[Anime de Temporada] Great Pretender

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops


Imatge

Great Pretender




L’Edamura, conegut com a Edamame pels seus socis, vol dur una vida honrada, però sense saber-ho acaba treballant per un estafador, cosa que acabarà per acceptar i es convertirà en un confidence-man. Juntament amb el Laurent, l’Abi i la Cinthia, l’Edamame durà a terme estafes originals i esbojarrades per tot el món.


Opinió personal

Primer cas


Doncs em feia moltíssima il·lusió aquest anime, gairebé és l’únic d’aquesta temporada que tenia ganes de veure, perquè la resta… Bé, m’he de concentrar i no deixar que el hate temporada anime estiu 2020 em domini!

He de dir que vaig començar l’anime sense saber de què anava la cosa. Havia vist el tràiler i em vaig enamorar de l’animació, només per això vaig decidir donar-li l’oportunitat. I no m’ha decebut!!

A partir d’ara és tot un poc bastant molt spoiler.

El primer cas ens presenta l’Edamame, he de dir que el personatge m’agrada. És el típic japonès tontito que vol fer el bé però que ha acabat ficat en aquesta vida i no sap con sortir-ne. Tot i el tòpic, podríem dir, m’agrada, és graciós i font de comèdia. En certa manera és el més humà, amb els seus dubtes i incerteses, potser en aquest primer cas és el personatge que més arribem a conèixer.

En aquests episodi el Laurent vol estafar tot un director de cinema amb una droga, la Sakura Magic que, suposadament, ha creat el gran Dr. Edamame… I al principi l’Edamame no ho vol fer, es nega a col·laborar, fins que acaba girant la truita i li ven la recepta de la droga al cineasta… però tot i així, no li acaba de sortir bé perquè el pagador voldrà veure com duu a terme els caramels màgics.

Amb l’arribada de la Cinthia, les coses donen un gir espectacular. He de dir que aquesta dona és la puta ama, com es fica al paper, quina meravella de personatge!! El Laurent he de dir que també és el rei, té les estafes molt per mà i sap perfectament com reaccionarà tothom i com fer-ho perquè els plans li surtin bé. De l’Abi la veritat és que només sabem que no considera ningú com a company, però a banda d’això, poca cosa.

Finalment es destapa tota la trama i aconsegueixen estafar el director per la porta gran, amb un “suborn” bestial a l’agent de la policia… que no és agent! El final de l’arc em va deixar flipant moltíssim, va ser com “woooow, que cega he estat” xDDD Ho tenien tot molt ben muntat, fingint la mort del Laurent i l’Abi i el pobre Edamame al marge de tot i que només patia pel Salazar.

Doncs en general estic satisfeta amb l’arc i espero que els que resten sàpiguen donar aquests girs tan espectaculars!! L’animació és per ventura el que més m’agrada, però els personatges els trobo interessants i tenc ganes de saber-ne més! La música també hi té un paper bastant important, m’agrada! I l’ending… gran Mercury, se t’enganxa i no el pots deixar de cantar!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Vos deix l'ending que ha esmentat n'@UkiHana:



La veritat és que està bastant bé. L'animació és una absoluta passada. Sí, sempre els surt tot bé i és un poc mal de creure, però bé, és el que hi ha, no? Si no sabeu què mirar... donau-li una oportunitat, és interessant, està molt ben animat i és fresc.

Ara entrant en la xixa... spoilers a partir d'aquí!

N'Edamame comença molt flipao però llavors pareix que s'arregla un poc. Tot i que pareix el típic protagonista de shonen, mig estúpid i molt expressiu... crec que llavors s'acaba arreglant i acabes agafant-li un poc d'apreci.
En Laurent és un cabronarro. És un fucker màxim a qui tot li surt bé. No hi ha gaire cosa més a dir.
N'Abi... no sé. No en sabem gaire res d'ella més que és una borde extrema. Crec que hi ha certa tensió sexual amb n'Edamame (vull dir de n'Edamame cap a ella) que possiblement es desenvolupi més endavant... però de moment no m'acaba d'agradar aquest personatge.
Na Cynthia és :top: com ens la cola al primer arc és impressionant. La seva manera de ser també és molt divertida.

Quant al primer arc... crec que comença un poc com he descrit els personatges: n'Edamame comença creient-se molt bo però acaba un poc humil i volent salvar en Salazar. He de dir que quan van "matar" aquell parell ja vaig veure que no podia ser i que aquí ens l'havien jugada, però no vaig sospitar mai de na Cynthia.

Res, seguirem comentant.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He vist que a partir de dia 20 d'agost ho posaran a Netflix a tot el món (supòs que tots els episodis!).
Si no la mirau, donau-li una oportunitat, està bastant bé!

I ara, els spoilerinos.

Cas 2: el cel de Singapur

Imatge


M'ha com a agradat que en Makoto volgués arreglar la seva vida, tornar els doblers i passar d'en Laurent i les estafes. Com s'acaba torçant tot perquè al final tot el tema del taller d'avionetes sigui un muntatge és divertit.
Aquí n'Abi té un poc (molt de desenvolupament)... veiem el seu passat, que ha estat víctima de la guerra i s'enemista amb en en Lewis perquè creu que ell hi va tenir alguna cosa a veure... és curiós veure les deus cares de la guerra, tot són misèries, des d'aquest punt de vista més d'humor.
Els germans Ibrahim duen una vida de luxes, però el germà gran (en Sam, el mafiós) està podrit fins a la medul·la. El petit (en Clark, el pilot) pareix que no se n'adona que les carreres estan arreglades, però si no se n'adona és totalment estúpid.
La veritat, crec que el tema d'en Lewis no m'ha acabat de fer del tot, sobretot el final en què qui corre la carrera és ell i no n'Abi. Algú m'explica com pot en Laurent haver previst aquest escenari i arreglar-ho tot perquè en Sam no se n'adonés? Au va!
I llavors, al final, en Makoto no ha fet res, no? Perquè no va posar la càpsula a l'avioneta...
Un poc mneh. Esperem que n'Abi ara deixi de ser tan borde.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Doncs l'altre dia em vaig mirar el capítol 1 i 2, i avui m'he mirat el 3r. I doncs nuse, segons com és massa tensió, em costa molt! Quan veig que les coses pinten malament, encara que al final surtin bé, em poso més nerviós jo que el prota, i he de parar el vídeo. I cada vegada es complica més tot (evidentment) i aaaaah ho passo malament vaja.
Dit això, l'estil de dibuix m'encanta, és meravellós i fantàstic. I la tia aquesta de l'FBI que acaba de sortir doncs també nice. Però no sé si seguiré, depèn de com d'avorrit que em trobi, suposo.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Mira també els episodis 4 i 5 abans de decidir deixar-la. Crec que pensaràs que vols seguir ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Cas 3: la Neu de Londres

Imatge


Uau. Així com l'anterior cas no em va acabar de fer el pes... Aquest sí. Aquí n'Edamame decideix ser involucrat en el merder. És més, l'organitza ell, segons com. La història a França és entretenguda, entre el restaurant de asiàtic i el familiar. La cagada de n'Edamame és molt graciosa i la manera com na Cynthia es pren el tema, amb una venjança que no acabam de saber per què... uf, ho posa interessant.

Llavors, els següents episodis, per jo, són molt, molt bons i estan contats molt i molt bé. No t'expliquen exactament què està passant amb els dos fils argumentals fins al cap d'uns episodis i jo no me'n vaig adonar fins poc abans que ho diguessin explícitament. Crec que la història del passat està molt ben contada i et fa sentir llastimeta llavors. La del present, crec que també està força bé.

En definitiva, si algú ha vist el primer arc i li ha agradat, però ha trobat que el segon era més fluix... mirau-ne el tercer, que val la pena.

Llavors, he vist que els 9 episodis que resten sortiran dia 21 de setembre a Netflix Japó. Així que els tendrem per aquí d'aquí no gaire ;) -- vés a saber quan els posarà Netflix aquí però :/
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Cas 4: El màgic de l'Extrem Orient

Imatge

Si heu arribat fins aquí, voldreu acabar. Fins ara ha estat bastant bo i seguirà sent-ho.

Una vegada més, el pobre Makoto torna a ser ficat dins els plans d'en Laurent sense voler-ho. Veiem que fa una gran transformació dins el món de la màfia, que sembla que arriba a creure-s'ho, però al final veiem que segueix sent ell, quan intenta rescatar els nens.

El que em va sorprendre bastant va ser el tema de n'Oz i el seu rol com a agent doble. No em vaig esperar gens que
Text amagat: Episodi 17.
els delatés quan alliberen els nens
Llavors ens mostren la història d'en Laurent. Ara començam a comprendre'l! La veritat, sempre m'han agradat les històries amb un "llegat" on uns personatges antics fan el mateix que els protagonistes (com, per exemple, a Naruto).

No em va acabar d'agradar l'escena del final, en el despatx, perquè vaig creure que només ens volien enganyar a nosaltres, els espectadors, ja que els únics que podien sorprendre's d'aquest engany eren els mateixos que l'havien planejat.
Text amagat: Episodi 22.
És a dir, què li importa als mafiosos que n'Ozaki mati el fill? Només ens importa a nosaltres i a ells. I ells ja ho sabien perquè ho havien planejat. Llavors, tot és per sorprendre'ns a nosaltres.
I bé, després d'això, el tema de l'edifici és un poc sobrada pel·liculera, però bé. Ja està bé.

Quant a l'escena final, crec que és una picada d'ull, no sé si seguiran la història. Què en pensau vosaltres?

En definitiva, crec que ha estat una història bastant bona, bastant ben contada i amb una animació molt original. M'ha agradat molt el fet que fessin servir les llengües que toca quan toca (més o manco).

Si no l'heu vista, de veritat, animau-vos-hi.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon