Dragon Quest: Dai no Daibouken (2020) anime de temporada

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

DRAGON QUEST: DAI NO DAIBOUKEN (2020)


Imatge

Informació General

Nom: Dragon Quest: Dai no Daibouken (2020)
Adaptació: Adaptació del manga Dragon Quest: Dai no Daibouken
Capítols: 4 capítols, de moment no se sap quants en tindrà però van dir que volien adaptar la obra sencera
Estudi: Toei Animation
Estrena: 3 d'octubre del 2020
Gèneres: Acció, Aventura, Fantasia, Shounen

Argument (li canviaré el nom per Fly que es el nom guai)

Fa molt de temps, hi havia un valent espadachí que es coneixia simplement com "l'heroi". Hi havia un dimoni que havia causat patiment a la gent durant molt de temps, va ser aleshores que el gran Heroi i els seus companys van arribar a desafiar el dimoni a una batalla i combinant els seus poders, la batalla es va concloure ràpidament. Sense ningú al voltant que causés problemes, la pau va tornar a regnar.
Diversos anys després, el dimoni reviu. El nostre protagonista actual, en Fly, viu en una illa remota als mars del sud i somia amb convertir-se en un gran heroi. Quan se sent parlar del ressorgiment del dimoni, el Fly i els seus amics s’encarreguen d’aturar-lo i la força maligna que el revifarà. Al llarg del camí, en Fly descobreix la identitat de "l'heroi", la veritat que hi ha darrere de la força del mal que va reviure el dimoni i els propis poders ocults que posseeix que apareixen en temps de perill.

Imatge

Opinió personal

Text amagat.
En general m'encanta que facin remakes d'animes antics ja que en el seu moment o bé encara no havia ni nascut o pràcticament no vaig arribar a temps per veure'ls de forma conscient, i dragon quest no n'és una excepció la feina que esta fent Toei pel moment esta força bé, clar que tampoc li podem tirar gaires flors que s'adorm i comença a liarla jajaja, però això que el remake de moment porta 4 capítols i esta ben fet així que segurament la segueixi si segueix així, la part dolenta és que se li noten els anys i que és una historia feta fa molt de temps
Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Jo m'he descarregat la primera versió de l'anime en catalá i l'estic disfrutant molt.
En quant acabi, li donaré una ullada a aquesta nova remasterització
Respon