[Anime de temporada] Deca-dence

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Capítol 7, el bossu s'ha enfadat. A veure com se'n surten, així d'entrada sembla tot complicat. Però ah, té jetpacks. Em recorda al Cave Story (que si no hi heu jugat HI HEU DE JUGAR):
Text amagat.
Hi ha un lloc que et fiquen en una plantació amb els conills allà fent treballs forçats plantant les flors de la droja mala, i t'escapes perquè tens un puto jetpack i ets el puto amo, bàsicament. I llavors vas i mates els dolents. Que és lo mateix vaja.

Sincerament em comença a cansar la amiga de la prota, només fa que queixar-se i plorar. Vale que vulguis viure feliç a la teva bombolla i que anar-se a matar amb monstres és una xorrada, si tenies raó quan deies que fer-se soldat era mala idea, però coi que ara t'està dient de tapar el puto forat enorme aquest de la paret, no fotem, que si no es tapa vindran més bitxos. Una mica de positivitat i alegria va.
I pos nuse poca cosa més a dir, s'ha deixat mirar, el capi.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi m'ha molat veure la pantalla de creació d'avatar.
El fet que els Gears s'ho "passin bé" mentre els Tankers estiguin ferits i vulguin que els matin per estar massa ferits... uf. I llavors encara veiem que tot això serveix també perquè hi ha massa Tankers! Els tracten entre com si fossin bestiar o una plaga.
He de dir que el forat a l'armadura m'ha recordat molt a Shingeki. Com a mínim avui no hem tengut gent volant.
Entenc això que dius de na Fei, @cosarara, però crec que s'ha resolt ja. La veritat és que dúiem des del principi de la sèrie amb l'amiga enfadadota sense saber gaire per què, però estic content de que s'hagi aclarit (esperem que definitivament). Sincerament, crec que em pareix una interacció interessant, la d'aquestes dues.
I bé, la trobada amb en Neo-Kaburagi m'ha agradat. M'agrada molt veure com ella no actua gaire gens com el típic personatge shonen i ha entès que el nou avatar és en Kabu i que si s'ha presentat amb aquesta nova forma és perquè passa alguna cosa que no li pot dir.
Quant al final, tot i que ens van mostrar la fàbrica gadoll de passada a l'episodi anterior, he de dir que no m'esperava aquest pla.
Tenc ganes de moar.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Pos bastant decebedor aquest capi 8, no? O sigui, jo és que quan veig massa estona els cyborgs aquests em poso nerviós. L'escena dels cossos aquests en caixes que van pel lloc aquest en grues o ganxos o el que sigui penjats i movent-se és tal qual com a no sé quin joc. Vull dir al half-life 2 però crec que m'estic confonent i que era un altre? Nuse hi havia un joc que hi havia un lloc calcat tal qual així. I doncs això, que es deixa mirar però m'ha deixat totalment indiferent la cosa avui.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo també he trobat que era un poc més fluix, però bé, han començat a moure les coses.

El que no m'ha quedat clar dels xips aquests (i que per això hagin de menester l'avatar d'en Kaburagi) és... els avatars que fan servir ara il·legalment, tenen xip?

Llavors, ja tenim els traïdors en acció.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Deca-dence capítol 9, la cosa ja s'acaba. RIP Paipu :cry: efa gran per ell.
Al final el bot-ratxo ha estat el més útil de tots, amb la seva càpsula de Gran Reserva mil·lenària super forta ficada pel culet. Ningú confiava en ell i mira, al final el reactor se l'ha fet ell, sense planejar-ho ni res.
Hi ha hagut un moment que un pavo als subtítols deia Sayonara i a l'audio deia una altra cosa en japojapo, fantàstica feina del traductor.
En realitat no ha estat cap gran meravella de capi, però sembla que anem per un camí molt conclusiu i això sempre s'aprecia.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, també m'ha sabut greu per en Pipe... M'ha agradat l'evolució de la traïció, amb el dolent enganant el bot-ratxo (m'ha agradat) però al final el bot-ratxo ha acabat sent la clau de la victòria.

I sí, ja s'acaba. Al final haurà estat una història complexa però limitada i ben contada. Esperem que no la liïn.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

M'ha encantat! No sé si n'hi ha manga, si es així, me l'empassaré com si res.
Interessant, refrescant
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

hellra8 ha escrit: 08 set. 2020, 02:19 M'ha encantat! No sé si n'hi ha manga, si es així, me l'empassaré com si res.
Interessant, refrescant
És original. En part això és bo, ja que no estan limitats al ritme d'una altra obra en un altre format i tot encaixa un poc millor.

No sé per què tenia entès que els animes originals eren més fluixos, però me n'estic adonant que realment n'hi ha de ben bons.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
hellra8
Esperits del bosc
Esperits del bosc
Live your life
Entrades: 71
Membre des de: 08 juny 2016, 15:32
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 69 cops
Gràcies rebudes: 6 cops

Sí, la veritat que no m'ho esperava.
Vaig saber de l'anime a través d'un directe a stream al canal de Twitch del Kalathras.
I desde llavors, m'hi vaig capficar.

Encara no sé si s'ha acabat o queden capítols.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A l'episodi passat va sortir l'escena amb la que comença el primer episodi que he llegit per Internet que ens feia veure de què aniria tot...

Imatge

Ara ens mostren que realment son pare va ser assassinat pel sistema. Així que tot està relacionat. No sé a vosaltres, però a mi se'm va passar aquesta escena al primer episodi. Crec que queda molt bé que ens l'hagin tornada a posar ara.

I bé, na Natsume està deprimida pel que sap i no pot dir, però al final de l'episodi pareix que s'anima un poc amb la carta que en Kabu va escriure, només per veure'l morir.

Entenc que des del seu punt de vista ha de ser molt fort, però nosaltres sabem que està bé i que tanmateix pot fer servir un altre avatar. Potser ho aprofitaran per fer-los trobar-se amb els seus cossos reals (com a l'escena que he dit al principi). Què en pensau?

Ah! I la música, no heu trobat que ha estat molt bé a aquest darrer episodi?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon