Attack on Titan: Ultima temporada - Shingeki no Kyojin, The Last Season

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Noooo @Natalia TK, resisteix la temptació!

Mirau que no faig servir twitter per res, però ja me n'havia emportat mig spoiler de
Text amagat.
la mort de na Sasha
Sincerament, la gent fa oi.

No m'esperava per res això d'en Zeke. Però crec que també és rellevant que n'Eren hagi fet tot això sense dir res! Supòs que ens ho diran un poc en els capítols que venen, perquè ens han d'explicar un poc d'on surt la rossa barbuda aquella, però bé.

Quant als nens... veig venir que n'Eren està perdent cada vegada més punts i que en Falco en guanya més com a relleu de protagonista. No sé. Na Gabi fa ostiera profunda.

I mare meva, van lentíssims.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Jo mentre llegia el manga em feia la sensació que en Zeke acabaria com ha acabat, però m'ha sorprès igual. Està clar que en Zeke sap les conseqüències de tot el que han fet avui, i segurament l'eren també, per tant, hi ha d'haver alguna raó per la qual ho han fet. Que tenen planejat que sigui més important que evitar una guerra amb totes i cada una de les nacions del món?

Una línia important en aquest sentit és en Zeke preguntant a l'Eren si s'havia menjat el tità martell. Amb això, sembla que realment tot el que els importava era aquest tità, ni el cuirassat ni el mandíbula ni cap altre, només aquest. Per què? Que té d'especial? Que té aquest tità que valgui una guerra amb tot el món? Ho sabrem més endavant, suposo xD
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo aquesta temporada he trobat el meu animal espiritual i és com el p**o millor personatge d'aquest anime, tant m'és el que digueu i quants arguments en contra tengueu, no hi ha debat possible i no canviaré de parer, tot i que les vostres rèpliques puguin tenir més seny que el meu criteri esquifit.

El millor personatge és el titan de càrrega perquè és com puto inútil, lleig i ningú l'estima i és com que em sento ultraidentificada i és la millor i, no sé, espero que sigui ella qui es carregui l'Eren amb un guantazo a la boca. Per favor, no demano més.

Amb vosaltres, la meva deessa.

Imatge


Dona-li laik a aquest missatge si encara tens fe que algun dia faci un comentari constructiu.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aquests flashbacks mesclats amb flashbacks més antics mesclats amb el present m'estan matant. També es va explicar així al manga?

La qüestió, pareix que ja són conscients que se'ls acaba el temps i comencen el pla B, amb na Historia prenyada perquè els seus fills es mengin n'Eren (o el successor de n'Eren), o ho he entès malament?

Quant a n'Eren, pareix que ningú se'n refia ja i tothom fa comptes de qui se'l menjarà.

Per altra banda, no em fa gens de gràcia "el pla secret d'en Zeke". Entenc que el mantenen en secret també per mantenir-nos a nosaltres en el desconeixement i llavors poder sorprendre'ns, però no sé, és un poc sospitós, no? Tampoc m'ha acabat de quedar clar per què n'Eren acaba estant-hi d'acord (per no haver de convertir n'Historia en tità?) ni per què es llança a l'atac a Marley que vam veure en els primers episodis.

Sospit que... al final els dos germanastres s'han posat d'acord per trair també els governants de Paradis.

Què en pensau vosaltres? Voleu posar un poc de llum?
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

He plorat amb aquest ultim episodi. M'ha tocat la patata com evidentment la baralla a crits que tenien no tenia sentit perque totes dues eren les victimes. I be, segurament m'ha afectat tant perque el ending de shock es la cosa mes maravellosa i delicada del planeta i em mata cada cop que l'escolto. (Spam: Hi ha fandu en catala)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo seguesc sense enterar-me de res amb tant de flashback i demés que hem tengut recentment.

La cosa:
1. en Zeke té un pla que no vol compartir amb la resta
2. n'Eren passa de no confiar en ell a fer-ho
3. la gent de Paradis pensa que el pla pot no anar bé i posen en marxa el pla B, fàbrica de titans amb na Historia
4. n'Eren s'ho passa tot pel forro i ataca Marley per aconseguir un tità més
5. la gent de Paradis desconfia de n'Eren i volen matar-lo (per controlar els titans que té ell)
6. n'Eren organitza o s'uneix a una revolució (causada en part pel punt 4) i es rebel·la en contra de la gent de Paradis

Més o manco?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Bueno, tinc molt de hate per la Jelena, tinc la sensació que fará alguna cosa innecesària
Text amagat.
Al principi del cap,Armin adorant a Annie és goals
Per cert, tothom odia a la Gabi però a mi em sembla el nou Eren de la sèrie, és bàsicament
Text amagat.
n'Eren Eldian vivint amb els Marleys xD
penso que sí és molt exagerada atacant així als de l'Illa Paradis però, o acaba f**ed up com en Reiner o segueix sent fidel als seus ideals xDD
Text amagat.
El final del capp Pieck ahh, ja han posat en acció el plà mestre d'en Reiner i suposo que lo bó està per vindre,
No entenc en quin moment s'ha perdut el rastre d'en Zeke però tot senyala a que es troba al restaurant aquest..., és un bon moment clímax per a, espero que, un pròxim èpic cap :uki: :banana:
No he tingut temps de llegir el manga i realment m'angoixa per què no sé en quina direcció està anant l'Eren :dolor: :stress:
A mi em sembla que tots estiguin amagant coses xD i la facció Jeager xDxD que coi està passant :riu:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Pareix que el tema d'aquesta quarta temporada és fer-li fer veure a na Gabi que els de Paradis no són monstres.
I cada vegada està més clar que en Zeke els està enganant a tots.
Finalment, n'Eren cada vegada té menys salvació.

No sé. És una angoixa constant, aquesta sèrie.

Per cert, per si no havia quedat clar que són els dolents:
Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

A cada capítol que hi veig estic més confosa i no sé qui fa més pena al cap i a la fi xDD
No entenc per què l'Eren está sent tan incomprensiu amb la seva fam vaja, o si gui, que tingui altres objectius i maneres d'acord, però s'ha passat d'agressiu, a mi em sembla o com molt forçat o és que ha perdut el seny completament,
Per cert, a cada cop que veig a la Gabi em pregunto per què segueix viva, aquesta els matarà a tots quan tingui l'oportunitat xDD
I en Zeke, doncs quina pena que fa, ha viscut bàsicament com un otaku sense amics ni afecte al voltant però a verure que passa al proper episodi....
I no m'empaso això de la sobtada germantat entre en Zeke i l'Eren, però bueno suposo que no cal preocupar-se'n d'en Zeke.... :scratch:
enserio el pla d'erradicar els eldians per fer que s'extingueixin no és gaire bona idea xD
només espero que en Levi estigui bé :dolor:
Text amagat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hmmmm...

A veure, quan va acabar la tercera temporada, ens vam posar a favor d'en Grisha (i n'Eren) i en contra d'en Zeke perquè ens van dir que aquest darrer havia delatat son pares.

Ara hem vist per què els delata: perquè a) era l'única manera de salvar-se i b) perquè tanmateix ja els havien aplegat. Llavors, ens ho venen com justificable.

També veiem l'anterior tità bèstia i, justament, investiga com controlar els records dels titans.

Crec que no és casualitat que ens mostrin que en Grisha Jaeger tractés tan malament el seu fill i que ara n'Eren, que ha recuperat els records de son pare, faci el mateix amb els seus amics. CREC que és per això. En Grisha era un radical i la va liar pardíssima; n'Eren està sent empès cap en el mateix sentit.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon