JoJo's Bizarre Adventure part 6: Stone Ocean

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Minatoni ha escrit: 01 set. 2022, 10:40 oh, ja hi és tot? nice

llavors... supòs que repetirem el que vam fer l'altra vegada i anirem comentant episodi a episodi. @Meizu, tu t'hi animes, oi?

algú més?
Malauradament encara faltarà una tercera part que serà la que culminarà Stone Ocean, però sí! Han tornat a treure tots els episodis de cop. També la comentaré, tot i que aquest cop la pairé més lentament per no sentir el buit existencial massa aviat :soudesuka:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buah, tres parts?? De veres? Sí que s'aprofiten del hype, no?

De totes maneres la miraré, tenen la meva ànima comprada des del moment que necessito veure...


SUPER SPOILER SENSUAL, NO L'OBRIU SI NO HEU LLEGIT EL MANGA:
Text amagat.
EL DIO estirat al llit com una furcia barata
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Buff... això que està fent Netflix només fa que matar-me el hype. Estic contenta de què torni Stone Ocean, però ja no de la mateixa manera que al principi. Trobo a faltar que els episodis siguin setmanals i no haver d'esperar 6 mesos per la continuació. El fet que ho hagin implementat justament amb la meva part preferida m’està fent molta ràbia xd Intentaré no mirar-me'ls tots de cop i a veure si així em dura una mica més... :consol:
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei, hem començat.

Si voleu, anem comentant-ho plegats.

Episodi 13

La veritat és que no recordava gaire com acabava l'episodi anterior. Llavors, la cosa està que tenen el disc d'Star Platinum però falta el d'en Jotaro.

Per internet està ple de comentaris que el nou dolent s'assembla molt a en Giorno, i... Un poc sí, no? Hahaha.

Llavors comecem una subtrama centrada en na Guess. Supòs que es farà ràpid.

I l'escena d'en Dio i en Pucci... M'ha agradat!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Jo estic mirant els episodis seguin els mini arcs que té JoJo (2 episodis) així que ho aniré comentant d'aquesta manera!

Episodi 13: Kiss of Love & Revenge PART 1
Text amagat.
M'he sentit molt desorientat de la que ha començat l'episodi, ja que no recordava res. M'ha desorientat encara més que al minut de començar l'episodi a la Jolyne li tiressin merda a la cara, però bé. M'he situat. Era un flaixbac i estem a JoJo. A mi més que el dolent qui m'ha semblat clavat a en Giorno, pels cabells, era un dels guàrdies que porten a la Jolyne a la cel·la de màxima seguretat.
L'opening no canvia, ok, però sad. Espero que ho faci a mesura que avancem. Tot i que sí no m'ha sortit una recomanació per youtube amb un nou opening, ho dubto. Almenys tenim una escena super maca de pare i filla al final d'aquest. Escena a la cafeteria on se'ns demostra que la F.F està de la puta olla. Seguim. Background de la Ermes bla bla PODEM PARLAR DE QUE EL DOLENT ES DIU SPORTS MAXX? XDDDDDD És com si a un nen americà del 2006 li haguessin dit "posat un nom guay". Bé l'Ermes després ofegant-lo en merda també en línia de JoJo 10/10.
Episodi 14: Kiss of Love & Revenge PART 2
Text amagat.
Tinc la sensació que a mesura que passen les parts els Stands es tornen més estranys i rocambolescos. Càdavers invisibles? Què complicat. Però que OP. Tot i que el mateix Sports Maxx triga a donar-se compte que ha mort. Una mort de merda. M'ha agradat molt la pallissa que li fa fent-lo tornar amb els adhesius i la pose, que fa referència a Perseu amb el cap de Medusa, quan se'l mira agafant-li el cap. Molt maco la germana apareixent per darrere i pujant al cel.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No em dona la vida per comentar totes les coses que segueixo, de veritat...

Capítols 13 i 14

Doncs molt ràpidament, he vist els dos primers i ni tan mal. Ja fa com dos anys que vaig llegir el manga, així que no recordo res tret del final, però a mesura que ho veia he recordat això de la germana de l'Hermes.

I res, bizarríssim tot, des de morir ofegat en merda a haver de lluitar contra un caiman dessecat i invisible. Per això miro els Jojos, per la bogeria i perquè els personatges m'expliquin el que va passant en veu alta.

