JoJo's Bizarre Adventure part 6: Stone Ocean

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

No m'agrada això de que surtin 12 i després toqui esperar tan, preferiria que fessin una emissió normal i així evitar spoilers...

Tret d'això, l'opening es veu espectacular, tornem amb el CGI top tier, tinc moltíssimes ganes de que surti ja :hurra: :hurra:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi no m'agrada gens que facin això, però bé, pareix que és el que hi ha.

Ja veuràs que no hauran passat quatre hores (12 x 20 minuts) d’ençà que estigui disponible que ja hi haurà graciosos per les xarxes socials dient WOW QUE <PASSA ALGUNA COSA> AL DARRER EPISODI, KAFORT.

La veritat és que preferesc que ho anem comentant per aquí, però bé, ja veurem com ho feim.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Flipo que ens fagin esperar fins abril, em sembla una animalada per això treu-ho setmanalment i ja. Jo per sort m'he llegit el manga així que no em puc menjar spoilers però entenc la vostra frustració, la gent és molt merda.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

UUhhmmm no m'ha acabat de convèncer l'opening, em recorda a un anime d'amor i amistat en comptes d'uns bons Jojos, però crec que m'acostumaré i aviat el cantaré al cotxe (que és on millor es canta, juntament amb la dutxa)

Ens deixaran amb el puto hype, de veritat que no ho entenc... S'ha de ser fill de puta. Suposo que al Japó intercalaran aquesta aturada amb mil esdeveniments perquè la gent consumeixi amb McDonald's de Jojos i frapucchinos Jolyne, la resta del món haurem d'esperar que sa satànica senyoria japònica recordi que existim.

Jo només tinc ganes de veure un personatge animat:
Text amagat.
El puto advocat de la Jolyne, a veure si li van creixent les orelles lentament com al manga.

Res més a afegir. Ara menjaria caragols.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 1
Text amagat.
Lol amb la primera escena. Havia sentit dir que es tractava el tema de la masturbació però no m'esperava que fos a la primera escena!

A l'escena on na Jolyne es reuneix amb l'advocat (vaja un capullo, per cert) he pensat que hi ha dues variables sense aclarir: a) l'advocat és bo o és dolent? b) és realment en Jotaro qui envia la fletxa a sa filla?

Crec que ha quedat demostrat que a) és dolent, però no crec que vagi més enllà aquesta dolenteria: no crec que surti gaire més. Però quant a b), podria ser que algú vulgui liar-la parda creant stands a la presó, però també és raonable que en Jotaro vulgui donar-li un stand a sa filla perquè vol que estigui segura a la presó. Em decant per la segona opció, però no ho sabem segur.

Independentment de b), però, veiem que algú recupera el penjoll i l'entra a la presó, així que tenim diversió assegurada i pareix que això serà un poc semblant a Diamond is Unbreakable, creant stands a tort i dret.

Parlant del penjoll, no és molt semblant al disseny dels insectes de Gold Experience?
Si vos pareix bé, comentem així amb spoilers i, si voleu fer spoilers del manga, indicau-ho explícitament, com habitualment.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #1
Text amagat.
He tingut la sensació que al manga anava com molt més fasto, pim pam pum. Us seré sincera, el capítol m'ha emocionat molt, perquè a la fi he pogut veure el millor personatge del món animat: l'advocat de la Jolyne i les seves orelles en creixement continu. No sé, m'ha fet vessar la llagrimeta, veure'l a la fi moure's i respirar, és un miracle de l'animació. Perdoneu si soc un ésser sensible...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 2
Text amagat.
Ja començam amb els stands. Tot i que na Gweiss m'ha parescut una imbècil i piradíssima, m'ha parescut interessant que la volgués fer servir per fugir. El que m'ha sorprès és que digués que el penjoll l'hi havia donat n'Ermes! No sé si no descartar encara que algú vol crear stands a la presó...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Episodi 2
Text amagat.
Quan miro anime tinc la sensació que no tinc ni puta idea de llegir manga. O bé també és que no me'n recordo, que podria ser. Però la Guess (no recordo com s'escriu, poso la marca directament xD) m'ha molat com mil vegades en sentir-la animada fent veus tontes, cosa que al manga potser ni tan sols vaig notar. I la Jolyne vestida de rata és la meva nova passió <3

No recordo gaire bé cap on anava la cosa, només sé que aviat
Text amagat.
Apareixerà l'Emporio Armani i tal, però no sé si molt aviat o després del tema dels discos... Era amb el tema dels discos, no? Que l'Emporio la salvava o alguna cosa així... I pensar que estarem tant de temps en veure caragols...
Pel que fa als subtítols...
Text amagat.
No entenc per què en comptes d'Stone Free els subtítols posen Stone Ocean i em puto molestaaaaaaaaaaaaaa
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Episodi 3
Text amagat.
Ja sabem què passa: el franctirador aquest vol venjar-se dels Joestar.

Amb en Jotaro per aquí enmig supòs que aprofitaran per mostrar-nos un poc d'aquesta relació pare-filla que pareix que no han tengut fins ara, ja que pareix que na Jolyne no vol saber-ne res, de son pare.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #4
Text amagat.
No recordava res de tot això xDDDD Així que nice, m'ha sorprès i espero que el desenllaç ho peti, perquè no recordo gens ni mica com acabava la lluita. El següent que recordo del manga ja és...
Text amagat.
La moguda dels discos del Jotaro
Per cert, ja he anat agafant el gust a l'opening. Al principi creia que no era gaire Jojo però m'ha acabat convencent
Respon