Hori-san to Miyamura-kun (Horimiya)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Hori-san to Miyamura-kun


Imatge

En emisió des del 10 de gener del 2021.
13 episodis.
Slice of life, comèdia, romance, shounen.

Oh, oh, qui no té lloc al cor per una altra comèdia romàntica d'institut? Ell va a l'insti amb el look de friki amb els cabells llargs per amagar els pírcings i els tatuatges. Ella és la nena mona que tan bon punt surt de classe se'n va a buscar el seu germà al cole i a fer-se càrrec de les tasques de la llar. I evidentment la història romàntica va d'ells dos perquè són el títol i tal. Ell clarament no té pares. Ella té mare perquè la sentim parlar per telèfon que treballa molt, hores extres i els dies de vacances. El pare suposo que devia morir atropellat per un camió i ara viu en un isekai.

M'he mirat el primer capítol ara, i la veritat és que pinta bé. Molt probablement el segueixi fins al final, vaja. Dins un gènere tan sobreexplotat com són els putos nens a l'institut, doncs no està gens malament.
Ella està com una regadora:
Text amagat.
Imatge
La classe té balcó (molt innovador):
Text amagat.
Imatge
El mateix anime ja et proposa els ships yaoi:
Text amagat.
Imatge
I buenu res, a veure si té més protagonisme la noia dels cabells curts a partir d'ara. L'heu començat? Què us ha semblat?

Afegit en 1 hora 2 minuts 46 segons:
Capítol 2, o la millor col·lisió de la història de la animació japonesa:
Text amagat.
Imatge
Passadís buit, ell quiet. Córrer mirant les musaranyes nou esport olímpic.
Imatge
Els guionistes no tenen vergonya. I tot per preparar el drama de la següent escena.
La mare m'ha fet gràcia. Realment tot el capi era força tonto, però agafant-m'ho amb humor he rigut i tot.
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Doncs ja fa força anys que en segueixo el manga i m'agrada molt. Ara ja s'està a punt d'acabar, diria, així que tindran material de sobres a l'hora d'animar i no s'hauran d'inventar finals forçats.
De moment m'agrada molt com han animat els dos primers episodis, les veus són encertades trobo i són com me les imaginava. A no ser que fiquin molt la pota aquest anime m'agradarà segur. :D
Tots els personatges tindran els seus arcs corresponents, almenys al manga els tenen, així que si t'agrada la Yuki, la dels cabells curts, pots estar segur que no quedarà massa relegada a un segon pla.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Buenuuuuuu traumita per aquí traumita per allà. Avui he mirat els capítols 3 i 4. Espero que la Hori no faci el que diu al final del 4 de fer veure que no ha sentit res, per l'amor de déu. Prou de fer-se el despistat que la cosa s'està allargant massa i estarem tots més tranquils quan sigueu una mica sincers. Ship obvi amb la de les ulleres i el col·lega els pròxims episodis, tot i que ella de moment no ha demostrat gaire personalitat o profunditat de caràcter.

Punts forts:
El millor amagatall de la història, un clàssic:
Text amagat.
Imatge
kemming
Text amagat.
Imatge
I l'heroïcitat d'en Sota:
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Doncs vaig deixar el manga fa moooolt de temps i casi ni m'en recordaba del que passava.
Mirar la serie en anime es de lo millorsito, ja vaig veure els ovas que tenien animats i la veritat a nivell estètic està genial.
Text amagat.
L'útlim cap ha sigut el millor fins ara, entre el ship cada cop més hard de na Sakura i en Tooru
Text amagat.
encara q se q no pasará
i en Miyamura i el pare de la Hori xd
Em fot bastant rabia que la Kyoko sigui una cagada que no pot dir que li agrada a la cara pero bueno
Imatge

Imatge
Es una pena que només vagin a fer-hi 13 capítols, la veritat sempre fan el mateix amb els bons shojos i no em sembla just que després la major part de shonen o ecchis en puguin tenir de 20 a més.
Hana Yori Dango per exemple, me'l vaig empasar amb patates encara que es feia repetitiu i cansava, pero penso que els japos están retallant molt el shojo en l'anime...encara que el reforçen algunes pelis...
que trist :depre:
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Doncs avui m'he mirat el capítol 5 (vaig una mica tard) i tenia molta por que entréssim en un bucle de "oh és que m'ha dit que m'agrada i a mi també m'agrada però tinc el síndrome de protagonista idiota" però per sort ha entrat en escena el millor personatge, el senyor Hori, i ens ha fet sortir del pas. Demà em miro el 6 a veure què; espero que progressi el lío de la dels cabells verds.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

M'he mirat ara el 6 per posar-me al dia i la veritat és que agraeixo molt el personatge aquest de la kouhai ficant merda, m'ha fet gràcia. I no és només humor, també té clarament les seves històries i traumetes i espero que la lii molt. En certa manera cada dia li tinc més mania a la Hori, no sé vosaltres. Oh, i resulta que en Miyamura té pares, encara que no ho sembli, increïble.
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Acabo de veure el nou episodi i no sé que pensar-hi xD
Entre que m'està donant fluixera i ganes de tornar a l'Institut per ser tan despreocupada i tonta com ells vaja
Text amagat.
Ara la noia d'ulleres aquesta em cau malament i el ship passa a ser amb la Yoshikawa i en Toru,
Text amagat.
M'ha sorprés el final del capítol, no m'esperaba que arribessin a fer-hi res tan ràpid :pervertmoon:
La hori wtf que no sap viure sense en Miyamura durant una setmana, és per coses com aquesta que m'encanta el Japó però odio als japos fff
Com no resten gaires caps per que hi acabi me la terminaré de veure a viam si passa algo emocionant o tràgic del que em pugui riure una estoneta
Si hi tingués una temàtica més tètrica m'agradaría méees, em fa sentir com quan vaig veure Just Because!, vinga un anime bastant indiferent del que almenys espero no penedir-me d'acabar :C
Text amagat.
Imatge un xupetóoo :xiular: , primer cop que en veig un a un anime?crecc
I altra cosa, no sé per què, em va passar també amb fruits basket, m'agrada més l'estil que tenía als ovas antics, era més rodonet, simple i a mi m'atreu més D:

Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Natalia TK ha escrit: 23 feb. 2021, 12:26
Text amagat.
M'ha sorprés el final del capítol, no m'esperaba que arribessin a fer-hi res tan ràpid :pervertmoon:
Em va agafar desprevingut :pervertmoon: :pervertmoon:

M'està agradant moltíssim Horimiya, tant que m'he posat a llegir el manga però sense avançar l'anime, vull gaudir primer de l'anime i després del manga hehehehehe

Sobre l'episodi 9...
Text amagat.
Quins riures la Hori masoca :lol: :lol:

També m'ha agradat molt la reflexió del noi de l'institut d'en Miyamura i que s'adoni del seus errors. Tan sols faltaria que fossin més directeeeeees!!
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Què us ha semblat el final? Crec que falta desenvolupament amb alguns personatges secundaris (com la noia que veïna del prota que ha perdut el germà) però en general m'ha agradat molt, ha estat el meu moment de relax aquesta temporada
Imatge
Respon