Majo no Tabitabi - els viatges de n'Elania

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Imatge

Majotabi. El post serà curt perquè em fa mal un dit.
El vaig començar perquè volia alguna cosa happy, rollo little witch academia, i vaig veure una captura de la bruixa aquesta congratulant-se de ser guapa. Ho fa sovint, confirmo. Però avui m'he mirat el capítol 3 i s'ha tornat PUTAMENT FOSC. O sigui, heavy. Perquè a sobre manté la imatge de happy flowers. Però les coses que passen no ho són gens. I la prota és com vale ok me'n vaig al següent país (perquè és una viatgera). I au.

Pos això, algú se l'està mirant? Comentaris?
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Jo també segueixo la sèrie i haig de dir que trobo l'Elaina divertida, però també molt creguda. Quan la trama va començar a tornar-se més fosca, pensava que hi intervindria, sobretot perquè gasta molts fums, així que suposava que voldria ajudar. Si més no, en aquesta mena d'animes en què els protagonistes van corrent món, sempre s'involucren i ajuden a tothom.
Trobo una mica hipòcrita que sí que ajudi a la bruixa, però que als ciutadans normals que no poden fer màgia els ignori. Tot forma part de la caracterització del personatge però, i tot i que em fa força ràbia, també m'agrada molt que sigui així i no el típic personatge perfecte d'una moral impecable i més virtuosa que un sant.
Respon