Fumetsu no Anata e (To Your Eternity)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Capítol 5 vist.
Text amagat.
Bé... ja s'han carregat la March, era d'esperar però no per això menys dramàtic. Tot i que no entenc gaire la reacció dels pares quan la Parona arriba a la vila, perquè al cap i a la fi, havien enviat la filla a morir igualment.

Em sembla que ens hem d'anar adaptant a centrar-nos en la història d'en Fushi i no en els secundaris, perquè m'ensumo que acabaran tots morts. Em demano si la següent a dinyar-la serà la Parona (best waifu). La iaiona ja tinc assumit que la dinyarà també. En fi, assumeixo que morirà fins i tot l'apuntador i així no ploraré tant (mentida xD).
Dit això... La sèrie m'està agradant, tot i que encara hi ha massa misteris... Enganxat estic.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Confirmem que unicament hem vingut a patir? Confirmem.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aquest comentari és una merda, no aporta res, és a dir, que tampoc no cal que el llegeixis si tens una vida i coses més importants a fer, com ara cuidar el teu gos que es diu Charlie o una reunió secreta amb els amics amb els quals estàs planificant un atracament a La Caixa de la cantonada.


Doncs li he fet la gràcia al Minato dient que Fumetsu era Infumetsu, change my mind, però realment no l'he mirat, és hate del free, com sempre.

Escric això mentre espero que el Minato apagui el televisor per poder tornar-me a submergir en el llibre aquest etern que llegeixo i que no s'acaba mai, són com els millors 30 euros invertits de la meva vida, perquè llegeixo i llegeixo i el putollibre no s'acaba mai.

I escric això amb l'esquena girada al televisor perquè em molesta el renou d'una mosca, doncs no sé tu com no m'ha de molestar la nena aquesta que crida com una boja i que es diu Mochi i que té una veu repel·lent i ha muntat un escàndol com molt bèstia cridant molt bojament, és tot molt confuso, i hi ha com música dramàtica i gent que riu, em pareix pertorbador perquè algú crida YAMETEEE i això penso jo, yamete de cridar hòstia.

No sé, la música dels crèdits no arriba, estic per anar a cercar una cervesa, però si en prenc una, després ja no podré llegir. Només us dic que el capítol d'avui us encantarà, perquè algú plora com molt desconsoladament però abans la gent reia i això només pot ser droga de la bona, un viatge psicotròpic pel meravellós món de l'haixíx.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, pareix que ha acabat aquesta primera part amb na March Mochi.

A veure, la veritat és després de veure que agafa la forma qui mor, ja vaig mig teoritzar (no del tot bé) que en Fushi en prendria la forma. La veritat, després de donar-li tant de bombo al "vull ser gran" i tal, que s'assembla tant al "vull conèixer gent" del noi original, té bastant de sentit que li acabi passant el mateix.

No sé, Parona best waifu, sí, però el to és super dramàtic tot. No només per la mort de la nena, que ja ho és, sinó tota la resta: que na Parona vulgui suïcidar-se, l'arribada al poble, la partida d'en Fushi...

Sort que vaig comprar mocadors l'altre dia.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, pareix que comença la segona part amb el noi del casc, però abans hem tengut aquest interludi amb el creador i l'enemic aquest per posar-lo a prova.

Algú més pensa que aquest creador no és gaire de fiar? Diu que han de protegir aquest món, però això no és el que ens van vendre a al introducció (que era aquí per aprendre).
No sé, de totes maneres, crec que la qüestió d'en Fushi no serà tan rellevant com què passa al voltant d'en Fushi.

Com a mínim ara parla, tu.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A mi em sobra tot el tema del Creador.

Trobo que era molt més interessant quan no savíem res dels seus origens.
Li donava un aire a llegenda antiga:
Vet aqui que una esfera brillant va aparèixer entre els gels del Nord. Un llop s'hi va atansar...
I tira milles.

Ara l'han convertit en Lo Puto Protector Del Mon (inserteu aqui un rebombori de trompetes i percussió mentre el protagonista adopta un posat heroica dalt d'un turó, retallat contra l'horitzó).

Vaja, què originals.

Calia?
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, pareix que això del creador quedarà en una espècie d'anècdota, de moment, i que la història avança.

Veig venir que això acabarà sent una espècie de Pokémon per fer-se amb les formes de tots els desgraciats "amb el destí fixat" perquè així pugui "donar-los una nova vida". Meh.

Parlant de desgraciats, durant la primera part estava claríssim que en Gugu serà el nou fitxatge. Després de posar-se el casc, no ho tenc tan clar... Veig que té ganes de viure. Potser se li passaran del tot en acabar a la friendzone.

Llavooooors... no sé, la història d'un nen que ha de fer feina en el camp per ajudar el germà gran... sí, compr. Però la història d'un romanç infantil... ja em fa més peresa. Esper que canviï un poc...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Jo no penso agafar-li gaire afecte a en Gugu.

Té un posat de amigo negro del prota en peli de los 80 que tira d'esquenes.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, avui he vist Fumetsu (de la setmana passada).

Començam a veure un poc com funcionen els poders d'en Fushi, curiós!

Pareixia que no tornaríem a veure mai més el germà, però l'hem tornat a veure i, amb el tema de l'anell, estic bastant segur que el tornarem a veure... pel drama quan mori.

Hem tengut un poc de drama d'en Gugu i la nena pareix que ve a viure amb ells. En Fushi vol aprendre i venç la por.

Nota: pareix que a aquesta autora li agraden tractar el tema del bullying, eh?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Ara estic mirant-lo subtitulat en Català de Lluna Plena.

Estic arribant a la conclussió que el superpoder del protagonista té un referent completament científic i prou conegut.


Bàsicament, el mosso és una Impressora 3D amb potes.Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon