Wonder egg priority

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Em fa mandra rescatar el filot de memes:

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, he vist el tretzè episodi.

Imatge

Sincerament, no em sap greu que hagin fet una (altra) recapitulació. En part, la necessitava.

Em sap un poc de greu que un "especial d'una hora" hagi estat de 50 minuts i d'aquests, sense comptar l'opening i l'ending, només 20 minuts hagin estat material nou. Llavors, res d'"especial d'una hora", 20 minuts més i ja està.

El que em sap més greu de tot és que no tanquen RES durant aquests 20 minuts. Res de na Frill, de la filla de n'Acca o de na Hyphen o na Dot. Res dels mons paral·lels. Això sí, ens afegeixen el drama de la partida de na Neiru perquè és una IA (com na Frill?).

No sé. Potser volen fer-ne una segona temporada... Però ha estat un poc un engany.

Ara bé, siguem sincers, l'argument fins al final ha estat bo i ens ha tengut a tots fent potadetes. A més, ha tractat temes molt complexos d'una manera bastant bona, crec. Finalment, l'animació ha estat molt, molt bona.

En definitiva, s'han volgut marcar un Matrix i no han sabut acabar-ho. Potser han volgut aspirar a massa i no n'han sabut prou.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Sí, al final és més que res que fa ràbia la presa de pèl que ha estat el final, amb la manera que l'havien anunciat i el que han trigat a fer-lo, comparat amb el que ha acabat sent. Decepció, vaja. Però bé, passat el disgust, com has dit, al final els capítols meravellosos que ens ha donat la resta de la sèrie, continuen sent meravellosos.
Però és clar... i la Frill? I les guerreres d'Eros? I la Kirara Rodriguez Matured XVIII Estrella Vespral SS Cirera? I la *merda* d'explicació que ha donat el profe sobre la mort de la Koito? I les veuetes que fa la Neiru quan es lleva al matí? Massa dubtes. Però bé, si al final decideixen fer una 2a temporada, que sigui amb ganes, i no a mitges com l'especial aquest i moltes 2es temporades que estem veient últimament, que fan peneta. Si no pot estar a l’altura, ens podem quedar amb el misteri, tan tranquils.
Respon