The Promised Neverland Temporada 2

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge


Yakusoku no Neverland
約束のネバーランド
11 episodis
Emès a partir del 8 de gener del 2021
Animat per Cloverworks
Ciència-ficció, misteri, psicològic, thriller, shonen

Resum
N'Emma, en Ray i companyia han escapat de Grace Field, la granja d'humans que satisfà les necessitats dels dimonis, que s'alimenten d'ells. Ara que són fora, poden haver escapat del sistema, però el perill és constant en un món controlat pels dimonis. Per això, segueixen la pista de Minerva, una figura misteriosa que els pot ajudar.

Comentari
Tenc la sensació que van un poc a poc a poc, però bé, m'està agradant. Crec que els moments en els quals han tallat els dos primers episodis estan bé.

En aquest segon episodi ja han contat un poc el tema de la promesa, que crec que és la primera vegada que surt a l'anime, no?

El que em costa més crec que és que tots són nens i, en el manga, ja m'anava bé, però ara les veus em fan un poc de ràbia. Però bé. Sé que val la pena.

Qui més l'està seguint? Animau-vos-hi!

Important: comentau l'anime lliurement. Si voleu comentar res del manga, feu servir l'etiqueta spoiler.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

:corre: Uaaa, la veritat nose perque l'anime sembla que te un estil mes cute, perd bastant tetricisme i fa anyorar els dibuixos del manga :v i lo de la veu a mi es una de les coses que mes m'anima a veure l'animació!
Només 11 capítols :nopotser: Espero que no comprimeixin massa informació per que passi tot rápid, encara que suposo faran tercera temporada al ritme que hi van...
Text amagat.
Em moro de ganes de veure als nens fujint dels dimonis, sobretot a en Lewis q es un amoor jajaja :cor:
ah I tambe als adultss, encara que no crec que arribin en tant pocs caps :lloa:

:blush:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Anem a fer un poc de matemàtiques...

La temporada 1 (12 episodis) va adaptar els capítols 1-37. Això són 3.08 capítols per episodi.

Amb el mateix ritme, amb 11 episodis, farien uns 34 capítols del manga. Això els deixaria en el 71, que és...
Text amagat.
Just quan entren a la sala secreta de Goldy Pond, després de conèixer la gent d'allà, però abans de la batalla.
Probablement estirin fins el 74, que segons la wikia és quan acaba el quart arc del manga.

Llavors, @Natalia TK, jo crec que sí que veurem
Text amagat.
tant els adults com en Lewis
;)

Per acabar, el manga té 181 capítols. A 3.08 capítols per episodi, haurien de ser uns 59 (posa'n 60) episodis d'anime.

Si segueixen fent temporades d'11 o 12 episodis, en tenim per tres més.

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Que us està semblant l'aberració que estan fent amb Neverland? No estic seguint l'anime però segons el que comenta la gent a twitter sembla que
Text amagat.
es saltaran completament en Yuugo i l'arc de Goldy Pond,
amb aquesta informació crec que no seguiré veient l'anime ja que si és cert
Text amagat.
s'han carregat al millor personatges i al millor arc de l'història.
Sembla que la història tornarà a ser "canon" a partir del capítol 4 (el d'avui?) però sembla que el mal ja està fet.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ostres, cert! Em pensava recordar que
Text amagat.
es trobaven en Yugo dins el bunker
però no ens l'han mostrat!

Sempre pot ser que ho facin ara... o que facin això a través d'un pseudofarciment... però no crec que es saltin això que dius, @Nafi, és massa important!

Per cert, algú altre va recordar LOST?

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Minatoni ha escrit: 28 gen. 2021, 12:29 Ostres, cert! Em pensava recordar que
Text amagat.
es trobaven en Yugo dins el bunker
però no ens l'han mostrat!

Sempre pot ser que ho facin ara... o que facin això a través d'un pseudofarciment... però no crec que es saltin això que dius, @Nafi, és massa important!
És cert
Text amagat.
que se'l trobaven al bunker i ja han sortit escenes on al manga hi sortia en Yuugo i a l'anime no hi és
Espero que tinguis raó Minato perquè sino vaya cagada
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, jo sincerament, no crec que s'ho saltin perquè... és que és important. Potser ho conten un poquet d'una altra manera, però no s'ho poden saltar perquè com tu dius, té molta relació amb
Text amagat.
Goldy Pond
i no es poden saltar això també.

Tendria zero sentit, vaja.

De fet, quan passa això de la trucada no és quan...
Text amagat: Spoilers hard de més endavant.
Els ataquen
?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs ja ha començat l'atac i tenim n'Isabella, que ens pensàvem que se l'havien menjada, disposada a seguir-los per alguna promesa que li han fet i que no hem sentit...

Com comentàvem la setmana passada, pareix que s'han desviat del manga. He llegit que l'autor del manga està al darrere d'aquest canvi, així que supòs que sap què fa, però crec que tots ens sentim un poc enganyats. Pareix que en comptes de l'arc que alguns coneixem del manga ens n'introduiran un altre de nou. Jo... a veure, estic disposat a veure com es desenvolupa, però ho faig amb un poc d'escepticisme.

Què en trobau que una colla de nens armats amb fletxes hagin pogut amb un grup de militars armats fins les dents? xD

Bé... mantinguem aquest fil lliure de comentaris de coses que haurien d'haver passat al manga o que podrien passar més endavant. Si ho heu de fer, feu servir una etiqueta spoiler, ja sabeu. També, podem continuar la conversa específica quant a l'arc que pareix que es boten en el fil del manga.

Què vos ha parescut aquest darrer episodi?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Estic molt enfadat amb aquesta temporada, ja el primer capítol es va saltar coses, però vaig dir "bueno no passa res no son tant importants aquests events", però en el anterior capítol ja em van treure un dels meus personatges preferits i una de les escenes més guapes de totes, i ara fan coses sense sentit cagant-se en el manga segurament el deixi de seguir, quina decepció més profunda amb lo bé que van fer la primera temporada TToTT
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Però pel que he llegit, és el mateix autor el que està al darrere d'aquests canvis! Un pensaria que sap què fa, no sé.

Passa't pel fil del manga per queixar-te amb llibertat xD.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon