Attack on Titan: Ultima temporada - Shingeki no Kyojin, The Last Season

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Retrat il·lustríssim i fidedigne de servidora durant tota la temporada


A veure chavals, no he entès una merda. Sense dissimular la veritat, no sé què merda he vist ni he comprès cap concepte i quan em presenti a l'examen, suspendré estrepitosament i no em tornaran el carnet d'otaku que ja m'han retirat.

I mireu que abans de començar la temporada em vaig empassar un vídeotutorial panchito que explicava tota la història de l'anime aquest així resumit, però que ni així. No he entès una bassura, res de res. D'entrada super malament la temporada perquè gairebé no hi ha hagut titans fent bailoteo sensual i jo mirava l'anime per això. God save the bailoteo.

Només sé que l'Eren continua sent imbècil i que el Levi doncs encara ho peta. A banda d'això, que ja ho sabia, doncs no sé, la Sasha ha mort i hi ha una nena que, la veritat, té una hòstia molt gran.

Només espero que algun panchito faci resum de la temporada i així potser entendré alguna cosa. Bendiciones, buenas noches i laik a aquest post si també vols que els titans et facin un bailoteo sexy.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He de dir que jo tampoc me n'he enterat de gaire.

Crec que la narració ha estat confusa des del primer moment, amb un timeskip que no ens han explicat gaire, un canvi de personatges que tampoc hem acabat d'entendre encara i un canvi d'escenari que ens ha acabat de despistar del tot.

A més, fins el penúltim capítol, hi havia el "pla secret d'en Zeke" amb uns personatges actuant a favor d'aquest i d'altres en contra, sense saber què putes volia.

Tant de secretisme i tant d'embolic, al final, crec que han fet que els que no hem seguit això amb una guia d'estratègia tipus joc de rol ens haguem perdut un poc bastant.

Ara que ja sabem un poc de què va el tema... bé, ok. Veiem què passa a la fi amb en Zeke i per què volia salvar n'Eren (i com): entenc que és perquè se'n penedeix d'haver delatat son pares i vol arreglar-ho salvant el seu mig-germà. Però a n'Eren pareix que se li ha anat un poc l'olla pel tema dels records de son pare.

Llavors... no sé. Crec que aquesta temporada havia de servir per introduir-nos els personatges de na Gabi i en Falco, que és previsible que han de fer alguna cosa cap al final de la sèrie, però no sabem d'ells més que ella és insuportable.

En definitiva... sí, hem avançat LLEUGERAMENT, però el cost ha estat, després del final de la tercera temporada, que ja ho va liar tot, liar-la encara més.

Res, a la temporada d'hivern (segurament principis del 2022) acabarà tot això. Per sort no serà una pel·lícula.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mmmh...

No siguem pas durs.
Mirem d'ésser comprensius: el pobre xicot està passat per tot un calvari físic, intelectual i emocional.
Text amagat.
La seva reacció davant la idea d'una Vasectomía/Lligadura De Trompes col·lectiva per a tota una etnia però amb una casta fèrtil megapoderosa per controlar-los a tots fins que s'extingueixin pacíficament(*) ha estat una cosa similar a un atac d'histèria.
Imatge
Igual podia haver-se fotut a bordar com un gos, rialles incontrolades tipus Jòker o esmentar les mares de tots amb comentaris afegits sobre la vida professional i sexual de cadascuna d'elles.

Les depres les carrega el dimoni.


(*) Què gran, en Jean: Jo aquí veig un pla sense fissures. Què podria sortir malament?
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'he hagut de llegir tres cops el manga per entendre tot el que passa i ara em veniu vosaltres a plorar perquè no ho enteneu quan ho veieu per primer cop, AIXÒ US HO HEU DE CURRAR MÉS.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nafi ha escrit: 31 març 2021, 11:53 M'he hagut de llegir tres cops el manga per entendre tot el que passa i ara em veniu vosaltres a plorar perquè no ho enteneu quan ho veieu per primer cop, AIXÒ US HO HEU DE CURRAR MÉS.
No, sorry. La història està molt bé, però està contada un poc com l'ojete.
Vaig passar molt de gust de tornar a veure Steins;Gate, sobretot perquè només són 24 episodis i la natura de la història (viatges en el temps) era complicada.
No és el cas de Shingeki. Sí que hi ha algun flashback, però el que han fet a aquesta T4 amb na Yelena liant-la per allà enmig és liar-la innecessàriament (surt a Liberio sense saber qui és, llavors ens la presenten un poc, llavors resulta que s'ha reunit amb n'Eren, però no però sí... uf). No em fa gaire ganes tornar-me a empassar tres temporades de shingeki, que són un ou d'episodis, més setze episodis més de temporada "final" (el bait del segle) on no hi ha passat quasi res.

Ara bé, potser sí que llegesc el manga fins aquí on s'ha quedat l'anime. M'ho recomanes?

PS: sí, potser sí que ens ho hem de currar més, però aquesta T4, potser en el manga que pots tornar enrere s'entén millor, però a l'anime ha quedat un poc... mala d'entendre.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

Buf aquí hi ha tela.

Estic 100% d'acord amb el resum d' @UkiHana
Només sé que l'Eren continua sent imbècil i que el Levi doncs encara ho peta. A banda d'això, que ja ho sabia, doncs no sé, la Sasha ha mort i hi ha una nena que, la veritat, té una hòstia molt gran.
Ara bé, crec que ho he entès, però no m'agrada la solució que proposen. Estic enfrontada amb la meva parella perquè ell no ho veu malament, però a mi em sembla una bestiesa.

:consol: Sé una mica el que passarà perquè em vaig spoilejar sense voler en veure una imatge del manga.
Eliminar-se a ells mateixos per no patir em sembla una estupidesa: "No ens volen, doncs ens extingim", això em sembla un final al nivell de Los Serrano y el sueño de Antonio Resines :facepalm:

Vaig tard amb les percepcions, no havia vist aquest fil 8)

PD: Tinc un dubte existencial de la talla de la sèrie... Per què hi ha una emoticona d'un pernil? :pernil:
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Els pernils i Tadaima són Altre Nivell de relació gastronòmico-semiòtica.

Que ho expliquin els veterans, si de cas.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon