[Anime de temporada] Tatoeba Last Dungeon

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Tatoeba Last Dungeon Mae no Mura no Shounen ga Joban no Machi de Kurasu Youna Monogatari

たとえばラストダンジョン前の村の少年が序盤の街で暮らすような物語

(Què passaria si un noi que viu a prop de la masmorra final, es mudés a la ciutat del principi?)

Imatge

Fitxa tècnica


Gènere: Aventura, fantasia, comèdia
Estudi: LIDENFILMS
Director: migmi
Any d'estrena: 2021
En català? NO

Argument


En Lloyd és un aventurer principiant que té el somni d'anar a la capital que tant admira i descobrir el seu veritable potencial, malgrat que al seu poble sempre l'han considerat feble. La sèrie comença amb en Lloyd sortint del seu poble que casualment està situat al costat.... d'una de les masmorres més perilloses del món?! En Lloyd pensa que no té gens de força, però quan arriba al poble que acull els aventurers que comencen, resulta que la diferència de poder entre en Lloyd i els altres és abismal!

Opinió personal


Molts ja sabeu que sóc un obsès dels isekais i animes semblants, però penso que aquest anime té un munt d'escenes divertides i que pot agradar a tothom. El protagonista és el típic noi servicial i maco i que no s'assabenta mai de com n'és de fort. Inicialment tothom té por de la seva aura assassina no intencionada, causant un munt d'escenes gracioses. Però també aconsegueix un munt d'admiradors per la seva força i perquè salva el dia. Per mi els personatges més graciosos són la princesa del cinturó maleït i l'àvia del protagonista.
(Continua a l'spoiler)
Text amagat.
Quan en Lloyd desfà la maledicció de la princesa, ella es torna totalment yandere i s'obsessiona amb ell, sense pensar en res més. Les seves escenes són top. L'àvia és la típica loli, però que també n'està massa del seu nét. Sobretot fa gràcia quan li fa bullying a la Marie (la bruixa) i al capítol 3 es mostra més la seva obsessió per en Lloyd.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs el capítol d'ahir, el 4, crec que puc dir que és el que m'ha semblat més divertit fins ara. Per fi veiem com utilitza la seva força en Lloyd i hi ha moments molt còmics com quan li diuen que el rei és un borratxo i li comença a netejar la cara amb el mocador que té la runa o quan després de tota la xerrada emotiva que havia fet, i en Mertophan tornava a la normalitat, resulta que el protagonista ho havia malentès com sempre i en Mertophan torna a ser dolent.

El que em té encuriosit d'aquest capítol és el germà d'en Lloyd, perquè quan apareix la iaia loli, ell desapareix i ella sembla que sospiti alguna cosa d'ell.
També per fi en Lloyd entra a l'acadèmia militar, gràcies al noi aquell sorprenentment, que s'ha tornat simp d'en Lloyd també. Aviam com es desenvolupa ara perquè han deixat el llistó molt alt i venim de destruir un rei dimoni (recordem, capítol 4) , sembla que almenys per ara tornem a la calma.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Capítol 5:
Aquest capítol explica la backstory de la Riho i per què té aquest braç. Personalment penso que en Lloyd li treurà la maledicció com ja ha fet altres cops. Amb tot això comença el torneig interescolar de lluita. També apareixen alguns personatges nous com la Phyllo.
M'agrada aquesta noia que és l'única que no té proporcions de pal. També es converteix en fan d'en Lloyd immediatament.
Text amagat.
Imatge
El pobre Lloyd no pot participar en el torneig perquè la seva màgia és massa forta ;-;
I sembla que finalment guanya una hater, que li té enveja. (La Micona) (fins ara només havia guanyat fans)
Ella pensa que en Lloyd li ha robat l'amor de la Marie (seria de les poques sèries d'aquest tipus que sembla que hi ha un amor homosexual)
El germà d'en Lloyd torna a fer aparició per consolar la Micona i no sembla que tingui bones intencions, massa bonic sembla.

Penso que en ple capítol 5 l'humor encara continua fort. Ex: com l'escena de la Marie quan torna a la normalitat després d'estar transformada en papallona.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Ahir em vaig veure el primer capítol arran de que en parlaves en el fòrum i avui m'he vist seguits els següents 4 capítols. La veritat es que es divertida i entretinguda a més a més te una trama i la veritat és que em ve molt de gust seguir-la.

