JoJo's Bizarre Adventure part 6: Stone Ocean

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítols 17, 18 i 19


Doncs mireu, la part del vell amb el Fen Shui al manga la vaig trobar super pesada i avorrida i a l'anime l'he trobat interessant i tot.... Ha estat pim pam, sense entretenir-se gaire i el vell l'ha palmat elegantment, com toca.

La part de les flors la veritat és que no la recordava però si mai tinc un stand voldria que fos així, me l'adjudico si no us sap greu. I d'altra banda, recordo coses de la batalla que ve ara, però no les diré perquè és molt sad spoilejar els amigus amb records poc precisos.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 17 i 18
He trobat que això del Feng Shui ha estat una fumada un poc grossa.

Però bé, ha estat interessant a la seva manera. La lluita contra n'F.F. que acaba a la cadira elèctrica ha estat bizarra com sempre. I el que li ha fet a les cames n'Anasui... xD la droja.

Però sí... diria que aquest passa un poc sense pena ni glòria, no? És una lluita un poc de farciment.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 17 i 18

Només puc dir que el disseny de Dragon’s Dream m’agrada bastant i, vulguis que no, el drac acaba caient simpàtic :lol:
Sembla un stand que pot anar molt bé, però també sembla d’allò més difícil de fer servir tot i entendre'n el funcionament... aquesta part sempre l’he trobat una mica massa complicada. Un usuari menys i, sincerament, m’alegro que ja hagi acabat aquest combat.

I bé, han animat una de les escenes més memorables de la Jolyne (com a mínim per mi) XDDDDD


Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodis 19 i 20 (crec, ja m'he perdut, no ho sé)

Doncs la F.F. és un plàncton molt espectacular i no li agrada l'aigua bruta rencalentida, cosa que és normal per a un tros de plàncton (que mala d'escriure que és aquesta paraula). I res doncs que el Puchi és el dolent, super surprise.

A mi la part d'aquests capítols que m'ha agradat ha estat l'Anasui pensant que la Jolyne li volia menjar la boca... I ara ens toca el baby-green, que no recordo absolutament res del manga (excepte la part de l'os, aquesta sí que la recordava xD)

Imatge
Avatar de l’usuari
Oriol
Moderador
Moderador
Entrades: 374
Membre des de: 12 març 2016, 00:23
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 223 cops

Capítol 15 i 16: Ultra Security House Unit&The Secret of Guard Westwood

Sé que estic anant força a destemps, però m'estic trobant un problema enorme: al no sortir cada setmana i tenir mil coses a fer me'n oblido que he de mirar els episodis. Abans eren els divendres de jojo ara és... oh yeah estava mirant jojo.

Ha tornat en Diavolo! Però en forma de tío que està de la puta olla i que és molt, però que molt sexy. L'Anasui i en Diver Down m'han molat així que la candidatura de bestjojobro (jojobf) ha quedat adjudicada. Ademés el seu tema és brutal.

El concepte de Survivor és interessant entenc perquè en Dio el classifica com el més dèbil, però és com diu la @Skuld, pot ocasionar destrosses ben emprat. El stand dels meteorits és una puta fumada, i que ho resolgui amb una sabata, encara més.

Ja aniré veient els demés, però no m'està enganxant massa. :(
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 19 i 20

L'escalada de bizzarrissitat és grossa, en aquests darrers episodis! A partir de l'os ha clonat un nou DIO? What the fuck? D'an G pareix un complet inútil, la veritat, tot ho fa el seu stand que... fa molta cosa, la veritat...

Deixant de banda com funciona Yo-Yo Ma (que donaria per escriure un post tot sol), he flipat amb la manera de neutralitzar-lo: fotent-li una granota al cervell. Flipant, com sempre.

I llavors això acaba amb na F.F. descobrint qui és l'usuari de White Snake. Uuuuf, que la cosa comença a acabar! -- de fet, ja hem passat la meitat de la sèrie, no?

:3
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodis 19 i 20

I bé, després que l’os d’en Dio (que realment era del cos d’en Jonathan btw) absorbeixi les ànimes dels presos de la sala d’aïllament d’una forma horripilant es transforma en un nadó de color verd. Sort n'ha tingut la Jolyne, que ja no necessitava més nutrients... Crec que aquesta és la part que menys recordo del manga, però també és veritat que la primera part la recordava molt clarament.

A tot això, qui em preocupa en aquest moment és la F.F perquè té pinta de red flag. Si el final boss de la sèrie se’t presenta després d’haver estat tan discret amb la seva identitat i no és final de temporada és mala senyal. Per cert, ja està tardant a disparar-li a l’inútil de D an G, després es pot encarregar d’en Pucci si vol i en té ganes. Aquest episodi amb l’stand automàtic ha estat força millor que els anteriors en la meva opinió, com a mínim més entretingut.

Per fi veiem l’usuari de Survivor i la veritat és que més li hauria valgut no aparèixer perquè en poca estona ha quedat fet una pena... Sort que tenim un aliat confiable com l’Anasui a la vora per encarregar-se de tot a tota velocitat xd És el que passa, si marxes deu minuts et perds la diversió...

Imatge
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodis 21 i 22

A veure, la cosa comença amb l'atac d'en Pucci a na F.F. És genialíssim això de canviar l'stand com qui canvia de disc (hehe), no? Uau, m'ha flipat.

Quant al Baby Stand (que ja és curiós que hi hagi un altre Baby Stand, després d'Stardust Crusaders), m'ha parescut bastant interessant l'stand que té, que els ha fet tornar petits en atracar-s'hi, i és evident que alguna cosa xunga passa perquè es fixa amb l'estrella de l'espatlla de na Jolyne.

N'Anasui està com una cabra i... en part m'agrada xD.

En el 22, la veritat és que no recordava en Weather Report! Salvada per la campana!

El que no he entès és com és que llavors en Weather Report ha resultat ser en Whitesnake. No ha aparegut en cap moment, en Weather Report, llavors? :scratch:

El fet de tirar el disc d'en Jotaro dins n'Anasui m'ha parescut una jugada mestra.

I res, ara en Pucci és mig DIO o què? La cosa comença a acabar, eh?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capitols 21 i 22


Jo ja m'he perdut, però m'han semblat molt relleno o se m'ha oblidat completament el manga, però no recordava que en Puchi aparegués aquí que pim que pam i es carregués gairebé l'Anasui (i ho recordaria perquè l'Anasui és love). No sé, m'ha semblat relleno, per ventura no ho és, eh? Que potser que la memòria em falli, que ja us vaig dir que recordava la lluita del vell del Feng Shui com una cosa llarga i avorridíssima i al final va ser un pim pam.

Doncs res, només ens queda un capítol per acabar-la i la veritat és que en tinc ganes. Se m'ha fet una mica pesada, la trama ha avançat més aviat poc, només han estat lluites una darrera de l'altra fins arribar a no sé exactament on... A veure si el darrer capítol em deixa amb una mica de hype...
Avatar de l’usuari
Skuld
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 574
Membre des de: 08 des. 2015, 23:56
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 259 cops

Episodi 21 i 22

Trobaré a faltar la Foo Fighters... no recordava gaire bé aquesta part del manga i tot i que no sabia exactament com anava era evident que això estava a punt de passar. M’alegra veure que com a mínim s’ha acomiadat feliç de poder conservar la seva identitat. La Jolyne realment el tenia contra les cordes (no pun intended), llàstima que s’hagi escapat gràcies al disc perquè això vol dir que és l’inici de la fi del món :crispetes:

Aquesta part potser ha estat més fluixeta que l’anterior perquè sí que és cert que han estat moltes batalles seguides i poc progrés amb l’argument. També és cert que encara queden algunes de les meves parts preferides del manga i tinc ganes de saber com adaptaran un arc i stand en concret pel que fa a temes de copyright XDD No estic preparada pel final com no ho vaig estar en el seu moment, sort que encara tenim temps per fer-nos-en a la idea (t’odio Netflix :)).
Minatoni ha escrit: 11 oct. 2022, 16:40 El que no he entès és com és que llavors en Weather Report ha resultat ser en Whitesnake. No ha aparegut en cap moment, en Weather Report, llavors?
En Weather Report no ha arribat a escena encara, tota l’estona s’ha estat comunicant a distància. Si fem memòria, quan en Jotaro va a veure la Jolyne per treure-la d'allà Whitesnake fa servir aquesta habilitat de forma similar. La boira que començava a digerir-los a la sala els feia entrar en un estat oníric delirant. Aquesta vegada, suposadament, s’ha camuflat utilitzant una il·lusió on aparentava ser en Weather Report.

Confirmo que tot això passa al manga, concretament al volum 7. Comprovat!

Text amagat.
Imatge
Imatge Imatge
Respon