Kemono Jihen [Anime de temporada]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge
Ve d'un manga:
Episodis: 12
Estudi: Ajia-Do
Genres: Action, Mystery, Demons, Supernatural, Shounen

SInopsi:

Quan una sèrie de cossos d'animals que es podreixen en una sola nit comença a aparèixer en un remot poble d'una muntanya, Inugami, un detectiu de Tòquio que s'especialitza en l'ocultisme, comença la seva investigació. Mentre treballa en el cas, es fa amic d'un noi que treballa en el camp en lloc d'assistir a l'escola. Rebutjat pels seus companys i anomenat "Dorotabo" per un yokai que viu a la terra, ajuda a Inugami a resoldre el misteri darrere de les morts, però les forces sobrenaturals són presents allà, i el sobrenom "Dorotabo" podria no ser tan equivocat ...(Passat pel translate, not my foult)

OP I EN

Text amagat.

LENDING NO EL TROBO
.
.
.
.
O.P: PERQUE NINGÚ LI HABIA FET POST ENCARA SI ES EL MILLOR ANIME QUE ESTAN EMITINT A PART DELS GRANS??????????????????????????????????????????????????????????????? ESTIC ENGEINXADISSIMA COLLONS ES LO MEHÓ, M'encanten aquets animes em donen la vida. Enamoradissim de tots els personatjes estic. L'AKIRA DE MOMENT ES UN GRA EN EL CUL PERO L'ESTIMO MOLT M'ENCANTEN AQUETS PJ espero que em donin el drama que el shiki(el meu husbando absolut) m'esta donant, hem de protegirlo HEM DE PROTEGIRLO COSITO. SHIPEJO A MORT AL KABANE I AL SHIKI, DIOS LULTIM EPISODI EM MORO D'AMOR ABSOLUT AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Imatge

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Me too l'estic veient des de fa temps i també em preguntavaa per què no en tenia de fil ;-;
El protagonista em sembla una mica autista pero m'encanta AAHH i l'ost tampoc està malament :cheers:
La noia neko kitsune m'encanta, l'únic que em sembla com tot molt aïllat en el grupet de persnatges que ens han presentat, necessiito mésssmees
Text amagat.
Li donen molta importància al penjoll i m'estresseeen, al pròxim capítol espero que es carreguin al tiet fastigós mata mares

:uki: :uki:
Hauria de deixar de veure tants animes i acabar els deures d'una vegada xD
Btw no he mirat el manga encara però sembla gaire fidel per l'art en l'anime
Imatge
Imatge
Respon