En Lloyd hi ha moments en els que arriba a fer una mica de ràbia o cansa, tant correcte, educat, humil i tonto (en el sentit de que no se'n entera mai de que dona mil voltes a qualsevol guerrer de la ciutat...). Els millors personatges, doncs coincideixo amb tu, @Lluis_Cat però hi afegeixo a la llista la Bruixa Maria, que realment te moments genials amb la iaia loli.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Capítol 6 vist!!
Doncs en aquest capítol considero que no hi passa gaire cosa però ha estat bé.
La inacció d'en Lloyd al principi fa ràbia però al final llança la seva oponent fora. No gaire emocionant tampoc. El que m'ha emocionat més ha sigut el pols èpic que té 🤣🤣(tot i que jo esperava un combat amb cara i ulls) També l'escena de casa't amb mi!! xD

Sembla que la directora, (l'amiga de la Riho) es descobreix que li va manipular els records aquell home així que veurem si s'arregla la seva relació o què. (per cert, també l'escena àvia loli i ella genial) L'home que la manipula parla de la masmorra final, que no s'havia mencionat gaire fins ara i sembla que cobrarà importància.

Pobra Marie, ha tingut molt poc screen time i amb mal de panxa, m'agradaria que sortís molt perquè últimament només la interrompen i la ridiculitzen, pobreta.

M'ha agradat/no m'ha agradat l'escena del cinturó maleït. Per una banda m'agrada com que no li fa cas (que no sempre hi serà per protegir-la) però per l'altra ho soluciona molt ràpid i convenç el cinturó, cosa que meh. Almenys perd.
Una altra cosa del torneig que no sé què pensar-ne és quan la Riho fa un cop de puny (com amb màgia o nsq) però igualment, si li ha fet a la cara i es veu la ferida, no és mal físic? en teoria estava prohibit.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

A mi aquest capítol no m'ha agradat gaire, l'he trobat per sota del nivell dels altres, potser és perque comencen a repetir-se massa. Però m'ha agradat l'escena del pols i el fet de que ella digui que es vol casar amb en Lloyd confirma que acabarà sent un manga-eden, d'aquells en que tots els personatges acaben volen alguna relació amb el protagonista.

Si no fos perque es menciona la Last Dungeon no li hagués trobat gaire suc a aquest capítol.
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Capítol 7, ja falta menys!!
Doncs aquest capítol crec que ha recuperat bastant d'humor. M'ha agradat força.
He trobat a faltar un altre cop la Maria i l'àvia loli, a veure si apareixen al següent capítol que en teoria també volien anar a l'hotel.
En aquest capítol sembla que hi ha desmais i accidents i parlen com d'un esqueix malèfic. Tinc la teoria que aquest esqueix l'ha portat el germà d'en Lloyd perquè parlen d'un mercader que va per les ciutats i això és el que he tingut la sensació que fa.
No tinc gaire més a comentar perquè no passa gaire cosa d'argument, ha sigut més que res ric en escenes gracioses: com quan neteja els banys o quan la yandere salta quan veu en Lloyd etc.

PD, I love el cinturó:
Text amagat.
Imatge

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Capítol vist! Ostres, no havia caigut en el germà d'en Lloyd, doncs ara que ho dius si que podria ser el que comentes.

La veritat es que el capítol esta prou entretingut però m'ha faltat acció (quan no em falta una cosa, em falta l'altre xD) però hem descobert més part de la trama o el que sembla que pot acabar sent la trama i grans moments de la Selen i de la Riho, que cada cop m'agraden més els dos personatges. I com bé dius, falten minuts de Marie i l'àvia Loli. Crec que la sèrie sense aquests 4 personatges perdria moltíssim.
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Crec que puc dir que ha estat un dels millors capítols pel que porten de temporada en la serie, no us ho sembla? Ha tingut de tot, humor, molt humor, acció, moments súper èpics com quan totes les noies s'han posat a la defensa de l'hotel, revelació de trama, i més humor, a més avui estaven tots els personatges participant (tot i que la Marie molt poquet).

M'encanten tots els personatges d'aquest anime, de debó, tant els dissenys com els personatges en sí. Bueno, en Lloyd em cansa una mica amb això de que ell no és prou fort, prou vàlid i bla, bla, bla; però que hi farem...
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Per fi he vist el capítol :p
Estic d'acord amb tu que és un bon capítol i que té de tot, però diria que el primer o el segon van ser els que em van agradar més.
Sembla que la teoria que el germà era dolent al final és certa, però crec que no havia transportat la mercaderia. La cosa és que, el Shoma porta les bombes aquelles que serveixen contra el monstre i també quan es revela que és dolent com que està content que en Lloyd se'n surti. Crec que podria ser que és com dolent per alguna raó específica? Vull dir, crec que no va en contra dels protagonistes ni vol fer-li mal a en Lloyd. Aviam com avança.
La Marie com sempre surt poquíssim ;-;
La iaia loli es mereixia que li fotés aquella clau en Lloyd per pervertida xDDD
Les escenes de la yandere són top, però hem vist també les seves preocupacions i per fi ha tingut algun moment seriós.
De moment estic força satisfet! Ja falten menys capítols per això, tinc curiositat com faran acabar la sèrie o si faran segona temporada o si ens faran llegir la novel·la o el manga.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Respon