[Anime de temporada] Fugou Keiji: Balance: Unlimited

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge


Argument (tret de MyAnimeList)
En Daisuke Kanbe, un home extraordinàriament ric, ha estat assignat a l'oficina de prevenció de crims moderns com a detectiu. Allà es fa company d'en Haru Katou, un detectiu compassiu que valora la justícia per damunt la resta. Els dos són totalment oposats i les seves morals xoquen constantment. En Haru menysprea en Daisuke per fer servir els diners per resoldre els casos, ja que ell creu que els doblers no ho són tot. Els dos hauran de combinar els seus esforços per resoldre els misteris que es trobaran.

Opinió
Es van emetre dos episodis abans de la pandèmia i ara ha tornat a començar. Què sabem fins ara? Que en Haru és el típic policia idealista amb un trauma del passat i en Daisuke és un nen ric que ho resol tot a cop de talonari.
A veure... l'animació és bona, la música és molt bona, però... l'argument no m'acaba de fer el pes.
Podríem dir que encara no sé si m'ho he de prendre seriosament (i si és així, no val res) o si és tot conya constant i la gràcia està en veure les sobrades d'en Daisuke i poca cosa més (i així tendria un poc de gràcia).
Duim quatre episodis només, eh? Potser canvia. Però de moment... crec que tothom ho tenia molt hypejat i no es correspon amb les expectatives :/

Algú més l'està mirant? Què vos està pareixent?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Present.

M'agraden força els seus diàlegs. Els trobo realistes i ben quadrats amb el ritme de la narració.
La relació Buddy Cop dels dos protagonistes també em sembla ben definida... no sóc capaç de trobar-hi cap mena de Yaoi soterrat (els que hi tingueu més traça en aquest gènere ja em direu si erro).

És cert que el tema de "tot ho arreglo amb diners" li treu una mica d'emoció al tema però em sembla versemblant.
Seria l'equivalent d'un protagonista d'Iseaki súper-xetat (palabro) i completament invencible.

En la Real Life, els diners són el súper poder definitiu.

Que li preguntin a en Batman.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

El Hespiritu ha escrit: 16 ago. 2020, 05:34Que li preguntin a en Batman.
Ostres, jo estava pensant més en el James Bond, però ara que has dit això, sí, tota la raó.

En certa manera, però, en Daisuke és una espècie de James Fucker Bond, sobretot si tenim en compte l'opening (que sí, que no és part de la història, però com que ens el posen em pot servir per fer-me'n una imatge, no?): tot ple de noies, l'espiral aquella que pareix el canó d'una pistola típica del 007...

En fi, no crec que ningú miri les pel·lis d'en James Bond per lo bon "policia" que és, sinó per les coses extravagants que fa. Llavors, aquest anime crec que segueix la mateixa premissa.

El darrer episodi, el de la protecció de l'estranger aquell, no m'ha desagradat. Al final, en Daisuke no ha fet quasi res, ens donen un poc més d'informació de l'empresa familiar i veiem que hi passa alguna cosa xunga. Qui resol el cas al final és en Haru, demostrant tenir molt més nivell que qualsevol altre, fins i tot que els de la primera divisió de flipats. Per acabar, molt fan de la darrera escena en que ens expliquen el tema de la segona clau xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Tens tota la raó; la influència de James Bond és arreu a la sèrie.

Jo dic Batman perque cada cop que l'home tira de talonari per a resoldre-ho tot, sempre em ve aquest meme al cap:

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Increïble husbando en Daisuke. No li veig gaire argument a l'anime aquest però jo amb 20 minuts de sugar daddy a la setmana sóc feliç.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Doncs pareix que la cosa s'ha posat tot interessant, no?

El que no em quadra és que queden només cinc episodis i no tenc molt clar que bastin per resoldre això!

Iiii el vell la palmarà però a gas, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

La cosa comença a tindre xixa, però no tinc gaire clar quins són els dos bandos. Osigui en Daisuke vol descobrir coses xungues que fa la seva empresa, entenc que el vell també persegueix a l'empresa d'en Daisuke per algo, no? Però el jefe dels policies semblava voler tapar-ho tot i ara li deixa fer a en Daisuke el que vol.

P.D.: Està clarissim que la palmarà el vell, el dia abans que es jubili com ha de ser.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Vaja quin bon ritme que ha agafat això darrerament, no? Tot i que aquest darrer episodi he trobat que ha estat un poc més fluixet que l'anterior, s'ha posat molt interessant!

És cert que els quatre primers episodis van ser introductoris i no van aportar res a la trama, però des del cinquè cap endavant s'ha animat molt.

Quant al que ha passat darrerament, m'està agradant com està lligant tot tan bé: l'oficina de policia que investigava el crim de la família Kanbe i demés.

I bé, estava clar què havia de passar amb el vell, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Doncs a mi em van agradar més els primers episodis, ves.
Tenien més gràcia. Ara es posen en plan seriot i fins i tot dramàtic i m'ensopeix.

A veure si aguanto.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon