JoJo's Bizarre Adventure part 6: Stone Ocean

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 27, 28 i 29

A veure, l'stand de Sky High, això dels Rods és una terrible fumada. I na Jolyne en flames literals, ja no em sorprèn res.

I llavors el d'en Versus (Versace?)... és interessant! Això de ficar la gent dins esdeveniments passats és bastant original, i m'ha molat! Ara bé, així com se salven... bizarríssim.

I el que m'ha agradat bastant ha estat que li ha fet la punyeta a en Pucci i li ha fotut el disc de la memòria d'en Weather! Hehehe, això no m'ho esperava, que un d'aquests "ajudants" el volgués fotre :)

I... són fills d'en Dio, llavors? Germanastres d'en Giorno? Què hi feien tots per Florida? Anaven a veure en Mickey Mouse?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

27, 28 i 29

Recordava això del forat a terra com una cosa molt bizarra i la veritat és que m'ha sorprès perquè ha estat molt més bizarro del bizarro que recordava. I això, venint dels Jojos, és com molt bo. La veritat és que estic gaudint la vida d'aquesta darrera part d'Stone Ocean. I molt fan de n'Emporio que es treu l'ordinador de la chistera i et consulta els accidents del passat a google xD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 30, 31, 32

A veure, ens havien venut que en Weather seria un enemic de na Jolyne i companyia, però no gaire, no? Senzillament ell vol matar en Pucci i ja està, però és cert que no controla el seu super perillós poder.

Quant al passat d'aquests... uau. Em recorda un poc al passat d'en Diavolo. Però així i tot... uau, ben bizarríssim. M'ha agradat veure en DIO liant-la parda en directe. La veritat és que... crec que les vegades que ha sortit en DIO ha estat interessant per acabar de donar-li un poc de volta al personatge i ho he agraït. Potser és fanservice, eh? Però m'ha agradat.

I la lluita... amb la sang congelada i tal... m'ha parescut guai eh? Però ... ostres Jolyne, com l'has liada amb el cotxe :(

A veure què en faran amb el disc de l'stand.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodis 30, 31, 32


CARAGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLS

Que bizarríssim. Recordava que al manga es liava parda amb els caragols però no tantíssim i m'ha encantat. És a dir, na Jolyne com a caragol és cute i no sé, si divago un poc només se m'ocorre dir que els Jojos és com la millor sèrie del món perquè dius "no sé què merda estic mirant però m'encanta" and I think it's beautiful. Vull més d'aquesta merda. Et penses que no pot ser més boig i et sorprèn. Epiquíssim.

M'encanta aquesta puta història.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 33, 34, 35

Això de la NASA m'està pareixent super bizarríssim.

En Pucci està certificadament tronat.

Això del poder de la gravetat m'ha molat, però ho han començat a mesclar amb el tema de girar les coses del revés i... no em quadra gaire, però bé, okay.

El poder de C-Moon en sí és interessant, la veritat, i el tema de les bandes de Möbius m'ha parescut curiós, eh? Però ... no sé, com podia saber això na Jolyne? :sus:

I res, pareix que al final en Pucci no haurà d'esperar a la lluna nova...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodis 33, 34, 35

No he comentat...
Text amagat.
La mort d'en Weather... Mira que m'havia llegit el manga i recordava la mort de na F.F. però no sé per què el meu cervellet se n'havia oblidat de la d'en Weather, imagino que per protegir-me del fort cop emocional que ha suposat...
I bé, en Pucchi està molt fora de control, però estic gaudint moltíssim de les poses que fa el cabró. Cada vegada que surt està fent una jojopose i per això miro aquesta gasòfia autènticament bona.

I sincerament, ara ja només recordo el final de tot, la darrera escena de totes. Del que ha de venir d'aquí en endavant, per a mi, és un misteri. Gràcies cervellet per oblidar coses.
Avatar de l’usuari
Senek
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
Tadaima!
Entrades: 19
Membre des de: 14 nov. 2022, 23:54
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 9 cops
Gràcies rebudes: 21 cops

Només passo a deixar un edit de tots els openings que m'ha sortit abans per Youtube i que esta molt xulo :urahara:
https://youtu.be/0jrEeB5vJt0
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Stone Ocean: final

Ok, això s'ha acabat. Made in Heaven ha estat... estrany? En part no m'ha agradat que no conservés cap dels poders de les versions passades (Whitesnake, C-Moon), i també he trobat que (a part del tema d'accelerar l'Univers) l'únic que fos rellevant a la lluita fos que "fos molt ràpid" m'ha semblat un poc cutre.

Però,

crec que així i tot, ha estat nice. És a dir, encara que "supervelocitat" estigui molt vist, crec que ha quedat bé. Per exemple, fer servir la palmera per propulsar-se ha quedat molt bé, hahaha.

No sé si tenia gaire sentit l'univers rebootejat dins Green Dolphin SENSE na Jolyne i companyia o que llavors hi hagi un altre univers AMB tots ells, però bé, crec que ha estat una manera interessant de fer "que el dolent guanyi", cosa que no es sol veure gaire.

----

@Senek el muntatge està bé, però la veritat és que em quedo amb l'opening versió especial del darrer episodi. Ara bé, cercant el que has passat, he vist que hi ha una versió en anglès de la cançó (crec que cantada pels mateixos) i la veritat és que està bé!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Mireu, mireu, em baixo de la vida. Com pot molar tantíssim un unicorn sense banyes? Jo hi ha coses a la vida que em fan tenir experiències religioses, com ara aquesta preciositat d'stand que ho té absolutament tot, usuari mazat i de grans poses inclòs.

Pel que fa al final de l'anime, ha estat una passada gràcies a aquest cavall guanyador que ara veig que va inspirar la part 7 (no spoilers). I no recordava (quines coses més insòlites, jo oblidant noms i fets! :roll: ) que al final n'Emporio salvava el dia i na Jolyne nedava entre dofins. El que sí que recordava era l'escena final de totes, la de la benzinera, aquesta es va quedar molt profundament gravada al meu kokoro <3

Per cert, mentre deien el nom en japonès, qui més ha...
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Com que no sé com valorar això, no ho valoraré.

Només vos ho deixaré aquí perquè en gaudiu.



Original i ampliat: https://www.bilibili.com/video/BV17T411i7wt/
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon