[Anime de temporada] Tatoeba Last Dungeon

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

La Micona al final crec que ha sigut el menys important del capítol. Es torna en un insecte com aquell del principi (estan obsessionats amb els insectes). M'ha agradat quan estava en mode enamorat de la Marie, l'únic moment que m'ha semblat bon personatge xDDD.
Molt fan també del moment Marie fujoshi que s'imagina el Lloyd amb homes. Quina pena que sigui el capítol que hagi sortit més dels últims i no sigui tampoc tan important.

La primera part del combat amb la Micona m'ha semblat molt èpica. Crec que és el moment que m'ha agradat més d'en Lloyd lluitant. Els han interromput ràpid per això...

M'ha encantat que la serp, en Vritra, sigui com l'oncle d'en Lloyd (en japonès hi deia ojisan, no és oncle literal suposo, només de relació pròxima) M'ha semblat una escena molt còmica.
M'ha semblat molt trist que el mati, però quina il·lusió que es torni en el cinturó. Ha sigut molt plot twist saber la història del cinturó que l'havia fet l'àvia loli xDD. El final molt shocking que es vulgui emportar la yandere. Suposo que vol fer alguna cosa amb el cinturó.

El "germà" d'en Lloyd sembla molt boig les reaccions, però no ha sortit gaire. Sembla que li donen més importància al senyor, en Sou. I es revela que és com l'heroi de la història que li agradava. Molt interessant.

Apunt: un dels cognoms de l'Allan és "Lidocaine" em pixo xDDD. Primer amb la Riho (riboflavina) i segurament me'n deixo més que no em vénen al cap. Molt enginyosos amb els noms :riu:

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

El capítol en general m'ha agradat, cada cop els personatges femenins de la serie em semblen millors, les converses i baralles entre elles son el que li donen salsa al anime. Coincideixo en que la batalla Lloyd-Micona és épica i esta molt bé.

I en Vitria, si que m'ha fet gràcia que la serp fos un conegut del Lloyd i que tingues un vincle amb l'Alka (l'àvia Loli). Sembla que es comença desvelar una mica la historia i l'origen de les diferents parts, com l'aparició d'en Sou.

Per altre costat, entre tant humor i situacions còmiques la trama avança molt poc a poc i fa que esperar tota la setmana per veure una mica més em cansi una mica, ja que potser no m'atrapa tan la serie com altres que estic veien però, penso veure-la fins al final, m'alegra una mica la setmana el seu absurd procedir.
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Capítol 11 vist i per fi ja estan totes les cartes sobre la taula, ja coneixem les intencions dels dolents de la serie i sabem qui son cadascun d'ells. Tinc ganes de veure com acaba l'historia i també que la pobre Alka recuperi els seus poders, m'ha fet pena que estigui tant vulnerable...

Poc humor en aquest capítol però és que ara ja no cal gaire, amb 4 gags ja n'hi ha prou, ara toca resoldre el conflicte i pinta molt interesant el proper capítol, la veritat.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

La veritat, em costa de prendre'm seriosament la història, les emocions dels personatges....

Com a Comèdia Ecchi blanqueta resulta simpàtica i el seu sentit de l'humor oscil.la entre l'absurd i un cert enginy en el gag físic.

No la posaria pas entre les meves preferides però tampoc no arrisca el drop... em fa prou gràcia.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Ja ha acabat la temporada!! Mara meva, quin capítol més... ple de combats absurds, situacions delirants i per acabar-ho de rematar, el motiu per el qual en Sou és el dolen de la historia és... diria que de tot absurda i ridícula pero si et pares a pensar, es que te lógica i tot...

Per cert, que èpic! M'ha encantat l'aparició d'última hora de l'Alka, la loli-anciana, amb la música de fons tota xula ella, que en el fons és qui ho lia tot i qui ajuda a desfer-ho tot, es com molt absurd tot l'argument de la serie, però sabeu que, vull una segona temporada xD
Respon