JoJo's Bizarre Adventure part 6: Stone Ocean

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 4
Text amagat.
Uf, llavors... tot això que ha passat no ha passat i és tot un Stand? Quina paranoia. Ja hi som amb les coses raríssimes. Mira que m'havia agradat la lluita i tal, però ara no sabem res.

I aquest nen... qui putes és? Segur que també és un usuari d'stand.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 5
Text amagat.
Whaaat, s'han carregat en Jotaro? I, a sobre, tan prest!? Aquest pabo dels discs té pinta de ser molt xungo. M'imagin que és el Kira d'aquesta part.

Bé, he trobat que la lluita contra el tirador ha estat bé, però clar, amb un enemic d'aquest nivell, la cosa estava xunga.

I... ja hem conegut n'Emporio i el seu passat! M'imagin que acabarà tenint un stand, si és que no el té ja. Potser qui anirà escampant stands per la presó serà na Jolyne mateixa?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 5
Text amagat.
Doncs a la fi hem arribat a la part que recordava i, a partir d'aquí, s'obre un espai en què no recordo gaire cosa. Imagino que ara vindrà...
Text amagat.
L'Hermes en algun moment i la Foo Fighters i després els dos maromos de la saga, però no recordo ni l'ordre ni res. De la Foo recordo més o menys que hi havia cocodrils i els discs amagats dins una màquina de pagès.
Sincerament, no m'agrada haver-me llegit el manga. Ara no gaudeixo, només és en pla "i ara què passava?" Fuck, I hate it.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 6
Text amagat.
A veure, com és això? N'Ermes també pot treure els discs? Em pensava que això de treure els discs era una habilitat de White Snake! Ens han confirmat el que sospitàvem, que un conté la memòria i l'altre l'stand.

Quant a l'stand de n'Ermes... és curiós i fa servir-lo de manera també curiosa! Quant a en McQueen... quin tio xD.

I res, supòs que ara es trobaran, n'Ermes, na Jolyne i n'Emporio i combatran contra en White Snake per recuperar el disc d'en Jotaro. Ja tenim la història en marxa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 7
Text amagat.
Tornam amb na Jolyne. Pareix que l'estratègia aquesta de fer servir els discs per reviure en Jotaro pot funcionar.

M'ha encantat l'escena de la caca de cocodril. S'ha de ser miserable i na Jolyne és un sol hahahah.

Just quan li deia a na @UkiHana "no havien dit que eren cinc? n'hi ha sis!" n'Ermes ha demanat el mateix, així que ha estat bastant divertit xD.

No m'esperava que la noia dels cabells verds explotés. De fet, mentre lluiten, diria que na Jolyne i n'Ermes se separen molt més del guarda que no aquesta noia (no m'he quedat amb el seu nom, sorry).

I res, supòs que venceran l'stand en el següent episodi. Tot i que hi ha hagut una escena que ens han mostrat les altres tres dones mentre lluitaven contra l'stand, i m'ha parescut que una feia un moviment estrany (que podria semblar que els atacs a l'stand es reflectissin en ella)... no sé per què, crec que cap d'elles és la usuària d'stand. O sí, no ho sé.
Demà més!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi seventhu
Text amagat.
Doncs està agafant la cosa força i els stand estan tot bojos, un darrere l'altre. De veritat, no té emoció, si ja sé què passa xDD No em tornaré a llegir un manga en la meva puta vida... I res, doncs oh, que sorpresa de capítol, no sabia què passaria... :roll: Qui serà aquest nou stand, trobaran els discs? Jo tinc les respostes, vosaltres haureu d'esperar una mica...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 8
Text amagat.
What. Ara els stands poden ser creats artificialment a través de discs? Llavors na Foo Fighters que em sonava haver vist per tot resulta que és un stand i no un usuari. O, dit d'altra manera, són les dues coses a la vegada! Ho han complicat un poc.

Llavors, seguint el que havia dit dels primers episodis, que algú faria servir la fletxa dins la presó per crear stands... sembla que en comptes de la fletxa, estan fent servir els discs!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ocho rima con choch...
Text amagat.
Mireu, ho he de dir. El meu personatge preferit és la marioneta rosa caimán. La resta són bassura. La Jolyne? Bé, és nice. L'Hermes? Bona noia. La Foo Fighters? Creepy però l'estimem. Ara, el cocodril rosa? Això és un altre nivell...
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

UkiHana ha escrit: 08 des. 2021, 23:16 Ocho rima con choch...
Text amagat.
Mireu, ho he de dir. El meu personatge preferit és la marioneta rosa caimán. La resta són bassura. La Jolyne? Bé, és nice. L'Hermes? Bona noia. La Foo Fighters? Creepy però l'estimem. Ara, el cocodril rosa? Això és un altre nivell...
Text amagat.
Em fa molta gracia el cocodril rosa aquell :lol: El que encara em fa més gracia és el guarda amb aquella forma estranya de cara i de cap.
He vist 8 episodis i per ara em sembla dels millor començaments de temporada, promet molt.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 9
Text amagat.
Oh... ja tenim en Pucci en primer pla. Nice.
No he acabat de veure si la lògica de Marilyn Manson. N'Ermes perd perquè fa servir el seu stand però llavors na Jolyne pot fer-lo servir a l'ascensor? No sé, ho he trobat un poc estrany.

En definitiva, no crec que el que ha passat a aquest episodi tengui gaire rellevància. Bé, demà un altre, supòs.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon