Yagate Kimi ni Naru

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Yagate Kimi ni Naru


やがて君になる



Imatge


Episodis: 13
Gènere: Romàntic, Col·legial, Shoujo Ai
Estudi: TROYCA
Adaptació d'un manga
Pàgina web oficial
MyAnimelist

Argument


A la Yuu sempre li ha agradat el manga shoujo i espera el dia que algú se li confessi i li faci sentir papallones a l'estómac, però quan un company de secundària finalment ho fa... no sent absolutament res. Confosa i decebuda, la Yuu comença el batxillerat sense saber com respondre-li. És llavors quan veu a la Nanami, la presidenta del consell d'estudiants, rebutjant una confessió amb tanta maduresa que fa que li demani consell. Però la següent persona que se li declara és la Nanami mateixa, pot ser que hagi començat per fi la seva història d'amor?

OP i END


Text amagat.



Opinió personal

(Primer capítol)

Text amagat.
El primer capítol comença sent força interessant. Com és habitual, se'ns introdueix les protagonistes, la Yuu Koito i la seva senpai Touko Nanami, i uns quants dels personatges secundaris i se'ns dona una mica d'introducció a aquesta sèrie. La Koito acaba de començar primer i s'involucra amb tasques del consell d'estudiants, on coneix la Nanami.
A partir d'aquí és on comencen les sorpreses. Tenint en compte que les protagonistes són noies i que la sèrie és romàntica es dona per fet que la sèrie és yuri, però la manera en què es presenta l'orientació sexual de la Koito i de la Nanami fa que sospitis (potser només sóc jo?) que potser són asexuals o aromàntiques. Totes dues coincideixen en què tot i que poden comprendre el significat de les emocions romàntiques (literalment que no els fa falta buscar-ne la definició al diccionari), no les entenen des d'un punt de vista emocional.
Aquesta primera sospita s'esvaeix força ràpidament, primer perquè és una sèrie romàntica i no crec que els japonesos facin una sèrie d'aquesta temàtica aviat*, i segon perquè com ja he dit la sèrie és yuri i es deixa clar cap al final del capítol quan de cop la Nanami diu que creu que s'està començant a enamorar de la Koito. Aquesta declaració és força sobtada tenint en compte que fa dos o tres dies que es coneixen i que fins llavors no havia estat interessada en aquestes qüestions. Com ja es pot esperar, la Koito fa el típic "ho deu haver dit en un altre sentit perquè totes dues som noies, ho dec estar malentenent" i, en general, això és tot el primer capítol.
Com ja he dit, m'ha semblat interessant i ja tinc ganes de continuar veient la sèrie, a veure com continua. Em sorprendria força si aquesta sospita/hipòtesi al final fos certa, la veritat és que no m'ho espero gens i crec que més aviat és una manera de donar més suspens i de mostrar l'evolució del personatge. Sigui com sigui, ha aconseguit enganxar-me.

*Pensant-ho millor, al manga Kanojo Ni Naritai Kimi To Boku sí que hi surt un personatge aromàntic, així que qui sap, potser estan començant a ser una mica més oberts.
Nina-chan l’ha editat per darrera vegada el dia: 31 oct. 2020, 13:19, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo vaig començar el manga perquè el yuri sempre m'ha interessat però no he trobat gaire històries que digui bones, la veritat és que n'hi ha poques i poc memorables i és una pena.

Dintre del que cap aquesta estava prou bé crec però com no estava acabada la vaig deixar en parón. Potser miro l'anime a veure què tal.
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

Per fi he vist el segon capítol d'aquest anime, ja era hora :facepalm: . Havia oblidat del tot que el tenia a mitges, tot i que tampoc és gaire "a mitges" si n'he vist un capítol només...

En fi, que ja l'he vist. M'esperava més drama amb la millor amiga de la Nanami per no haver-la triada com a representat per les eleccions de l'escola, així que m'ha sorprès que s'ho prengués tan bé. Bé en el sentit que no ha començat a boicotejar ni a fer bullying a la Koito, que és la reacció a la qual em tenen acostumada els animes escolars. La pobra sospito que n'està força de la Nanami i ja es veu a venir que li donaran carabasses. I segur que"l'esborrany" que dóna a la Koito com a exemple ja el tenia practicat i tot. :consol:

La Nanami no m'acaba d'agradar del tot, però tampoc l'odio pas. A veure com desenvolupen aquest personatge. La Koito, d'altra banda, segueix semblant que faran que sigui aromàntica, que és força interessant. Quan la Nanami li fa el petó, ja m'esperava que de cop comencés a emocionar-se i comencés la típica història de, ui, com pot ser que m'emocioni amb tu, si mai m'havia passat. Deu ser perquè ets molt especial i no sé què. :roll:
Així que la reacció del tot indiferent m'ha semblat força interessant i ja tinc ganes de veure si seguiran tirant la història per aquest cantó o no.
Respon