Aoi Hana

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Aoi Hana

Imatge


O l'anime que em va fer bait suprem amb l'opening

Argument

La Fumi torna a viure a Kamakura i es retroba amb l'A-chan, la seva millor amiga de la infantesa. Van a escoles diferents, però tot i això coincideixen en el club de teatre i aviat tornen a ser tan amigues com quan eren petites. La Fumi a l'Institut coneix la Senpai (Sugimoto) i comencen la seva relació...


Opinió personal, amb moltíssims spoilers, amb tot d'spoilers, spoilers everywhere, CAUTION!!

La vaig començar perquè pel repte havia de veure un shojo i volia una cosa diferent, que no fos el típic noi super molón i cool de l'institut s'enamora de la noia marginada. He de dir que l'anime comença potentorro quan saps que la Fumi s'està fent la cosina. Així ZASCA, t'ho amollen tan tranquil·lament, que pim que pam, pecaminoso :pervertmoon:

I sincerament, l'opening em va fer bait infinit, perquè només apareixen la Fumi i l'A-chan i jo doncs, com és normal, esperava que es menjassin la boca des del minut 1, però nope i això m'ha costat de digerir. És a dir, simplement l'anime no ha anat en la direcció que jo esperava i apareix la Senpai (jo li deia la Bollera Màxima) , que és putament popular, que tothom està colada per ella i ni dissimulen ni res, les monges de l'escola la veuen i s'aixequen la faldilla i tot (no, això no va passar, però podria haver passat)... La Bollera Màxima és fucking famosa i es fa la Fumi, perquè pot, perquè està potentorra i es pot fer la protagonista. :unicorn:

I doncs la Sugimoto és l'estrella del club de teatre de l'institut de l'A-chan, i resulta que estava super colada del profe, però que el profe es casa amb la germana i que encara hi havia una altra germana colada pel profe. 3 de 4 germanes colades pel tio més soso i poca cosa que he vist al món... No entenc la fama d'aquest tio, no li sé veure el sex-appeal per sembrar aquesta disputa familiar tan bèstia. Que a més, la família ho sap, que a la Bollera Màxima li molava el profe soso i estan tota la puta estona posant-li sal a la ferida, es passen la vida.


La cosa és que la Bollera Màxima duu la Fumi a casa seva per presentar-la a la família i la família li demana si és baisesshual xD I després d'això, la Sugimoto li diu a la Fumi ciao pescao, hem acabat... I res, em vaig quedar molt confusa, és com... què fas? La presentes a la família i després vas i la deixes al minut després? Sincerament, no vaig entendre per què la deixava, els subtítols eren una puta merda...

L'anime continua amb amor, amistat i superació (hi ha la Kyoko per allà, que jo em pensava que es liaria amb algú, però no) i al final de l'anime la Bollera Màxima apareix per intentar fer-se la Fumi again, però la Fumi li diu que nanai, que maduri. I la Bollera Màxima agafa i se'n va a estudiar a Londres, és a dir, que em comptes de madurar, fuig de tot... I al final de tot, doncs la Fumi se n'adona que el seu primer amor va ser l'A-chan i ja... La cosa queda aquí. He vist que al manga continua més, imagino que la cosa es desenvolupa i no és pur bait com a l'anime...

El millor personatge és l'A-chan, és la puta ama, tota despreocupada i moníssima, amb el germà gran que la sobreprotegeix, m'encanta! I res, en general molt bon anime, diferent que era el que buscava. A-chan ftw, la Fumi bastant sosa, la Bollera Màxima super pro i la resta de personatges no m'han fet el pes...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, jo també vaig veure'l.

He de dir que m'ha agradat bastant. Ha estat una història per anar mirant amb calma... o aquesta era la idea, perquè l'art et convida a gaudir-la sense pensar en gaire cosa, però l'argument et fa tenir ganes de mirar-la tota seguida... Al final, hem anat mirant-la bastant ràpidament.

He de dir que sí, que jo també m'he sentit enganat, ja que tot fa parèixer que al final ha d'acabar sent Fumi x Akira, però no. Però així i tot, he gaudit del trajecte.

Na Fumi és un poc més tonta i no neix, però pel que veiem al l'episodi final, pareix que evoluciona un poquet.
N'Akira és el millor personatge de la història amb molta diferència: és qui connecta tot i tothom i fa que la cosa avanci. Un 10.
Na Sugimoto... és especial. No s'entén gaire per què fa el que fa... ni per què actua com actua... fins al final. I algunes coses, ni així. El drama amb el professor em va parèixer un poc excessiu, però bé. La reacció quan convida na Fumi a casa seva, que acaben tallant em va parèixer el moment més mal explicat de l'anime.
Na Kyoko... crec que és bastant irrellevant. No em va acabar de convèncer. I no està gaire ben clar el rollo que té amb l'universitari aquest (que pareix que intenta encasquetar a n'Akira xD)

No sé, en definitiva, se'ns ven com un yuri/shojo ai, però acaba pareixent més un cute girls doing cute things descafeïnat (en el bon sentit de la paraula) tractant el tema de l'amor no correspost per tots els costats.

Sí, m'ha agradat.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon