Golden Kamuy Temporada 3

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge


ゴールデンカムイ
12 episodis (té dues temporades anteriors, amb un total de 24 episodis)
Emès del 12 d'octubre al 21 de desembre del 2020
Animat per Geno Studio
Acció, Aventura, Històric, Seinen

Resum
Després de l'incident a la presó d'Abashiri, n'Asirpa creu que en Sugimoto és mort i segueix el camí cap a Rússia per recordar alguna cosa del seu pare que l'ajudi a trobar l'or. En Sugimoto, però, la segueix de prop per protegir-la d'aquells que l'acompanyen.

Opinió
Sempre m'ha agradat Golden Kamuy. Sempre he cregut que l'animació era bona i que l'equilibri entre "drama" i humor estava ben aconseguit. A més, sempre m'ha agradat que ens mostressin altres cultures. Finalment, crec que l'embolic de personatges, faccions i interessos que hi ha darrere els personatges ho fa molt interessant (però complicat!).

Tot això ha continuat a aquesta tercera temporada. L'animació segueix sent bona. L'argument, tot i ser més fosc, segueix amb el seu humor, ens mostren més cultures Ainu i russes i els interessos dels personatges es compliquen cada vegada més.

En concret, m'ha agradat tot el nou que hem descobert d'en Wilk i en Kiroranke. Han quedat coses sense explicar encara, sí, però m'ha agradat el rerefons de tot, que és el que marca l'inici del tema de l'or.

Al final, han acabat deshumanitzant molt n'Ogata, sobretot després del darrer episodi. Pareix que està clar que ja tenim antagonista definitiu... més que en Tsurumi o en Hijikata? La veritat és que ja no record si eren bons o dolents.

En definitiva, si heu vist les dues temporades anteriors, aquesta continua la bona feina que han fet fins ara. Si no heu vist res, vos recoman que ho faceu!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Vaig començar aquesta serie des de que estava en temporada la primera i he de dir que m'encanta. El ship de' n Sugimoto i l'Asirpa em te enamoradaa <3

Vaig començar la tercera pero porto ja un mes sense veure res,.. no se si es pels primers capítols que no enganxen tant, o per que se'm fa complicat entendre algunes coses a aquestes alçades hahaha
:huhuhu:
El que si m'agradaria que li donguessin mes protagonisme al Shiraishi que sembla una mica marginat des de la segona...
Anyways l'he de terminar la série, el que suposo que es l'última temporada? O nose si el manga ja haurá acabat..

Per cert! Si algú li agrada molt hi ha samarretes de Golden Kamuy a l'Uniqlo de Golden Kamuy per 6 euros cadascuna. Nose cuant durará l'oferta per aixó...
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Natalia TK ha escrit: 21 gen. 2021, 00:45 Vaig començar la tercera pero porto ja un mes sense veure res,.. no se si es pels primers capítols que no enganxen tant, o per que se'm fa complicat entendre algunes coses a aquestes alçades hahaha
S'ha complicat un poc, sí... jo tampoc acab de tenir-ho clar del tot! Però m'ha agradat.
Natalia TK ha escrit: 21 gen. 2021, 00:45 Anyways l'he de terminar la série, el que suposo que es l'última temporada? O nose si el manga ja haurá acabat..
Ostres, la veritat és que ni idea. Pel que veig, no s'ha dit per res que el manga hagi d'acabar, així que... supòs que tenim Golden Kamuy per una bona temporada.

Pel que he pogut veure, han adaptat fins el capítol 190. Llavors, 36 episodis d'anime per 190 capítols = 5.25 capítols per episodi.

Ara mateix hi ha 264 capítols. 264 - 190 = 74 capítols, això donaria per 14 episodis més d'anime.

Però vaja, que en principi el manga ha de continuar...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

@Minatoni
Ahh que bé! Doncs espero que facin més de quatre xd, moltes gràcies.
Crec que no ho acabo de pillar del tot per que té massa documentació historica densa que desconec xd, manchuria...i tal.., pero el millor de la serie es que no perds les ganes de seguirla perque porta molt be el fil del tresor i tal, com pasa a one piece jajaja
:lloa:
També estaba mirant informació sobre l'autor l'altre dia i vaig començar a llegir un manga que té d'abans, Supinamarada!, que va de hockey i está interessant, com no també passa Hokkaido, pero com a manga esportiu está interesting ja que te un rollete a yuri on ice per tema ice skating.
:uki:


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Ostres! Interessant, això del hoquei sobre pedres.

Sospito que la dèria Boys-Love que ensenya la poteta per ací i per enllà a Golden Kamuy respirarà més obertament aqui... a veure si un dia l'animen.

Esmentem també que la BSO de totes tres temporades és PU-NYE-TE-RA élit.

Els Man With A Mission, els The Sixth lie...

Aquell Winding Road que encetava els episodis de la temporada 1 està entre els meus preferits de tots els temps.

Winding Road // Man With A Mission

Text amagat.
Imatge

L'OP de Fomare d'aquesta tercera entrega no està pas malament
Text amagat.
Imatge
però m'ha agradat més l'ED. He postejat el video al filot de Vídeos de cançons OP i ED.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon