Akudama Drive

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Imatge

Cyberpunk, acció, personatges pintorescos, i gent amb cercles negres al voltant de l'iris com a danganronpa. Em vaig posar l'anime aquest ahir a la nit, després de la recomanació d'@El Hespiritu, i em pensava mirar-me'n només el primer o els primers 2 episodis, però al final vaig acabar els 5 que han sortit de moment. Molt content.

No és per res del món un anime de mirar en plan seriós. És super èpic i ja està. Recomanació de la casa: mirar entre birra i birra per desconnectar del món amb encefalograma pla.

Els personatges, referits a la imatge de la portada que he posat a dalt:
L'unga unga (Brawler): li agrada pegar-se amb la penya i és tonto.
El puto quillo (Hoodlum): li fa la pilota a l'unga unga i intenta guanyar diners i no morir.
La fanservice (Doctor): va tirant bisturís pel món i tal.
El hakka (Hacker): fa hacks.
El psicòpata dels cabells blancs (Cutthroat): Està pirat del cap. Li agrada el vermell, tallar caps, i la nena.
El puto emo (Currier): Té una moto, odia el món, i sempre pensa en la feina. Va començar a fumar per ser el més guai de la classe.
La nena (Swindler): No sap ni com ha acabat aquí. Clarament no té amics ni família que es puguin preocupar per ella. Pessic de moe.
Ah i me l'oblidava, el puto gat: sempre fa les coses més agradables, un gat.


Ah i després hi ha els dolents que no us faig spoiler però em cauen molt bé, són molt monos. Llavors doncs això que us recomano que us mireu la cosa aquesta com a mínim el primer capi a veure si us mola.

Us deixo aquí l'ED que és molt aesthetic i tal sobretot les imatges: https://www.youtube.com/watch?v=m7c7xjkCQ2g (no sé perquè afegeixen 30s d'una altra conya marinera)
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Pos res avui m'he mirat l'últim capi, s'ha acabat. El meu veredicte és que en realitat aquesta sèrie és bastant puta merda, o sigui, profunditat 0, gent molt badass per tot arreu i drama d'aquell que et deixa totalment indiferent. Però l'animació no estava gens malament, i al final es deixa mirar molt fàcil, o sigui, ni tan mal. Final conclusiu i tal.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ostres, ja ho val.

És el que em vas recomanar, no? Al final no el vaig començar, supòs que no val gaire la pena, no?

Potser hauria estat bé prenir-s'ho a conya, com deies. No sé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon