Kaiji

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Kaiji

Imatge

TÍTOL ORIGINAL: Gyakkyou Burai Kaiji: Ultimate Survivor
ALTRES TÍTOLS: Kaiji: Ultimate Survivor; 逆境無頼カイジ Ultimate Survivor
AUTOR: Nobuyuki Fukumoto
DIRECTOR: Yuuzou Satou
ESTUDI: Madhouse
CANAL DE TV: VAP, Nippon Television Network
GÈNERES: Joc, Drama, Psicològic, Seinen, Thriller
EMISSIÓ: 3 d'octubre de 2007 - 26 de setembre de 2011
EPISODIS: 2 temporades, 52 episodis
ESTAT: Finalitzada

SINOPSI: En Kaiji Itou és un inútil mediocre que es passa la vida bevent cervesa i robant peces de cotxe. Un dia, s'adona que un antic company de feina l'ha enganyat per avalar-lo, i això ha fet que acumuli un deute impagable. És llavors quan li ofereixen entrar en un joc d'apostes il·legal en un creuer.
Això serà només el començament d'una sèrie de jocs psicològics en què haurà d'apostar fins i tot la vida.


Ara que a Lluna Plena no Fansub hem estrenat aquesta sèrie en català, m'agradaria anar-la comentant a mesura que vagin sortint els episodis setmanalment. De moment ja hi ha el primer publicat, així que endavant!! @Nina-chan @cosarara @Natalia TK
Qui s'anima a veure-la amb nosaltres?
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Iep! Aaah quin desgraciat el protagonista ahahahha. Millor càlcul d'interessos que he vist mai. Una cosa sí que fa bé és agafar el màxim de quartos, perquè quan es tracta d'apostar, tenir-ne més sempre és un avantatge. A veure què tal el pedra paper tisora el pròxim capítol.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Però agafar el màxim de diners també implica interessos molt més alts i menys possibilitats de poder tornar-ho tot. Sí que és cert que és un avantatge pel joc, però si no guanyes t'enfonsa encara més.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Clar, però l'única manera de poder tornar els diners és guanyar-ne més amb les apostes (o robant-ne?), o sigui que s'ha de centrar en això. Per defecte, si acabes amb el milió amb el que havies començat, hauràs de tornar una morterada, per tant res és tan important com guanyar.

Afegit en 41 minuts 19 segons:
Per explicar per què tenir més diners és molt millor:
Imaginem que en kaiji i un altre passatger volen apostar fins que un dels dos es quedi sense res. El passatger té 1 milió i en kaiji 10. Imagineme que el joc al que juguen és totalment just, com per exemple cara o creu amb una moneda: 50/50.
Per fer-ho fàcil diguem que comencen apostant 1 milió, tot i que la probabilitat es manté si comencem més avall. Hi ha un 50% de probabilitat que en Kaiji guanyi i s'acabi aquí. Si guanya l'altre, queden a 8M-2M, i aposten 2 milions. Si torna a guanyar el passatger (0.5*0.5, 25% de probabilitat), 6M-4M). Si torna a guanyar el passatger (0.5*0.5*0.5, 12.5% de probabilitat), 2M-8M, apostem 2M i continuem amb les probabilitats en contra d'en Kaiji de manera que a la pràctica sobre l'escenari sencer, l'altre té un 10% de guanyar i en Kaiji un 90%. Això, amb el primer que es trobi. Evidentment podria donar-se el 10% i s'acabaria l'anime aquí, però si guanya, contra el 2n tindrà 11 milions! De manera que si fa el mateix contra tots els passatgers un darrere l'altre, i els altres tenen tots 1 milió, té un 90% de probabilitat (en conjunt, perquè gràcies a tenir cada cop més diners, cada contrincant següent és més fàcil, i això compensa l'encadenament de probabilitat) de polir-los a tots.
Però clar, sabem que n'hi ha algun d'espabilat que també n'ha agafat 10, i que no juguen a tirar la moneda amunt i prou.

Continuant amb aquesta mateixa lògica, una estratègia que seria molt forta, seria pactar entre més d'un jugador per tenir més capital.
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Al començar el capitol pilot només sentir l'opening de blue hearts m'he enamorat xDd per l'estètica se'm fa com una mena de detectiu conan amb nassos característics que m'encanten :uki:
Que començin a gamblejar amb el tema del janken ja m"ha fet pensar en kakegurui xD
jo hagués pillat 5millons per no arriscar gaire del tot
i m'esperava alguna cosa com un battle royale però això ja s'haurà de veure, ;-; encara que no sé si tindre temps d'arribar fins al final
ah l'ending també penso que és d'algú mític però no se
:unicorn:
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Natalia TK ha escrit: 03 abr. 2021, 23:42 encara que no sé si tindre temps d'arribar fins al final
Què vols dir, amb això?

A mi l'opening i l'ending no m'agraden gaire... :scratch:

Però l'opening de la segona temporada em flipa, ja el veureu :razz: :razz: :razz:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Kaiji és un dels animes que em va deixar més gratament sorprès sense esperar-m'ho gens.

M'encanta el principi sobretot amb el jan-ken xD però tota la sèrie en general està molt bé, és que li dona mil patades a Kakegurui i qualsevol altre de temàtica semblant, joc, apostes i tal.

Al menys no he trobat res que s'hi assembli i sempre quedarà en el meu record amb un 9 i pico i un 8 i pico per la segona part.

I sí, el segon opening és la puta hostiassa.
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Et ve de gust reviure-la amb nosaltres? L'anirem seguint en català setmana rere setmana. ^^

Per cert, no té anime, però una sèrie que em recorda molt a Kaiji i que també és molt bona és Liar Game.
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Vols dir veure-la al mateix moment exacte o veure el capítol que surti i cadascú quan vol?

De totes maneres fins d'aquí 3 setmanes no estaré gaire lliure, estic a tope d'exàmens i ni miro anime ni jugo a res. xddd

PD: Doncs Liar game apuntada a la llista. xD
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

No, no, vull dir comentar-la durant la setmana. Anirem traient els capítols nous cada dimecres ^^
Imatge Imatge Imatge
Respon