Anime Hivern 2021

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda Tadaima!!!

Doncs ja comença a apropar-se la nova temporada i hi ha força teca!

Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Winter-2021
https://www.livechart.me/winter-2021/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2021/winter
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

Segones temprades
- Shingeki no Kyojin: The Final --> Vinga nois, que ja s'acaba!!!! @Nafi @Minatoni
- Yakusoku no Neverland 2 --> S'ha de veure si o si, jo ja he vist el final del manga i val la pena tot el que ve.
- Tensei shitara Slime Datta Ken 2 --> Amb moltes ganes de veure la 2na temporada, la primera va acabar en mig del Hype!
- Dr. Stone: Stone Wars --> Un altre que tinc moltes ganes de veuren la 2na temporada, va carregadet aquest hivern.
- Log Horizon: Entaku Houkai --> :uki: :uki: 6 anys esperant aquesta 3ra temporada, m'estic emocionant per moments.
- Beastars 2 --> Quin drama!!! Estic fent la coleccio del manga i es precios a la part d'emotiu, no us la perdeu!
- Nanatsu no Taizai 4 --> Quarta i presumiblement ultima temporada de Nanatsu, mare meva :banana: :banana:
- Non Non Biyori 3 --> No m'esperaba un altre temporada d'aixo pero nomes dire "Nyan Pasuu!!!!!" :lol:
- World Trigger 2 --> Recordo massa poc de la 1ra temporada (2014) pero te 73 cap, com que paso de mirarla de nou xDD

Nous:
- Mushoku Tensei: Isekai Ittara Honki Dasu --> Segueixo el manga desde fa anys i tambe he llegit la Novela Lleugera, molt distrutable. Com mostrin l'Eris crescuda, sera la Waifu de la temporada.
- Horimiya --> Es una historia preciosa, ja va tenir unes oves pero va ser massa poc. El recomano per un fansub catala, val la pena @Lluis_Cat @Ereza @UkiHana @Nafi @Meina @manolini
- Kumo Desu ga, Nani ka? --> Divertit i emocionant a parts iguals, la manera en que va pujant de nivell i els riscos que pren son força entretinguts.
- Ore dake Haireru Kakushi Dungeon --> Segueixo el manga des de fa temps, no es gare bo, veurem que fan amb l'anime (un posible drop)
- Tatoeba Last Dungeon Mae.. --> Igual que l'anterior segueixo el manga, meh, es pot veure. (ja haria de haver sortit aquesta temporada)

HYPE OVER 9000, quina quantitat de retorns desde l'ultra tumba :hurra: :hurra: no se quants acabaran retrasant-se a temporades posteriors pero si surt tot aixo, jo aquest hivern sere feliç :lol: :lol:

Vosaltres que veureu?



Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Es com la millor temporada en els ultims 20 anys, em faltarà temps per seguir-me totes les series que em vull seguir. Tinc moltes ganes de que arribi, obviament les que espero amb més ansies és shingeki, els kodomos (neverland) i Dr Stone, però llavors també n'hi ha 2 de hataraku, peli de seitokai yakuindomo, beastars... Estaré molt ocupat.
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Feia temps que no m'interessava per una temporada d'animes i es que la situacio ho mereix. De moment ja en tinc 4 de clares i provablement siguin mes.

Attack on titan: Per fi m'he posat al dia i de pas he seguit alguns capitols del manga i us asseguro que lo que se viene es BRU-TAL. No m'importa que hagin canviat l'estudi d'animacio, jo crec que MAPPA fara una gran feina, a mi mentre no em toquin linked horizon per l'opening i en Hiroyuki Sawano per la banda sonora me vale.

Cells at work black: Vaig descobrir-la quan acabava de sortir l'anime de cells at work i si be aquest ultim no em va convencer pel seu to, black si que em va agradar, ja que planteja el mateix escenari en el cos d'algú que no cuida la seva salut (que fuma, que beu, que menja sense mesura, que contracta el servei de senyoretes de companyia sense protegir-se, etc.), la qual cosa converteix el dia a dia de les cel·lules del seu cos en un infern. Recomanadissima.

Dr Stone: Hombre, no podia faltar. L'unic manga de la jump que segueixo a ritme japones a part de One Piece i amb rao. L'unica serie que conec a part de Cells at Work que realment fa servir la ciència per entretenir i aconsegueix despertar l'interes del lector en aquesta materia. Apren-ne Big Bang Theory!

Beastars: Si hagues de recomanar un manga a algu que volgues entrar en el mundillo no seria ni One piece, ni Full Metal Alchemist, seria beastars. M'he llegit el manga sencer (va acabar fa unes setmanes) i es 10/10. Es una d'aquestes en la que t'has de treure els prejudicis amb els pinches furros i simplement veure-la. Aquesta no la seguire dia a dia en una plataforma de dubtosa legalitat i subtitulada per un fansub (tambe perque ja se com continua, ho reconec) sino que esperare a que la pengin sencera a Netflix per veure-la de manera legal, ja que es el minim que mereix.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Ah, serious business. Si la segona onada de covid no ho fa cancel·lar tot, vaja.

Recuperant coses ja començades:
The Promised Neverland: doncs la veritat, amb el manga llegit, poca il·lusió. Crec que passaré, ja veurem.
Dr. Stone: Vaig acabar força fins els ous de la 1a temporada, però potser li faig alguna mirada per deleitar-vos amb els meus comentaris haters, nuse.
Re-zero: season 2, 2a part, capítol 2, 2n volum, 2a pàgina, 2n paràgraf. Espero que el millor serà veure'n el 2n episodi. Espero que ja s'estigui acabant, la cosa, perquè he arribat al punt aquell que vull saber com acaba. Evidentment el veuré així de passada per poder escriure els meus posts de hate.

I pel que fa a les noves entrades:
EX-ARM: quan a la segona frase de la sinopsi tens que el protagonista mor atropellat per un camió, saps que la cosa va bé. Cyberpunk i tal, fa pinta que serà molt dolent, però li donaré una oportunitat.
Wonder Egg Priority: No trobo ni una puta sinopsi, però tinc el pressentiment que farà plorar i tal. Mark my words.

I així a primer cop d'ull no veig res més. Potser li faig un cop d'ull a Horimiya que ha dit en Shancks, i a Cells at work black que ha dit en drew.
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Log Horizon: Entaku Houkai: és la tercera temporada i ara mateix no recordo si vaig seguir la segona. :scratch: De totes maneres recordo que la primera em va agradar força, i l'opening també m'encantava, així que li donaré una oportunitat.
Horimiya: ja fa anys que en segueixo el manga així que vull mirar a veure com l'han adaptat.
Hataraku Saibou Black: aquesta sèrie la vaig descobrir quan es va emetre Hataraku Saibou i em va semblar interessant.
Non Non Biyori Nonstop: no té gaire misteri aquest anime, però és prou entretingut i la primera temporada em va agradar, així que a la llista.
Maiko-san Chi no Makanai-san: tot just fa unes quantes setmanes que en vaig descobrir el manga i m'està agradant molt.

Després hi ha uns quants animes que m'han cridat l'atenció, però no els conec. Segurament els donaré una oportunitat i me'n miraré un parell de capítols.
  • 2.43: Seiin Koukou Danshi Volley-bu
  • SK∞
  • Kai Byoui Ramune
  • Kaifuku Jutsushi no Yarinaoshi
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Beastars Sí.
Yakusoku Evidentment.
DRSTONE Itant
Los hatarakus No m'apasiona gaire aquesta anime pero sempre entra.
Kai Byou Ramune El poster al menys te bona pinta, IM IN!
Tenchi Souzou Desing-bu: PINTAZA. Un grup de persones carismatiques que es dediquen a crear-li animalons a Deu???? SÓC una persona de comedies aixi que quan veig premises de comedies tan interessants sóc la persona mes feliç del mon!!!!
Ura Sekai Picnic No crec que sigui yuri, pero son tan shipejables que el conto com a un. El dibuix esta prou bé.
Wonder egg priority QUIN DIBUIX MES MAAAAAAAAAAAACO. Evidentment el veure.

OH I SABEU QUIN MES S'ESTA EMETENT EN SUB CATALA???? PRINCESS TUTU , tAMBÉ EL VEURE(??)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Sembla que hi ha molta cosa interessant i molt manga que llegia adaptat que miraré com: Kemono Jihen, Horimiya, kumo desu ga nani ka, mushoku tensei i ore dake haireru kakushi dungeon que possiblement miraré.

Jaku-chara tomozaki-kun sembla del meu estil. Yakusoku no neverland ja en tenia ganes! Log Horizon el vaig mirar fa temps, però potser caldria remirar perquè ja no me'n recordo... Sembla que tinc molta feina aquesta temporada!

La pel·li de Given surt el 3 de febrer. Em tocarà subtitular-la...
Algunes com dr. Stone o Shingeki encara les tinc pendents de fa temps...
En fi, crec que més o menys ja ho he dit tot.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Must watch:
- Shingeki no Kyojin Final Season: no us enganyaré estic bastant amoinada amb l'adaptació de MAPPA de la última temporada ja que no s'han pres tot el temps necessari, els nous dissenys m'encanten ja que són fins i tot més fidels a l'art de l'Isayama però espero que aquesta pressa per treure la última temporada no impliqui que es perdi qualitat sobretot en el guió.

- The Promised Neverland: ja he llegit aquesta part al manga però who cares, segur que m'enganxarà igual que quan la llegia o fins i tot més, van fer una gran feina amb la primera temporada espero que segueixin al mateix nivell.

- Dr. Stone: Stone Wars: suposo que és la segona temporada de Dr. Stone així que és obligatori seguir-la ja que la segona part de la primera em va enganxar molt.

- Horimiyia: vaig començar el manga i em va agradar així que és obligatori donar-li una oportunitat a l'anime.

- Evangelion 3.0 + 1.0: finalment ha arribat l'última peli d'evangelion, tocarà veure'm les altres abans de que surti.

Em criden:
- BSD Wan!: no em solen enganxar gaire aquests tipus d'anime però li donaré una oportunitat perquè estic amb el mono de BSD.

- Jaku-Chara: no se perquè pero la sinopsis em crida l'atenció
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Dema es el dia!!!! El dia que estrena l'ultima temporada de Shingeki no Kyojin!!! :uki: :uki:

Imatge

Qui mes la veura? @Nafi @drew-kun @Minatoni
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

De moment no tinc re mes a afegir a la lliesta del que ja estaba, llastima.
Imatge
Respon