Adachi to Shimamura

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Adachi to Shimamura


安達としまむら



Imatge


Episodis: 12
Gènere: Slice of Life, Romàntic, Escolar, Shoujo Ai
Estudi: Tezuka Productions
Adaptació d'ua novel·la lleugera
Pàgina web oficial
MyAnimelist

Argument


Les vides de dues noies amb tendència a fer campana a classe s’entrellacen quan es troben al segon pis del gimnàs. A partir d’aquí, l’amistat de l’Adachi i la Shimamura creix a poc a poc mentre juguen al ping-pong i passen l’estona.
Però quan passa una cosa que canvia la seva relació, com reaccionaran?

OP i END


Text amagat.



Opinió personal


Text amagat.
De moment la sèrie és força divertida. La nena marciana em tenia encuriosida al principi, és una nena disfressada? És una alienígena del futur de veritat? Trobarà el seu company marcià perdut? Tenia la sospita que potser seria una d'aquelles coses que mai acaben d'explicar i que deixen que en treguis les teves pròpies conclusions, però al final han acabat donant la resposta ben aviat. La confusió de l'àlien amb la moda humana i els vestits espacials m'ha fet molta gràcia.

L'Adachi la trobo bufoníssima i se li veu d'una hora lluny que n'està de la Shimamura. Els raonaments que s'inventa per negar que li agrada també són força divertits i m'ha sorprès que es decidís tan de pressa i no arrosseguessin aquest tema de negar el que sent durant capítols. Ja ho prefereixo així, també. La Shimamura en canvi és més difícil de saber, sembla que és una mica cap de pardals amb aquests temes. O potser simplement no li interessen, sembla que té una personalitat força apàtica. Em fa gràcia, però, que la noia digui que vol tenir un bon futur però es passi els dies fent campana.
Respon