Fumetsu no Anata e (To Your Eternity)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Fumetsu no Anata e

(A tu, l'immortal, To Your Eternity)

Imatge

Fitxa tècnica


Gènere: Aventura, Drama, Shounen, Sobrenatural
Estudi: Brain's Base
Autor: Yoshitoki Ooima
Director: Masahiko Murata
Any d'estrena: 2021
Durada: 25 min per capítol
Capítols: 20
En català? Sí (subtitulat, Lluna Plena no Fansub)

Argument


Allò, un ésser immortal misteriós, és enviat a la Terra sense emocions i sense identitat. Ara bé, Allò és capaç de prendre la forma d'aquells qui té al voltant amb una forta energia.
Al principi, és una esfera. Després, Allò imita la forma d'una roca. A mesura que la temperatura descendeix i la neu cau sobre la molsa, Allò es converteix en molsa. Quan un llop ferit s'ajeu per morir-se, Allò pren la forma de l'animal. Finalment, Allò obté una consciència i comença a travessar la tundra deserta fins que Allò es troba amb un noi. El noi viu sol en una ciutat fantasma, que els adults van abandonar fa temps cercant un paradís que es diu que existeix més enllà de la interminable tundra blanca. Malgrat tot, els seus esforços no han servit de res, i el noi es troba en estat crític.
Després d'adquirir la forma del noi, Allò parteix en un viatge sense fi, cercant noves experiències, llocs i gent per conèixer.

Opinió personal


Doncs aquesta setmana s'ha estrenat, i fa una estona n'he vist el primer capítol. M'ha donat bones sensacions, però s'ensuma el drama arreu. Tinc curiositat per saber d'on ve l'"Allò" i quin és el seu objectiu (més enllà de fer-nos plorar). De moment n'esperaré el segon capítol i ja veurem com evoluciona.

Algú més l'ha vista o té previst fer-ho? Animeu-vos a comentar!
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 20:32, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Capítol 1:

Jo també veig drama per tot arreu. De moment, el primer capítol és lacrimogen, i el que em sap més greu és el llop, que es mor ben sol.
D'altra banda, encara no he tingut temps de sentir empatia pels personatges, i molt menys per una esfera sense consciència, però bé, veurem com continua.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uh... de moment sí que ha estat un poc bastant drama.

Vull pensar, però, que el drama s'acabarà aquí, no? És a dir, el drama era necessari perquè la bolla pogués tenir forma humana i així poder contar la història des del seu punt de vista.

És a dir, no crec que la setmana que ve matin la nena que ens han mostrat a l'avançament per contar la història de què hauria fet la nena si no l'haguessin sacrificada. Crec que la història és més aviat el que vol fer el nen del primer episodi, veure món.

De moment, podem seguir.

Algú més s'hi anima?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Sí, jo també soc de l'opinió que el drama havia de ser necessari al primer capítol i que més endavant veurem altres coses. Però també em dona la sensació que el drama serà un dels puntals de la sèrie (per bé o per mal).
Imatge Imatge Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Collons esque el primer episodi eren cops de puny constants tota l'estona. :'v Quina plorera. Em moro de ganes de continuar-lo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT SEGON EPISODI:

M'ENCANTA MOLT MOLTISISISISISIM DIOS. Veig que será una mena de Kino no tabi. I aquets animes sempre son perfectes i maravellosos. M'encanta la march es tan TOVA XDDDDDDDDDDDD M'ha deixat molt tendreta que sigui ella qui li TIRI fruites, FRUITES. Ai ;_; Per fi ha probat les tan ansiades fruites. L'animacio es de deu estic impressionadissima. Enamorada total de com avança. EN VULL MESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La cosa s'ha començat a posar en marxa. Tenia la sensació que això de na March seria breu, què en pensau vosaltres? Jo li don uns dos episodis més.

Llavors... ens ho diuen ben clar, si na March s'escapa, mataran les altres nines.

Jo a això li veig dues possibles sortides:
a) maten na March i el protagonista pren la seva forma
b) el protagonista pren la forma de na March i es fa matar (però no mor perquè és immortal)

Si acaba sent a) serà molt trist, però m'imagin que en algun moment la història ha d'avançar i ha d'anar "veient món". No sé, ja veurem.

Per altra banda, en algun moment ha d'aprendre com funcionen les persones, no? Potser sí que na March li acabarà fent de mare... no sé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Fa molt bona pinta de moment aquest anime :uki:

No sé per què, jo donava per fet que "Allò" mantindria la forma del nen, així que ni havia pensat que potser canvia a la March. Podria ser interessant. :scratch:
Potser aconseguirà matar el monstre al qual sacrifiquen les nenes, no sé ben bé com, perquè l'Allò encara no ha esbrinat ni com menjar tot sol, així que la March quedarà salvada i la resta de nenes també. Molt optimista tot plegat, i segurament poc probable, que pels primers capítols ja sembla que la sèrie no serà gaire alegre.

I canviant de tema, us heu fixat en les imatges de l'opening? Sóc l'única a qui li sembla veure una mena d'invasió zombi?
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Doncs només vinc a comentar que m'encanta naaa Yoshitoki Oima i espero que la sèrie es faci llarga, ja porten 3 capítols per a 1 volum del manga :uki:
Veure les resurreccions d'en fushii animades m'alegren la vidaa AaAAAA
La veritat mirant l anime em sento com si ni hagués llegit el mateix ja en manga de l'intens que es fa
Deixo una captura del manga del capítol 3 :lloa: ja el tinc com a top de la temporada realment :ilu:
epiquíssim l' arigatou d'en inmo en forma de llop AAAAAAAAAA
Text amagat.
Imatge
Imatge gràcies
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nina-chan ha escrit: 23 abr. 2021, 19:51 No sé per què, jo donava per fet que "Allò" mantindria la forma del nen, així que ni havia pensat que potser canvia a la March. Podria ser interessant. :scratch:
Bé, ara hem vist que ha tornat a llop.
Nina-chan ha escrit: 23 abr. 2021, 19:51 Potser aconseguirà matar el monstre al qual sacrifiquen les nenes, no sé ben bé com, perquè l'Allò encara no ha esbrinat ni com menjar tot sol, així que la March quedarà salvada i la resta de nenes també. Molt optimista tot plegat, i segurament poc probable, que pels primers capítols ja sembla que la sèrie no serà gaire alegre.
Doncs al final ha estat així, en comptes de seguir la via de l'engany, han anat per la directa. Típic shonen. Ja està bé, però.
Natalia TK ha escrit: 29 abr. 2021, 00:00Imatge gràcies
M'ha parescut super creepy!
Però bé, pareix que aprendrà a xerrar. Esper que no ho faci gaire més en forma de llop xD.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Vaja, hem tengut flashback de na Perona.
Ara veiem per què ha anat a cercar-la i ja tenim una història. Em pensava que això de na March seria breu però pareix que ens tendrà ocupats una estona, fins que na Perona aconsegueixi fer el que s'ha proposat, vaja.

És interessant veure l'evolució d'en Fushi amb el llenguatge. Ara com a mínim sap dir alguna cosa més que gràcies. En part em pensava que creixeria amb un greuge cap als humans per com el tractaven aquests de Yamome, però pareix que s'escaparà aviat...

Bé, seguim, seguirem!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon