Jujutsu Kaisen

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

JUJUTSU KAISEN


Imatge

Informació General

Origen: Manga amb el mateix nom que actualment conta amb 117 capítols
Capítols: 4 de un total de 24 que tindrà aquesta primera temporada
Gèneres: Acció, Horror, Dimonis, Supernatural, Escolar, Shounen
Estrena: 3 d'octubre del 2020
Estudi: MAPPA (recomano que mireu practicament tots els animes que han fet https://myanimelist.net/anime/producer/569/MAPPA)

Argument

En un món on els dimonis s’alimenten d’humans insospitats, es van perdre fragments del llegendari i temut dimoni Ryoumen Sukuna. Si algun dimoni consumeix les parts del cos del Sukuna, el poder que guanyen podria destruir el món tal com el coneixem. Afortunadament, existeix una misteriosa escola d'exorcistes que existeixen per tal protegir l'existència de la població.
Yuuji Itadori és un estudiant de secundària que passa els dies visitant el seu avi a l'hospital. L'Itadori posseeix immensa força física és una cosa que cal veure. Tots els clubs esportius volen que s’uneixi, però l'Itadori prefereix estar amb els marginats de l’escola al club ocult. Un dia, el club aconsegueix posar les mans en un objecte maleït precintat, però poc saben el terror que desencadenaran quan trenquin el segell que conte el dimoni!

Imatge

Opinió personal

Text amagat.

Bé de moment només portem 4 capítols però des del primer que em va enganxar molt aquest anime, tot e que fa m'agrada, l'animació es espectacular, les lluites no son gens avorrides, la música es top i els personatges m'encanten en tot fins i tot els amics de l'Itadori que poc tornaran a sortir segurament jajajaj.
en fi la recomano molt fort
Imatge
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Estic obsesionadaa! He fet com 13 fanarts ja, espero el prox. cap dema de tots motius!
Text amagat.
Tinc la sensació que falta molt per que l'Itadori torni a reviure pels demes? M'esta impacientant,
i que s'hagin carregat el domini del pallo de cabell blanc tan rapid em desconcerta una mica :dolor:
La serie fa sensacioo de boku no hero i d gray man xd
Anyway les batalles son brutaals, i els personatges🔝👌, a veure com seguiráaa
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Doncs per fi l'últim capítol en Yuuji torna a l'institut i es retroba amb els seus companys. Hi ha gent que l'escena li sembla graciosa, però a mi em va fer passar molta vergonya xD. En Gojou i les seves idees de bomber. Tenia ganes d'un retrobament més emotiu o èpic enmig del torneig, però tenint en compte la personalitat dels personatges, era una mica impossible.
Per altra banda, que malament que em cau el director i la seva obsessió de matar en Yuuji i a sobre volent-hi arrossegar els de tercer! :enfadat:

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Doncs he començat a veure-la fa poc i us he de dir que m'ha sorpres gratament. Si, es cert que el primer capitol el trobo recarregat amb informacio que no m'importa una merda i absurd, perque qualsevol persona amb dos dits de front sap que si un monstre ataca el teu institut per un tros de cadaver d'un altre monstre l'ulitma cosa que has de fer es menjar-te'l. Tot i aixi tot el que ve a continuacio m'ha agradat.

Els personatges em semblen molt ben portats (excepte el prota, pero ja he assumit que un prota insoportable que crida molt i que donaria la vida pels amics que acaba de coneixer es algo del que el shonen no es pot lliurar). En general son tots antipatics, pero es que la feina de bruixot no es agradable i el propi manga no la romantitza com en altres shonens, mes aviat al contrari. Una altra cosa es que tenen caracteristiques amb la que et quedes. La pija que odia el poble perque la gent d'alla feia bulling a la seva amiga de ciutat, el noi que nomes diu coses de menjar perque els seus encanteris verbals son perillosissims, la noia que no te poders per veure malediccions pero aixo no li impedeix ser una bona bruixa, i no parlare del panda o dels membres de Kioto perque es spoiler del manga.

De moment els dos arcs que he vist sencers (els dos que han adaptat en anime) m'han semblat molt ben portats. Nomes espero que en un futur l'autor no s'hi cagui a sobre.

Btw, algu em podria explicar exactament els poders d'en Gojou? L'Infinit? Aixo vol dir que es un esser omnipotent? Lo de crear barreres es algo similar a la paradoxa d'Aquiles i la tortuga o m'ho sembla a mi? L'infinit tambe li permet disparar rajos? Collons aquests poders son mes complicats que els dels jojos.
Avatar de l’usuari
Natalia TK
Gat de la Nausicaä
Gat de la Nausicaä
:DD:
Entrades: 42
Membre des de: 12 gen. 2021, 11:42
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 43 cops
Gràcies rebudes: 26 cops

Doncs m'está començant a semblar un shonen més dels normalets. El millor que té segurament són els personatges però l'animació almenys a mi m'encanta (sobretot a les baralles).
Text amagat.
El ship entra la Miwa i en Gojo em sembla cute i si segueixo mirant la série potser es per ells
Imatge
i en Inumaki, que es super cute i té els millor diálegs de la série. Kombu.
Imatge
Cada cop més forts els protes i els enemics vaja, lo de sempree
Amb ganes de veure
Text amagat.
quina mena de poder té el vell amargat, Yoshinobu Gakuganji
Imatge
:uki: :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Molt bons OP.

