Wonder egg priority

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Lluis_Cat ha escrit: 28 març 2021, 20:28 El símbol dels llavis de la Frill no sé si l'he acabat d'entendre. Al principi entenia que els Acca se n'havien començat a enamorar, però es veu que no és així. Llavors finalment amb la filla, tornem a veure aquest símbol que representa que ha tornat la Frill i suposo que també representa la sensualitat de la noia(?) Una mica confús per mi.
Jo diria que senzillament és un costum seu i l'han introduït perquè, quan el fa la filla, entenguem que na Frill l'està manipulant. No crec que hi hagi res més.

Ara bé, si teòricament na Frill està manipulant les noies-ou, potser podríem haver vist que elles ho fessin?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Nooo, com poden acabar l'anime així??? :nopotser:

Em sembla que ja havia comentat la meva teoria de mons paral·lels (o potser només l'havia pensada?), però sembla que tenia raó. Quan ha aparegut una Ai ou he al·lucinat i he començat a pensar que potser s'havia suïcidat i tot això era una mena de somni estrany. Però no, només era una altra Ai.

Al final sí que estava enamorada del professor i, pel que diu, se li va declarar i tot! Ara no sé què pensar. És bo el professor tal com diu l'Ai? O la versió monstre és com és en realitat? I si ho és, això vol dir que va ser ell qui va fer que la Koito se suïcidés? Tants dubtes i vés a saber quan trauran el capítol extra. :plorar:

L'Ura-Acca crec que encara té certs remordiments per la Frill, o potser encara la veu com la seva filla? La filla que s'ha tornat psicòpata, però una filla de totes maneres. Però a l'Acca diria que tant se li'n dóna. De fet, ja la va deixar mig abandonada quan va començar a sortir amb la dona aquella, que es veia que la Frill estava només amb l'Ura-Acca. Potser acabarem veient una discussió entre aquests dos per això. I a més, a l'Ura-Acca no sembla que li faci gens de gràcia com tracta les noies l'Acca. Acabaran havent-hi tres faccions? La Frill, l'Ura-Acca i l'Acca? Les noies segurament també es dividirien llavors. La Rika amb l'Acca, perquè vol venjar-se. L'Ai amb l'Ura-Acca, perquè sembla força compassiva i no m'estranyaria pas si al final intentés fer-se amiga de la Frill. De fet, l'Ura-Acca ja he dit que sembla que té una mica de remordiments, així que tampoc m'estranyaria que volgués "salvar" la Frill. La Momoe sembla que no vol tindre-hi res a veure i la Neiru segurament farà el que faci l'Ai.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hm... no han conclòs res, no?

Vull dir, està clar que no és el darrer episodi, finalment, però sí que és el penúltim. Ja és hora d'anar tancant, no trobau?

Tenc dues teories respecte del mestre:
a) en el nostre món paral·lel és bo i a l'altre és dolent. Són dos mons paral·lels i pot ser perfectament.
b) és dolent en els dos, però a l'altre ho pateix n'Ai i en el nostre ho pateix na Koito.

Crec que és més a) que b), però bé, no ho sabem encara.

Quant als Acca, crec que tenen objectius diferents: n'Acca vol salvar la seva filla, de la mateixa manera que les protagonistes han salvat les noies-estàtua, mentre que n'Ura-Acca vol aturar/salvar na Frill, que és la seva filla. Com bé dius, @Nina-chan, aquí hi ha lloc per fer les coses interessants.

A veure com va la cosa... De moment, ja sabem que el final s'emetrà dia 29 de juny. Haurem d'esperar tres mesos...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Minatoni ha escrit: 01 abr. 2021, 01:12Tenc dues teories respecte del mestre:
a) en el nostre món paral·lel és bo i a l'altre és dolent. Són dos mons paral·lels i pot ser perfectament.
b) és dolent en els dos, però a l'altre ho pateix n'Ai i en el nostre ho pateix na Koito.
Jo crec que és tal com diu l'Ai, és un monstre producte del seu subconscient i inseguretats que no té res a veure amb el professor de debò de cap dels mons paral·lels.

No han tancat res, però a mi m'ha semblat un episodi digne. No hi havia manera de lligar-ho tot en 20 minuts, hauria estat un desastre. A veure com surt l'especial del juny.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Text amagat.
analisi super interesant
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

manolini ha escrit: 01 abr. 2021, 13:34
Text amagat.
analisi super interesant
I tu, què en penses?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Com a últim comentariu penso que se'ls ha anat del cap la trama i ja és bastant difícil de comprendre amb el tema de móns paral·lels i tot allò dels accas amb thanathos i jo que sé eros pero s'ha de dir que
si fessin segona temporada i explanesin més tot allò o en fessin d'aquest món que en certa manera es un món com que relaciona les personalitats i diferents dimensions paral·leles amb els ordinadors(bueno la Frill que seria casi com un IA) penso que seria molt interessant
llavors, tinc les meves sospites de l'empresa d'on la Neiru, són els accas els propietaris o hi ha un cap gros amb més envoltori per a descobrir? Vull dir, per exemple, quan a la kotobuki la volien desenchegar ja deien que anirien a pel seu cos per que era valuós, no penso que expliquin res d'això pero sento que encara podría haver-hi una força major que falti per a concloure el joc 👽 :banana: per la resta tot ja s'ha esmentat
només això bueno què potser la Frill no sigui l'antagonista, no sé com pensar necessito més i és farà llarga l'esperaa :plorar: :focus: però per sort ara cauen bons animes de temporada :festa: :lloa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

Per fi he pogut veure l'últim capítol... dieu que només hi haurà un extra al juny per concloure-ho tot, segur que no hi ha segona temporada, perquè hi ha material per allargar la serie una miqueta més i poder explicar millor tot plegar, resoldre molts dubtes que queden a l'aire i ta...

No se, ha estat un capítol que lluny de resoldre res, m'ha creat més preguntes la veritat. Com no sigui d'una hora i mitja el capítol especial ja em direu com resolen tot plegat, o ho deixaran tot sense lligar per tal de els que ens hem tragat l'anime sencer tinguem alguna cosa per a donar-li voltes...

De moment no estic satisfet amb el final de l'anime, a veure si em fa canviar d'opinió l'especial, que pel meu gust, tardarà encara massa en sortir.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ja tenim data i hora de l'episodi final de Wonder Egg!



Segons el traductor del Twitter, s'emetrà dimarts 29 de juny a les 25.34 h (que és la manera japonesa de dir a la matinada de l'endemà), llavors potser ens arribarà a la nit d'aquell mateix dia.

La part interessant: durarà una hora.

Amb una hora jo crec que poden concloure bé la història.

Què en pensau vosaltres? Hi teniu esperances?

PS: fa una setmana de l'anunci, però se'm va passar comentar-ho abans :p
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Sentir que serà d'1h m'alleuja molt. Amb menys, no hi hauria manera de tancar-ho bé, i estava preocupat. A veure com surt!
Respon