Wonder egg priority

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Neiru autista ultra confirmed. Ningú mho pot negar.

He de dir una cosa i em massacraran. M'agrada moltissim la Rika, es la mes complexa i realista de les 4, pero mira, a mi els daddy isshues pos como que no. Es un tema recurrent en masses histories i comença a cansarme. Aixi que a mi aquest episodi 0 pena mha donat. La mare pot ser una borracha i lo que sea, pero porta un puto negoci i se la estima, no ens han donat indicis de que la maltracti ni res, al contrari. I per aixo la Rika mha semblat egoista que sembla que li importi mes un pare que PUTO DESCONEIX i que mai lha ha cuidat que la seva mare que treballa durant tot el dia. Osigui potser m'estic equibocant i no ho he vist be i potser el que dic no es real pero es el que a mi mha semblat, no he vist pas que la mare ho estigui passant fatal, i que mes dona si viu la vida loca entre els llençols? No la fa menys digne. Perque sempre en les histories es mes important bsucar al puto pare que t'ha abandonat de nado que a la mare que tens al costat lluitant per donarte un puto futur? Farta daquest clixe.
La part del dolor i les ''ganes de viure'' son molt realistes i per aixo mencanta la Rika.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs capítol vist!
Sembla que amb aquest capítol hem vist que la Rika tenia més raons per ser com era, ja no em sembla tan dolenta.
Com diu la Manolini, la mare pot ser una borratxa però es veu que pateix per ella i li compra un pastís i de tot. La mare té els seus issues personals. Crec que al final del capítol la Rika s'adona que estava malament el que ha fet quan veu que la Tortuga l'intenta protegir i veu que ella ha de protegir la seva mare també a la seva manera. (Tot i que també si li havien promès que veuria el pare això no és excusa)

Veiem que l'Ai ja va a l'escola però fa ràbia que no ens ensenyin escenes d'allà després del final de l'altre capítol.
També, no sé si ho havien dit als capítols anteriors, però sembla he l'Ai veu el seu pare un cop al mes i tenen bona relació pel que deixen entendre. no ho sé, em semblava una cosa a tenir en compte.

M'identifico una mica amb la Neiru quan diu que a vegades diu el que pensa xD.

També la Momo em sembla força secundària i fins i tot com que a vegades em cau malament, però crec que quan sapiguem bé més coses d'ella l'entendré més.

I com vaig dir a l'altre capítol, sembla que hi ha una altra persona que vol boicotejar al món dels somnis la persona. Pobra Rika. (no sé si m'ha agradat el discurs que fa com que es talla i és ella mateixa, com que no és tan greu que es talli)
L'Acca i l'UraAcca també veiem que s'estaven preparant perquè la Rika morís. No semblaven gaire afectats, però almenys els hi diuen a les noies l'estat de la Rika i deixen que es comuniquin.
I bé, crec que no tinc gaire cosa més a comentar.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Hi ha hagut moments d'aquest capítol que m'han costat força de mirar, perquè jo sóc aprensiu amb els talls i aquesta mena de coses. Només de recordar-ho ja em fa angúnia. Concordo amb en @Lluis_Cat, que al final el missatge queda una mica com "buenu no n'hi ha per tant d'autolesionar-me, així no em suïcido". O sigui wtf per l'amor de déu Rika, ni una cosa ni l'altra.

I també concordo amb la @manolini que a veure puta nena què és això d'odiar ta mare que s'ocupa de tu com a mare soltera i en canvi estimar-te el pare que ni coneixes com si hagués de ser un sant?? Imagina't si la mare fos mala persona de debò, tu.

De totes maneres, ja hem vist quin era l'objectiu de donar pokémons a les nenes (per l'argument, no pels Akkas): fer que la Rika es preocupés pel seu fillet tortuga que l'estima i valorés més la seva vida amb l'esperit maternal. Que a veure, no sta mal.

@Shiroyama anar barrejant escenes de combats amb escenes del món real no és el primer cop que passa, amb la Neiru i la nena que s'havia suïcidat per no envellir passava igual. No està ordenat 100% cronològicament.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

BUAH CHAVAL PER FI ENS DONEN TOTES LES RESPOSTES DIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS, EPIQUISSSIM AQUEST EPISODI 8, BRUTAL, DIOS, ESTIC PATIDIFUSA.

OMG PER FI SABEM TOTA LA HISTORIA DE LA MOMOE, COSITA MIA, SABIA QUE TINDRIA UNA EPIQUISSIMA HISTORIA. He plorat i tot.
Aixi que la mort de la Koito era per ''allo'', mare meva, mare meva, totalment UNEXPECTED.

I COM ENS PODEN DEIXAR AIXI, RIKA BUNICA, NOOOOOOOOOOOO ;_;!!!! QUINS NERVIS PEL PROXIM JODERRRRR


Text amagat.
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

manolini ha escrit: 03 març 2021, 00:53 BUAH CHAVAL PER FI ENS DONEN TOTES LES RESPOSTES DIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS, EPIQUISSSIM AQUEST EPISODI 8, BRUTAL, DIOS, ESTIC PATIDIFUSA.

OMG PER FI SABEM TOTA LA HISTORIA DE LA MOMOE, COSITA MIA, SABIA QUE TINDRIA UNA EPIQUISSIMA HISTORIA. He plorat i tot.
Aixi que la mort de la Koito era per ''allo'', mare meva, mare meva, totalment UNEXPECTED.

I COM ENS PODEN DEIXAR AIXI, RIKA BUNICA, NOOOOOOOOOOOO ;_;!!!! QUINS NERVIS PEL PROXIM JODERRRRR


Text amagat.
Imatge
Doncs no havia vist l'episodi, he vist per sobre aquest comentari, l'he anat a veure amb totes les expectatives i...

Imatge

Qui cony fa un episodi de recapitulació a l'episodi 8 d'una sèrie de 12? Mare meva...

És 100% botable, només fan un poc de teaser que en el següent explicaran un poc
Text amagat.
qui o què són els Acca
I bé, l'episodi està narrat
Text amagat.
des del punt de vista dels Acca, com si això fos un experiment sociològic
Potser així la cosa tendria més sentit.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

No m'ha semblat malament el capítol, una mica de "recapitulemos" per a preparar-nos pel final no va malament. Tot i que tenia ganes de veure una mica més de com avança l'historia i saber que ha fet que l'Ai torni a l'escola (si es realment per a descobrir que amaga el profesor), tenia ganes de veure com esta la Rika després del capítol anterior y seguir veien com evoluciona la seva relació amb la Neiru.
Text amagat.
(Sí, m'he deixat a la Momoe, però és que de moment, a mi no m'aporta res a la serie...)
I el proper capítol, aquest si que promet, amb una mica de sort ens quedaran totes les preguntes que tenim fins ara respostes, preparats per afrontar la recta final de la serie.
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Renoi el capítol d'avui de Wonder Egg. :uki:

Sabia que els Acca no podien ser gaire bons, però no m'esperava que fossin ells qui feien que les noies se suïcidessin. :nopotser: Ho fan literalment o són una representació dels sentiments que senten les noies i per això en són "responsables"? I la dona aquella hi està involucrada a més! Això sí que no ho veia a venir. :crispetes:

Abans que sortís com a noia ou sospitava que la Kotobuki potser era la germana de la Neiru, però sembla que no. Estic força segura, però, que la "germana" és una altra de les noies fetes al laboratori i com que s'han criat juntes, doncs li diu germana. Potser la va apunyalar perquè no era tan intel·ligent com la Neiru i la Kotobuki i estava gelosa? O potser els Acca i la dona aquella la van manipular perquè ho fes. :scratch:
I han confirmat que hi ha mons paral·lels! Potser els mons onírics són un punt intermedi per accedir-hi? Us imagineu que van a parar a un d'aquests mons? Si els Acca hi poden accedir, potser sí que fan una mena d'experiment social amb les noies i veuen com la mateixa persona reacciona a diferents coses! Llavors potser les noies anteriors no eren unes altres noies, sinó les quatre que coneixem però d'un altre món! :scared: I per això volien que es fessin amigues, per veure com canviava la cosa en comparació a les altres vegades. :uki:
O potser només és un comentari de passada i no torna a sortir. xD

Ship Ai x Neiru al màxim aquest capítol. M'ha agradat que l'Ai fos comprensiva i escoltés el que la Neiru volia dir sense fer escarafalls. I al final l'ajuda i tot, jo ja m'esperava que la convencerien de no fer-ho.

Això cada cop es posa més interessant! :ilu: :crispetes:
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Aprofito la caffeinee per a comentar el nou cap, ara estic mode YOLO
Han passat moltes coses, per fi avança l'històriaaaAAAA i a sobre
Text amagat.
plot twisst
He de dir que la part
Text amagat.
en que desconecten_, a saber de què, maquina vegetativa espacial per a morts vaja, a la Kitobuki, doncs, molt japo això com a la matança als reos :pervertmoon:
doncs m-ha fet cringe
M-he quedat flipant amb el plot twist i la frase motivacional del final, la resolució del problema del cercle, podríia haver estat millor si hi hagués tingut més rellevancia, o sigui, ni calia doncs mira que em pensaba que hi pasaria alguna cosa brutal a l'hora de resoldre-ho i chof no Dx

El personatge nou em flipa, no vull que sigui només per a un episodi :nopotser: a vera que ens espera dels ninos conspiranoics i la deixeble d'ena Neiru(ja que n'hi diu mestra xD)
L'Adam, vaja, els hi agrada massaa incorporar animalets, i per un que és adorable no tornará a sortir ja ho veigg

Conclusió: esperava més del desenvolupament del anime, sí que va bé però ja és algo estandaritzat aquest plot twist, necessito més changaa

El teclat no el tinc ni espanyol, si us plau no judge les meves faltes, no estic inspirada
per cert he trobat això a reddit, mmm
Text amagat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Shiroyama
Porco Rosso
Porco Rosso
行きましょう!(•̀ᴗ•́)൬༉
Entrades: 111
Membre des de: 03 oct. 2016, 06:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 31 cops
Gràcies rebudes: 49 cops

A mi simplement m'ha explotat una mica el cap amb aquest capítol, esperava més informació per part dels Acca, ja que la setmana passada semblava que deien que farien un capítol amb més revelacions sobre ells, però...

La veritat és que acabo de veure el capítol ara mateix i encara no sé com pair-lo, m'ha agradat que es descobreixi més trama, però lluny de respondre preguntes com pensava que farien, encara m'en han creat més >.<
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

La veritat és que no sé si he estat gaire atent o què, però no he entès gaire el que passava amb la Kotobuki. Tot el dia que si estava morta o no i no m'ha quedat clar xDD. També el capítol al principi m'ha semblat lent i després ha vingut tota la informació alhora :scared:

Bé, confirmem que la Koito estava enamorada del professor finalment de totes totes.

M'ha sorprès moltíssim la revelació que l'assistent està conxorxada amb els Acca. @Nina-chan dius que eren ells que han fet que se suïcidessin, però ells diuen que són la causa final, no sé si entendre això com que han fet que se suïcidin. També el fet que el wonder egg sigui de la Kotobuki sembla un gest amable? Hmm...

També arribats a aquest capítol crec que no acabarem de saber tota la història de la Momoe o més detalls de totes elles. De moment se m'ha quedat curt tot el que en sabem d'elles.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Respon