[Anime de temporada] Yashahime: princeses semidimoni

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Ereza
Calcifer
Calcifer
この世に悪があるとすれば、それは人の心だ
Entrades: 844
Membre des de: 06 juny 2016, 21:59
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 638 cops
Gràcies rebudes: 543 cops

Yashahime: princeses semidimoni


Imatge

Fitxa tècnica

  • Títol original: Hanyou no Yashahime: Sengoku Otogizoushi
  • Director: Teruo Satou
  • Gènere: Acció, aventura, comèdia, dimonis, fantasia, històric, màgia, sobrenatural
  • Estudi: Sunrise
  • Any: 2020
  • Durada: 24 min per capítol
  • En català? Sí (subtitulat, Lluna Plena no Fansub)

Argument


Les filles d'en Sesshomaru i l'Inuyasha emprenen un viatge a través del temps.

Al Japó feudal, les bessones semidimoni Towa i Setsuna se separen l'una de l'altra durant un incendi forestal. Tot cercant desesperadament la seva germana petita, la Towa s'endinsa en un misteriós túnel que l'envia a l'actual Japó, on és trobada i criada pel germà de la Kagome, en Sota, i la seva família.

Deu anys després, el túnel que connecta les dues èpoques es reobre i permet que la Towa es retrobi amb la Setsuna, que ara és una caçadimonis que treballa per a en Kohaku. Sembla, però, que la Setsuna ha perdut els records de la seva germana gran.

Juntament amb la Moroha, la filla de l'Inuyasha i la Kagome, totes tres joves viatgen entre les dues èpoques en una aventura per recuperar el seu passat desaparegut.

Tràiler




Opinió personal


És una vergonya que no vaig acabar de veure Inuyasha sencera, però m'he animat a mirar aquesta sèrie igualment (a hores d'ara n'he vist els tres primers capítols). Als dos primers no hi ha passat gran cosa, al tercer sembla que ja comença l'acció. Ja veurem com continuarà, però per ara diria que està sent l'èxit de la temporada (si més no, dins de la comunitat catalana). De fet, m'ha sobtat que no tingués un fil a Tadaima, així que ara ja en té :p
Ereza l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2022, 20:22, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
«Si hi ha maldat en aquest món, és sens dubte al cor de la humanitat.»
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

A falta del 4rt capítol que encara no he vist per temps, de moment com ja ha dit l'@Ereza no a passat gran cosa han sigut 3 capítols de presentació de les 3 protagonistes així que de moment poca cosa, el que si que m'ha agradat és l'animació, no és 10/10 però esta força bé i li crec que concorda força amb l'estil de historia que ens volen explicar, i la música doncs al cap i a la fi es Inuyasha així que sempre agrada ;)
la seguiré veient com a mínim durant alguns capítols més
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Fa poc m'he tornat a llegir Inuyasha sencera i em va semblar fins i tot millor que quan tenia 14 anys. Hauria de saltar d'alegria per una sequela, pero despres del que han fet amb Boruto, Dragon Ball Super i el 8e llibre de Harry Potter (que si em pregunteu a mi, no existeixen cap dels 3) em feia molta por. Al final vaig decidir mirar-me-la pero agafant-m'ho amb cachondeo. I despres de 4 capitols, us puc dir que les meves espectatives han estat ampliament superades. Hanyou no Yashahime, com totes les sagues reviscudes 10 anys despres, no nomes no enten a la seva original sino que a mes s'hi caga a sobre.

Com diria el Loulogio no posaria cap alerta d'spoilers, sino que us diria "de res per estalviar-vos el mal trangul", pero no em ve de gust guanyar-me un ban dels admins per una serie de merda, aixi que us deixare el botonet d'spoilers i us animare a obrir-lo:

Text amagat.

El primer problema que hi trobo es que en el primer capitol deixen anar que aixo va de viatges en el temps i canvis en les linies temporals. Si, Inuyasha tambe va sobre viatges en el temps però amb una subtil diferencia: Cap dels actes de la Kagome en el passat tenien repercussió en el futur, ja que si fos aixi, el futur quedaria arrasat per en Naraku en el moment que la Kagome allibera a l'Inuyasha. Vist d'aquesta manera no perceps el mon d'Inuyasha com 500 anys enrere, sino com un mon fantàstic ambientat en l'era medieval, com una realitat alternativa o com una sola linia temporal amb un destí inalterable, on tot el que facis en el passat, en el futur ja esta fet (algo semblant a lo que passa a la 3a de Harry Potter amb el reculatemps).

La primera escena de Yashahime es un senyor feudal segrestant a la Towa i trobant entre els seus objectes personals un llibre d'historia, i li pregunta si tot el que diu aqui es cert per així, canviar el futur. Aixo em sembla una declaracio d'intencions important, i es que els actes de les noies en el passat, si que tindran consequencies en el futur, o en altres paraules, tenen intencio de carregar-se els viatges temporals tal i com funcionaven en l'original.

Aixo va sobre que un bon dia en Seshomaru es posa espartà amb les seves dues filles i les envia al bosc perque aprenguin a sobreviure, carregant-se aixi el meravellos desenvolupament de personatge que va tenir a l'original (espera..... quant de temps ha passat des d'Inuyasha? El tio s'ha trincat una nena d'11 anys? I la nena ha pogut donar a llum a dues bessones? No puc amb aixo) De cop hi ha un incendi en el bosc i la gran, la Towa es xuclada per un tunel del temps i criada per en Sota, el germa de la Kagome, i la petita, la Setsuna troba un dimoni que li pren els records i la capacitat per dormir o algo aixi i s'uneix als caçadors de dimonis liderats per en Kohaku.

En el futur la Towa va a un institut femeni , i es dedica a pegar-se amb delinquents que intenten pegar-la per.... No reason; i la tia porta sempre amb ella una espasa que es tresor nacional del japo per.... No reason; i resulta que aquesta espasa es peta i no hi ha cap problema per.... No reason.

El cas es que mentrestant, en el passat, la seva germana i la Moroha, filla de l'Inuyasha que tambe passava per alla son xuclades al tunel juntament amb un altre dimoni per culpa d'unes esferes noves que tenen als ulls i despres d'una reunio i de combats entre les 3 parentes, perque pel que sembla la Setsuna es nega a reconeixer la seva germana per debil, decideixen tornar al futur (Btw, la familia de la Kagome reconeix a la Moroha nomes de veure-la perque.... Once again the answer is No reason). I enmig del tunel del temps, l'arbre adopta la forma de la Kikiyo per dir-los que la seva missio en el passat es matar a tal dimoni, perque si.


Espero que us hagi agradat la parrafada, perque tot aixo esta extret nomes dels primers 4 capitols, i m'he descuidat alguns moments estelars amb els quals m'he posat a cridar com si estigues parint un poltre, com per exemple:

Text amagat.
Quan la germana adoptiva de la Towa li diu: "Towa no se perque et baralles, si se que en el fons t'agrada ser femenina" o quan el cap d'arrel deixa de poseir una semidimoni capaç de crear espases laser per una nena de 6 anys que amb prou feines es pot defensar a cops de pedra


Pero hi ha un motiu molt mes important perque Yashahime no enten el seu original, i es perque Inuyasha, per sobre de tot, es una historia d'amor, d'amor heterosexual.

Text amagat.
Va sobre dues persones, les quals els seus sentiments van mes enlla del temps i de l'espai, sobre com aquestes dues persones, que son molt diferents i imperfectes i van aprenent a acceptarse l'una a l'altra i a estimar-se, sobre acceptar el fet que la teva parella ha tingut una vida amorosa abans de sortir amb tu, sobre com gestionar els gelos, etc.

I per aixo, el seu dolent es perfecte, ja que en Naraku es un assatjador sexual, algu que s'ha obsessionat amb una noia que li agradava tot i que aquesta ja tenia novio, que no enten que aquesta noia no te obligacio de correspondre-li i que creu que es una p*ta a qui no li importen els seus sentiments, que no content amb trencar la seva relacio i matar-la a ella, 50 anys despres segueix obsessionat amb el novio d'aquesta noia i en fer-lo patir tant a ell com al seu entorn. Es un desgraciat manipulador que actua sempre des de les ombres i fent us de tercers, que sap com manipular-te per fer que treguis el pitjor de tu i que utilitzara els teus essers estimats per fer-te mal.


Per tot aixo, Inuyasha es simplement brillant i per tant entenc que no puc demanar que la superi, sino que com a molt que mantingui la seva essencia (o com a minim que no sigui una merda), la pregunta es com ho prenten fer? Una relacio poliamorosa lesbica i incestuosa entre les tres protagonistes? Francament no ho se i crec que prefereixo no saber-ho.

Igual algun dia si m'avorreixo reprenc la serie perque en el fons soc massoquista pero ara per ara ja n'he tingut prou.
Respon