Attack on Titan: Ultima temporada - Shingeki no Kyojin, The Last Season

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nafi ha escrit: 12 gen. 2021, 16:26Vull saber que us sembla el cambi de rumb de l'Eren, ara ja és evident que aquell nen ploramica inútil ja no existeix, que us sembla que farà a partir d'ara? Ha deixat ben clar les seves intencions, ara ha dit que "és el dolent"
A veure, sí, ha dit que és el dolent, però també ha dit més coses. Jo no em puc creure que "ara els bons siguin els dolents i ja està", però potser ens ho fan creure una estona.

No ens han explicat què hi fan al continent, però bé. Supòs que ens ho contaran.
Nafi ha escrit: 12 gen. 2021, 16:26@Minatoni com que t'agrada tant fer números, ja han anunciat que el manga cabarà en el capítol 139 (aquest abril). Han dit que la final season aquesta seran 16 capítols que adaptaran aprox fins al 122 del manga. No se com adaptaran lo que falta (peli? ova?) però espero que no la caguin a aquestes alçades després de que l'anime hagi sobreviscut a un canvi d'estudi i tot.
La mitjana eren 1.52 capítols (de manga) per episodi (d'anime). Fins ara havien adaptat 90 capítols de manga, així que en quedaran 49 (són molts!). Això dona per 49 / 1.52 = 32.23 episodis. Si van més ràpidament (com van anar durant la temporada 3, que eren uns 1.85 capítols per episodi), són 49 / 1.85 = 26.5 episodis.

Llavors, que facin una "final season" de 16 episodis és un ENGANY.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Soc aqui per comentar l'ultim cap, que tothom ha estat esperant al llarg del dia xddd
:lloa:
Ha siguit sens dubte un capítol super increible.
Text amagat.
La veritat la part més emocionant ha sigut quan apareixen la Sasha i en Connie, tot just despres de traumatitzar encara mes ala pobre Gabi. No he llegit el manga pero es que a aquest nivell no aguanto fins el proper diumenge! :rabieta:
Crec que es un dels caps mes epics de la serie, encara q no vaig veure la primera part de la tercera ja que vaig tirar del manga...
Text amagat.
Tinc masses ganes que apareixi en Zeke i en Reiner ara per a contraatacar, el que fa cosa per qui vagi a lliscarla ;-; Per cert, em crida l'atencio que en Porco hagi reconegut al Levi al moment cridant Ackerman? en plan nomes ha aparegut com 3 segons xd
:visca:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hm... pareix que l'estratègia des del primer minut ha estat convertir els Eldians en màrtirs, víctimes dels de Paradis... que de moment estan actuant exactament com els dimonis que estan venent que són.

Hem vist unes quantes escenes en què els mateixos de Paradis se n'adonen que s'estan passant... en Jean i en Connie, na Sasha que no dispara la mocosa o na Mikasa mateixa l'hi diu això mateix a n'Eren.

I sí, s'estan passant un poc, però supòs que al final ho explicaran... o potser sí que volen que això acabi evolucionant a una guerra mundial de tots vs els dimonis de Paradis.

Quant a en Levi i companyia, que en Porco se sorprèn que els puguin vèncer... és clar que els venceran! Fa anys que lluiten contra titans!

El que m'ha deixat un poc intrigat és que al principi de l'episodi ens han esmentat els aliats de Paradis, que no saben qui són...

Seguirem mirant-ho...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

BRU TAL el capítol, em vaig passar els 20 minuts amb la pell de gallina. Hi ha moments en que el CGI chirria una mica però els hi perdonem pels meravellosos dissenys que ens han fet dels personatges.

M'ha encantat com han animat el tità Martell, a nivell de disseny a mi és el que més m'agrada i ho han clavat bàsicament.

La lluita entre l'Eren i el tità Martell increïble, m'emociono amb cada puto capítol i no puc dir res PER NO FER-VOS SPOILER això és una tortura.

Per ennèsima vegada la Mikasa ha hagut d'aparèixer a salvar l'Eren.
Imatge
Avatar de l’usuari
taka
Porco Rosso
Porco Rosso
Nya!
Entrades: 148
Membre des de: 15 gen. 2021, 23:43
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 132 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Bones! Ara que m'he posat al dia amb l'anime, aprofitaré per comentar, sobretot aquest últim capítol. Per començar dir que els dissenys de l'armadura que porten són fantàstics. Per altra banda, se m'ha fet superemocionant amb sorpreses per totes bandes. La veritat és que no m'agrada que la gent "es salvi per la campana" just quan està a punt de morir, i això ha passat diverses vegades en aquests dos últims capítols, però suposo que ho fa més emocionant.
Dit això, he d'admetre que m'agradava més l'animació en les temporades anteriors, tenia una sensació més "artesanal", aquesta tot hi que el cgi és molt bo, és massa "net" massa perfecte per dir-ho d'alguna manera.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo... no sé què puc comentar.

No sé què farà en Reiner. Em pensava que n'Eren l'havia convençut per viure (i aliar-se amb ells), no per no voler tenir ganes de viure. De fet, em pensava que havia fet servir el seu poder per reclutar-lo. Potser es marquen un amistat, amor i superació.

Al final, el tità del martell ha servit de ben poc. N'Eren ja té el poder de tres d'ells, no? O creieu que no haurà aconseguit assimilar-lo? Els hem vist tots?
  1. Fundador: Família Reiss > Eren Jaeger
  2. D'atac: Eren Krueger > Grisha Jaeger > Eren Jaeger
  3. Colossal: Bertolt > Armin
  4. Armadura: Reiner
  5. Femella (?): Annie
  6. Mandíbula: Ymir > Porco
  7. Bèstia: Zeke Jaeger
  8. De càrrega: Pieck
  9. Martell de guerra: germana de Yilly Tybur > Eren Jaeger (?)
El que jo començ a sospitar és que això pareix una col·lecció de cromos. Sí, entenc que si aconsegueixen que tots els titans estiguin en el seu bàndol, tenen més poder militar, clar, però n'Eren, personalment, ja en tenia dos i ara tres. No podrà passar el poder d'un d'ells a un aliat, no? Llavors... a la llarga... voldrà menjar-se n'Armin, també?

Bé, ja ho veurem...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Minatoni ha escrit: 26 gen. 2021, 15:06 No sé què farà en Reiner. Em pensava que n'Eren l'havia convençut per viure (i aliar-se amb ells), no per no voler tenir ganes de viure. De fet, em pensava que havia fet servir el seu poder per reclutar-lo. Potser es marquen un amistat, amor i superació.
Imatge

Aqui d'amistat, amor i superació no en veuràs gaire, en Reiner lo únic que vol es morir-se i descansar en pau però no el deixen.

Text amagat.
Imatge
M'ha encantat la lluita de l'Eren amb el tità martell, fins i tot han fet acceptablement bé el CGI. Mikasa i Levi com sempre els putos amos, si no fos per ells dos estarien tots morts.

També hem tornat a veure l'Armin i la Hange :uki: m'encanta el nou disseny de l'Armin i per sort han conservat el nas de la Hange.
Minatoni ha escrit: 26 gen. 2021, 15:06
  1. Fundador: Família Reiss > Eren Jaeger
  2. D'atac: Eren Krueger > Grisha Jaeger > Eren Jaeger
  3. Colossal: Bertolt > Armin
  4. Armadura: Reiner
  5. Femella: Annie
  6. Mandíbula: Marcel > Ymir > Porco
  7. Bèstia: Zeke Jaeger
  8. De càrrega: Pieck
  9. Martell de guerra: germana de Willy Tybur > Eren Jaeger - YES -
Això és tot el que hem vist. L'Eren s'ha convertit en un entrenador Pokemon, gotta catch 'em all!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nafi ha escrit: 26 gen. 2021, 18:02 Aqui d'amistat, amor i superació no en veuràs gaire, en Reiner lo únic que vol es morir-se i descansar en pau però no el deixen.
Ah, ja sabem què feia dins el tità... estava fent servir twitter!
Nafi ha escrit: 26 gen. 2021, 18:02 M'ha encantat la lluita de l'Eren amb el tità martell, fins i tot han fet acceptablement bé el CGI. Mikasa i Levi com sempre els putos amos, si no fos per ells dos estarien tots morts.

També hem tornat a veure l'Armin i la Hange :uki: m'encanta el nou disseny de l'Armin i per sort han conservat el nas de la Hange.
He hagut de cercar això del nas, hahahaha.
Nafi ha escrit: 26 gen. 2021, 18:02 Això és tot el que hem vist. L'Eren s'ha convertit en un entrenador Pokemon, gotta catch 'em all!
xD

Llavors... això, em preocupa que se li vagi l'olla. Hem pogut veure que a na Mikasa no li fa gaire gràcia això, així que... no descartaria que al final n'Eren acabi sonat del tot i sí que esdevengui l'enemic final.

PS: per cert, parlant de n'Armin, nosaltres vam creure que era aquell personatge encaputxat (amb la barba) que se'n du na Pieck i en Galliard a la trampa, però pareix que no era així. Sabem res d'aquest encaputxat? Se'ns ha escapat res? O ja ho veurem?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Minatoni ha escrit: 26 gen. 2021, 18:53 PS: per cert, parlant de n'Armin, nosaltres vam creure que era aquell personatge encaputxat (amb la barba) que se'n du na Pieck i en Galliard a la trampa, però pareix que no era així. Sabem res d'aquest encaputxat? Se'ns ha escapat res? O ja ho veurem?
Encara no el coneixeu a l'encaputxat, suposo que al pròxim capítol ja sortirà en su forma real. :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Aysóc l'única que estàa super fired up després de l'últim cap? osigui tinc ganes de tornar al manga cm em va passar quan vaig acabar la segona i no hi havia tercera! aaahhh
:uki:
Text amagat.
Si, super trist que mori un dels personatges més graciosos de la serie pero aixó significa que se viene intensidadd de la bona. ehehe
aixó d'en Zeke ara de bro amb l'Eren super inesperat per a mí. Si que hi pensaba que estaba una mica out i sentia que voldria prendre el control o algo pero mai hauria esperat que es canvies de bàndol\*o*/
Text amagat.
com no, super pataleta d'en Levi mai falta en cada temporada
Imatge
Text amagat.
o sigui veig una mica surrealista com pujen la Gabi i en Falco al zeppelin peroo bueno, a viam si ara els obliguen a lluitar del seu costat o simplement els utilitzen com a trade o algo així
deixo aqui les ganes i vaig directaaA a llegirme el manga probablement per tota la resta dela nitMHAHAHA
:pervertmoon:
Imatge
Respon