JoJo's Bizarre Adventure part 6: Stone Ocean

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 23 i 24

Ja hem acabat!

A veure... Uhmmm... Primer en Pucci. Està sonat. Ja està, ja ho he dit. Pareix que ara té control sobre el temps, idò?

Quant la que passa a la presó, he de dir que l'stand aquest de na Miu Miu (que, per cert, he pensat en el Pokémon Mew), Jailhouse Lock, m'ha parescut curiós, original i certament terrorífic perquè estaven certament desesperats. Al final... no sé, no m'ha acabat de convèncer l'excusa amb que l'han pogut vèncer, però bé, ha estat bé la idea de l'stand, com a mínim.

A la fi ha tornat a aparèixer n'Ermes, però ja no hi ha hagut temps de fer res. Així que pareix que sortiran de la presó na Jolyne, n'Emporio i n'Ermes, però no sé si sabem res d'en Weather Report o de n'Anasui.

Bé, continua el desembre, no? Ens veiem llavors :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a la fi s'ha acabat aquest anime, mare meva se m'ha fet llarguíssim...

I sembla que l'acció interessant tanmateix serà a la següent temporada. Em fa la sensació que aquesta temporada (tot i que més o menys lleial al manga) tot el que han fet ha estat ficar lluites i lluites i ha quedat com una mica de relleno fidel fins a l'acció que de veritat ens importa, que és quan surt de la presó i s'enfronta amb terrible Puchi.

M'ha agradat la temporada perquè surt KONO DIO, però se m'ha fet llarga i pesada. La següent temporada serà ja a la fi la darrera i espero que no facin el mateix amb Steel Ball Run...
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 23 i 24

He trigat una mica però finalment he acabat de veure aquesta segona part de l’anime. Em rebenta una mica que ara que es començava a animar la cosa tallin l’emissió fins el desembre. En aquest cas és literal que deixen el millor pel final... tinc ganes de veure l’arc de fora la presó. Ha estat una part en què s’han concentrat molt les batalles, i si bé és cert que un dels punts forts de JJBA és la originalitat dels combats i els stands potser sí que n’hi ha hagut molts de seguits i poca progressió de la trama. Espero de tot cor que no tornin a repetir aquesta fórmula de treure els episodis en cap cas, és horrible i mata el hype totalment. En fi, enfrontar-se a Jail House Lock no ha de ser gens fàcil i sobretot molt estressant, però el problema de debò és a fora i es diu Pucci.

PD.: He trobat a faltar que la Jolyne fes l’spoiler del Sisè Sentit xD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 25 & 26

Per fi sortim de la presó i ja tenim aquí l’arc de Bohemian Rhapsody, però sense l’escena de l’Anasui enfadat queixant-se de Disney... so sad... Òbviament no podien posar segons quines parts per copyright XD


Imatge


PD: RIP Pinotxo XD
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Que en Pinotxo hagi puto mort a l'univers de Jojo i en Van Gogh quasi assassina a en Weather és algo que em supera. Btw @Skuld tu que llegeixes el manga, en Batman també apareix o és una cosa de Warner com lo de Mickey?
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Meizu ha escrit: 11 des. 2022, 18:43 Btw @Skuld tu que llegeixes el manga, en Batman també apareix o és una cosa de Warner com lo de Mickey?


La majoria són els mateixos personatges. Ara revisant els capítols del manga veig que han canviat l'Spiderman per en Batman, la Venus de Botticelli per la Mona Lisa i en Peter Pan i la Campaneta per l'Aladí i el Geni. No sé si hi ha un motiu o són canvis arbitraris.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Imagino que el canvi de l'Spiderman pel Batman sí que és arbitrari, els altres no ho sabria dir tampoc.
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 27 & 28

Recordava tot això dels fills d'en Dio vagament, però juntament amb el poder de Bohemian Rhapsody el que més tenia gravat a la memòria era veure la Jolyne on fire de manera literal. Per fi es revela la identitat de Weather Report i ens acostem al final de la història.


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 25 i 26

Doncs no vam estar gaire pendents de quan va sortir i ho mirarem ara hehe.

Nou opening!

No recordava que l'animació fos tan bona, la veritat. He passat gust.

En Pucci està fatal del cap.

I WHAT, en Weather Report és un Joestar? WHAT WHAT WHAT. Buf, si no recorda res... ves a saber què punyeta passa realment. M'imagin que recuperaran el seu disc, però.

I el tema dels superherois, super random xD -- La veritat és que al final s'ha acabat tot per una patillada de poders xunga que no tornam a entendre :/ Però s'ha de dir que això de controlar un Stand remot des d'un avió és molt jefe xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 25 i 26

Guapíssim. Recordava el manga com a cosa molt bizarra però quan ho he vist animat m'he enamorat moltíssim de la ment del mangaka que sincerament, no sé què es fuma però jo l'admiro amb tot el cor. I no recordava això que n'Anasui es deformés la boca amb xocolata, ha estat molt bo.

Res, que m'encanta aquesta història. Un regal per a tots vosaltres:

Imatge
Respon