Sports Maxx és com el millor nom de dolent, I agree @Meizu. A veure cap on continua, si em dona la vida per continuar-ho mirant xD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 14

Bizarríssim. Al final han lligat això que pareixia una història secundària amb la trama principal. Llavors, la idea era intentar fer reviure en Dio a partir del seu os amb l'stand Limp Biscuit? (Vaja noms, tu!)

El que no m'ha quedat clar és, com que aquest segon episodi acaba a la cel·la d'aïllament una altra vegada, és si això lliga amb el començament del primer episodi o si hi va dues vegades. Algú ho té clar?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 15 i 16


Us juro que no em dona la vida per comentar tot el que estic mirant aquesta temporada, entre Rings of Power, House of the Dragon, She-Hulk i els Jojos... Mare meva, no tinc temps d'avorrir-me i em falten dies per veure tantes coses!

Doncs bé, no m'han agradat gaire el 15 i el 16 (que van de l'stand aquest Survivor, el que et fa posar-te furiós i la batalla del guàrdia dels meteorits). De fet diria que al 15 no ha passat gairebé res i el 16 m'ha avorrit... El millor dels dos capítols? Que ha sortit KONO DIO! I això sempre ens fa feliços <3

La veritat és que aquesta part del manga la recordo avorrida (especialment la lluita contra el vell que ja hem vist que és per allà, a la cel·la aquesta de màxima seguretat). I res, que no sé si ho sabeu però m'encanta l'Anasui tot i que és totalment intens i fa una mica de cringe amb les ganes de casar-se amb la Jolyne, però m'encanta igualment.

Per no haver-me agradat el capítol quina puta parrafada tu...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 15 i 16

A veure... n'Anasui està totalment pirat. M'encanta. Em recorda a en Dio, segons com.

Parlant d'en Dio. M'encanta també. Potser aquestes escenes són un poc fanservice, però les agraesc i trob que queden bé.

Llavors, ara ja sabem per què al començament de la temporada na Jolyne està a la zona de màxima seguretat. M'agrada com han fet la volta aquesta i trob que ha quedat molt bé.

Quant a l'stand de l'esperit de lluita, meh. Quant a l'efecte de veure els punts forts i febles dels músculs i tal, m'ha parescut curiós, però.

El que passa... és que al final de l'episodi 15 ja s'ha notat un poc què passaria, quan el guarda diu alguna cosa de "lluitadors". Aquí el tenim, el Gran torneig de les arts marcials de la presó! I... no em fa gràcia. Potser m'equivoqui, però en té tota la pinta. I em preocupa que ens tirem dos episodis per stand que queda (3?), sis, més quatre que ja en duim, seran 10, així que després d'això, només tendrem tres episodis per una gran lluita final i ja està.

Se'ns farà llarga la zona de màxima seguretat, crec.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

EPISODIS 15 I 16

Tot i que no és un dels meus arcs preferits reconec que en part sí m’agrada la combinació dels dos stands. Sembla que Survivor és un poder dèbil però tal i com comentava en Dio si es fa servir en la ocasió adequada i de la manera correcta pot portar molts problemes. Doncs això, que juntament amb Planet Waves ens dóna un combat cos a cos i la veritat és que m’encanta que la Jolyne sigui un dels Jojo’s amb aquest estil tan marcat. Si bé és cert que el combat pot resultar més o menys interessant, en aquest aspecte la noia es llueix bastant i utilitza Stone Free com si l’hagués tingut amb ella tota la vida. El que passa és que a la pobra li queden tres usuaris més després d’en Westwood :crispetes:

Una pega que li posaria és que després de tanta explicació i teoria respecte l’stand no sembla que Survivor tingui gaire continuïtat perquè mentre ells dos sí que es barallen n’hi ha que sembla que van molt a la seva bola; a més, a la Jolyne se la veu molt resolutiva i no l’afecta en absolut una ira irrefrenable :xiular:

Per altra banda, aquest arc ens ofereix la introducció de l’Anasui i Diver Down. He llegit opinions dividides respecte ell, però a mi ni em fascina ni em molesta excessivament; jo tiro més cap a l’altre costat, el que m’agrada és en Weather Report. El que sí puc dir és que l’elecció d’en Namikawa Daisuke com a seiyuu em pot fer canviar d’opinió, la veritat és que amb les poques frases que ha tingut en aquest parell d’episodis l’efecte ha estat immediat XD
Imatge Imatge
Respon