[Anime de temporada] Deca-dence

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Deca-dence



Argument

Han passat molts anys des que la humanitat es troba gairebé en extinció, a causa de l'aparició sobtada de formes de vida desconegudes anomenades Gadoll. Els humans han aconseguit sobreviure dins el Deca-dence, una gran ciutat mòbil equipada per protegir-se dels atacs dels Gadoll.

Dins la societat que viu al Deca-dence trobam dues categories: els Gears -guerrers que lluiten contra els Gadoll- i els Tankers -duen a terme altres feines dins la ciutat, com ara manteniment, cuina, neteja...-

La Natsume somia convertir-se en una gran Gear, però dur un braç metàl·lic li ho impedirà. Però la Natsume, tot i això, no voldrà deixar enrere el seu somni!!

Tràiler




Capítol 1

Doncs m'ha agradat. La Natsume m'ha encantat com a protagonista, el món del Deca-dence és interessant, a l'espera que ens en contin una mica més i tinc curiositat per saber més sobre el cap de la Natsume, que sembla molt ciclat. Tot plegat m'ha recordat a Tengen Toppa, per l'estètica, pel món amagat combatent contra enemics desconeguts... però en comptes de mechas, tenim propulsors estil Shingeki.

De moment tinc ganes de saber com continua, a veure si la Natsume pot aconseguir el seu somni...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi també m'ha agradat. Sí, torna a tenir tota la pinta de shonen. Sí, la protagonista és la típica protagonista de shonen que crida, un poc estúpid i amb un somni i dificultats per arribar-hi (vull ser hokage, ehem).

Però la veritat, crec que pot estar bé. Sincerament, esper que l'adult segueixi apareixent. Ja estic bastant cansat d'animes on tots els personatges són adolescents.

A part de Tengen Toppa i Shingeki, a mi la Decadence m'ha recordat a Matrix, una mescla de Sió i les naus. L'art és molt xulo també.

Segur que algú més s'hi animarà ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

A mi em recorda moltíssim a la la pelicula Mortal Engines. M'agrada l'animació i m'ha molat la transformació de la ciutat en puny xDDD

Mortal Engines
Text amagat.
Imatge

Deca-Dance
Text amagat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

W T F acaba de passar?

Emosido engañaos i això és una espècie de SAO?

A veure si ho he entès bé... els monigotes chibi són la forma real de la gent?

Els humanoides que hem vist dins deca-dence són avatars físics controlats amb un xip (ja siguin els gears de colors o els tankers de color més humà)?

Ens ho ha desmuntat tot un poc, però bé, a veure com segueix això.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Sincerament, no he entès res... És a dir, el primer capítol havia creat un món interessant, sí no era res nou, però era interessant i la protagonista tenia caràcter i ganes de superar-se, ho havien deixat en el moment que el seu cap és el puto amo de la lluita i en passar al segon capítol...

Doncs hi ha robotets kawaii i gent molt rara amb pell de colors. Entenc que en aquest capítol ens han volgut mostrar el món dels Gears, mentre que al primer ens mostraven el món dels tanker... No sé sincerament, no m'ha agradat gaire aquest segon capítol.

És a dir, és com si fossin dos animes molt diferents, com si no fos el mateix... això al segon capítol costa de digerir un poc. Ara ja veurem com avança la cosa, perquè la Natsume en teoria és morta però el cap no la vol eliminar i ara l'ensenyarà a lluitar...
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, doncs molt bo no el crossover entre shingeki i SAO, no?

Fora bromes, estic una mica com la @UkiHana no he entès gaire res, però tampoc puc dir que m'hagi desagradat el capítol.

Era un anime que ja des d'un primer moment el vaig veure sense gaire potencial, veia un massa típic Shonen agafant idees d'altres animes d'èxit. Amb aquest segon capítol està clar que la història que vol explicar aquest anime pot arribar a ser una cosa completament diferent i original.

Em venen moltes preguntes ara mateix, segurament algunes d'aquestes ja tenen resposta però sóc massa lent com per entendre-ho.
-Els robotets aquests estan físicament al mateix lloc que el deca-dance? O simplement connecten la seva "consciència" amb el seu avatar amb alguna espècie d'internet super ràpid desde l'altre punt de l'univers o espai-temps.
- Els avatars són humans reals que els hi han tret la capacitat de pensar per ells mateixos? o són humans creats artificialment per ser "contenidors" de robotets?
-Està clar que la protagonista és un error. Com? Perquè? El seu pare era un robotet?

Espero que en els propers dies poguem acabar sabent la resposta de totes aquestes preguntes, de moment el seguiré mirant amb entusiasme.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 4

A veure, continua la cosa dels robotets sense esclarir-se gaire, però no passa res perquè m'agrada com van les coses i com ara la Natsume parte la pana amb el seu braç pajilleitor màxim.

I ara a més forma part dels assassins pros, tot el que ella volia, molt fast, molt eficient, però ara se'n va a la fi del món i està previst que mori, però tots sabem que el boss anirà a rescatar-la i començarà la revolució al món!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi el que m'ha cridat l'atenció d'aquest darrer episodi és que ens han mostrat com son pare de na Natsume li mostrava les ruïnes d'una altra fortalesa mòbil, un "deca-dence antic".
Llavors ens diuen que la missió aquesta no té cap possibilitat d'èxit...
I si fan comptes fer petar el deca-dence?

Encara no acab de pillar del tot la divisió del món entre "els que juguen al joc" i "els que viuen dins matrix", però ja me n'estic fent una bona idea...

Res, que hi estic ben enganxat.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A l'episodi passat ens han fet creure que en Kaburagi moria... després de liar-la parda amb una "expansió" de Deca-dence...

Tot i que creia que no moriria (tampoc ho tenia molt clar, eh?) sí que pensava que ens tendrien un parell d'episodis amb la intriga... però no! El primer que veiem és que li donen una espècie de "segona oportunitat" a en Kabu i acaba accedint al joc de manera clandestina. També veiem que els gadoll són creats pels mateixos que gestionen el joc, no és que siguin una raça que ara visqui a la Terra ni res d'això. És tot una conspiració.

Què crec que passarà ara? Crec que en Kaburagi, amb els renegats aquests, començarà un moviment per enderrocar el sistema. Pareix que ja té tots els ingredients, no?

Ei, m'agrada bastant!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Doncs això que li he fet cas a en Minato i avui he acabat per mirar-me els 6 capis que han sortit de moment. Ah, matrix+snk, què pot anar malament?
Sincerament el que em desagrada més és el disseny dels robotets. Son com molt cutres i canvia molt l'estil de dibuix cap a dolent, i fa que costi de creure que son part del món real. Potser hi ha un plot-twist al darrera del plot-twist i es tot mentida també i per tant intencionat, jo què sé. El pitjor de tots és el de les ulleres de dolent, amb el corb que tira llamps pels ulls, ni que fos sortit d'inspector gadget.
Em preocupa el col·lega aquell de la sala de control, el que està conxorxat amb el boss. Fins a quin punt està en contra del sistema? Com és que parlen tranquil·lament de bugs i del gos-monstre? Quant de temps fa que parlen de coses conspiranoiques? CHANCHANCHAN!
Vaia tela eh la amiga aquella? "Que et vols fer soldat i morir-te? pos oc, more't però no em liis."
Rip la mindimandimundi com se digués, la que es mor vaia. Al final pobreta quasi com que la han fet perquè morís de manera dramàtica i prou mentre sons germans s'ho miressin, no? I la prota en plan, haha buenu no passa res, sempre endavant, visca.
OH i parlant de dones us heu adonat que només hi ha una robota? La hacker aquesta de la presó que se sap connectar a matrix. No he llegit com se deia però al meu cap es diu Trinity. Llàstima que no hagi demostrat ser una crack de les arts marcials ni res.
I pos nuse, ni tan mal, me'l seguiré mirant, es fa molt fàcil de seguir, el ritme va bé.
Respon