada i m'he quedat molt perduda :scared:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Respon