Tant el primer Kaikaikitan com aquest nou Vivid Vice dels Who-ya Extended m'han fet la mateixa impressió... en un principi no m'entraven gaire bé i tampoc em semblava que fossin una bona representació musical de l'anime.

Com més els he escoltat, més m'han agradat i al final els he pillat el puntet que els relaciona amb el to de la història.

El vídeo-clip oficial de la banda desplega la seva pròpia història animada amb estètica de vídeo joc, que no te res a veure amb la del anime.
Text amagat.
Imatge

Se m'havia colat una foto dels Cö Shu Nie, que fan l'Ending... ja ho he corregit.
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 20 març 2021, 19:30, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

El Hespiritu ha escrit: 07 març 2021, 07:25 Molt bons OP.

Tant el primer Kaikaikitan com aquest nou Vivid Vice dels Who-ya Extended m'han fet la mateixa impressió... en un principi no m'entraven gaire bé i tampoc em semblava que fossin una bona representació musical de l'anime.
Coincideixo al 100%, especialment amb el segon opening. La cançó com més l'escoltes més agrada i el videoclip (el de l'opening dic) està mega ben animat, m'agrada molt <3
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

He aconseguit posar-me al dia amb Jujutsu, m'ha costat bastant enganxar-m'hi bàsicament perquè és un shonen bastant genèric però al final ho he aconseguit, sobre tot gràcies als personatges, l'animació i el sexy Sukuna.

Per culpa de twitter m'he spoilejat una mort del manga però intentare seguir-lo aquestes últimes setmanes que queden, té pinta que aquest últim miniarc que queda es una mica de relleno per acabar els 24 capítols.
Imatge
Avatar de l’usuari
Ai_Serenity
Porco Rosso
Porco Rosso
Hola ♥︎
Entrades: 253
Membre des de: 08 juny 2021, 11:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 174 cops
Gràcies rebudes: 216 cops

El Hespiritu ha escrit: 07 març 2021, 07:25 Molt bons OP.

Tant el primer Kaikaikitan com aquest nou Vivid Vice dels Who-ya Extended m'han fet la mateixa impressió... en un principi no m'entraven gaire bé i tampoc em semblava que fossin una bona representació musical de l'anime.
Estic obsessionada amb Vivid Vice, em va passar el mateix que no m'enganxava al principi i ara m'encanta. Analitzant-ho bé crec que és per com han produït la cançó perquè a vegades la veu no brilla, però la melodia és fantàstica.

Em queden 3 capítols... :uki:

PD: Vaig començar a veure la sèrie perquè em va tocar una samarreta d'en Megumi Fushiguro al Vic Freak. Quina sort perquè Jujutsu m'encanta!
Em trobareu a...
Aida x Música d'Anime en Català
https://www.youtube.com/channel/UC6qGEn ... QeJjchd14g
I aquí:
https://www.youtube.com/c/SoyAidaDeturck

Ara mateix veient:
➛Anime: Shadows House, Fumetsu, SpyxFamily, Boku No Hero
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Soc l'unic a qui aquesta nova temporada li esta semblant una meravella? I espereu perque m'he posat al dia amb el manga i us puc assegurar que la cosa millora MOLTISSIM ara amb l'arc de Shibuya. SE PUTO VIENE!!!!

Buenu... la veritat es que estic una mica cagat. L'incident de Shibuya no nomes es un dels millors arcs de tot el manganime hagut i per haver, sino que tot el que passa tindra repercusions en el futur. Es un arc de 50 capitols de manga molt ben tramat amb combats epiquissims i amb moments durissims que et parteixen el cor. Si, ho heu entes be. A Mappa pretenen adaptar un arc de 50 capitols en 16 d'anime (perque recordem que part de la seva reserva dels horaris de TV se l'han folit en 3 capitols recopilatoris i mig de relleno) i ho veig molt dificil que surti be.

Potser hagues estat millor idea fer l'arc del passat d'en Gojou com un OVA i dedicar la temporada 2 integrament a l'incident de Shibuya. Se que es una mica cutre pero total, ja van fer el mateix amb la pelicula.

Parlant de la pelicula, si no us l'heu vist haurieu de fer-ho abans de seguir l'anime. El manga parteix de la base que ja sabeu el que passa i te pinta que l'anime tambe.
Respon