Anime Estiu 2020

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Ahir en vam estar mirant uns quants. Encara ens en falten molts, però vam decidir mirar els que semblaven més rancis i voliem deixar els que tenen més "bona pinta" pel final. De moment podem dir el següent:

- Uzaki-chan wa Asobitai! --> Una porqueria. Veig les bromes massa forçades, quan va començar ja vam veure que la història giraria (literalment) al voltant dels pits de la protagonista. No tinc pas res en contra dels animes Ecchi, però tinc la sensació que aquest en concret no està gaire ben aconseguit (ho anirem veient als propers episodis)

- Peter Grill to Kenja no Jikan --> Super raro, un argument de merda, un desenvolupament que segur que serà una porqueria, però molt divertit, vam estar rient tot l'episodi (a diferència de Uzaki).

- Dokyuu Hentai HxEros --> Dòna la casualitat que quan vaig anar al Japó (ara farà 8 mesos) em vaig comprar un manga Ecchi pel simple fet de tenir un manga Ecchi en japonès. I efectivament, sorpresa, aquest anime és l'anime del manga que jo em vaig comprar al Japó (concretament em vaig comprar el volum 3, que era el més nou que hi havia). Així que sense cap mena de dubte i per respecte al meu manga Japonès seguiré i m'acabaré aquest gran i esplèndid anime.
PD de Dokyuu Hentai HxEros i spoiler -->
Text amagat.
Té tot el sentit del món que el protagonista lluiti despullat contra unes llagostes alienigenes que xupen el libido de la gent i que la seva energia vingui de veure tetes, pobres de vosaltres que li busqueu tres peus al gat.


-Kanojo, Okarishimasu --> Molt bon anime, de tots els que vam veure ahir, clarament el millor, el veig un anime que pot ser entretingut. l'animació i el dibuix estan molt bé, la història de moment ha començat molt forta tot i que si que és cert que l'argument (almenys per nosaltres) és una mica raro: Em refereixo a el fet de "llogar una novia". Sigui com sigui, anime que segur que seguirem i que tenim moltes ganes de veure com segueix.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nosaltres hem començat:
  • Deca-dence (pot estar bé, l'art és interessant, però segurament sigui el típic shonen),
  • Fugo Kenji (l'art és una passada, l'argument de moment... no és gaire cosa),
  • Great Pretender (encara no l'hem començada, però tenim els primers 14 baixats, es veu que els van emetre a Netflix Japó i ara continuen amb el segon cour)
  • Ahiru no polles (encara no hem vist el primer del darrer cour, però segurament serà el mateix de sempre)
Veig que hi ha discòrdia entre en @Shancks i en @Morte-Diem, no vos posau d'acord XD.

Ens heu recomanat, llavors, a part de les que ja estam mirant:

Maou Gakuin (shancks),
Uzaki-chan wa Asobitai! (shancks sí, morte no)
Peter Grill to Kenja no Jikan (shancks no, morte sí)
Dokyuu Hentai HxEros (shancks no, morte sí [però per motius personals])
Kanojo, Okarishimasu (morte)

Possiblement en mirem algun d'aquests. Gràcies ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs a veure, avui hem començat la de Fugo Kenji Balance: Unlimited, bàsicament perquè quan van emetre els dos primers capítols tothom estava que no cagava amb l'anime aquest i, doncs hem decidit donar-li l'oportunitat per veure si és tan xulo com tothom deia.

No m'ha agradat gaire... És a dir, entenc que a la gent li molàs perquè els tios són potentorros, però treus això i l'anime queda en res. Tenim per un costat un policia super seriós i idealista i per l'altre un... és que no sé com definir-lo... A mi m'ha semblat un poc imbècil, em sap greu. I res, el flipat aquest va amb actitud de sobrat per la vida i ho arregla tot a cop de talonari. Com a mínim no va d'estudiants d'institut, per això ja només es mereix que la continuï fins que el flipat canviï d'actitud.

I sí, aquests dos no s'entenen ara al principi i no confien l'un en l'altre però tots sabem que això avançarà que seran cul i merda i súper bons amics i que seran els millors putos policies de tot Tòquio. Li donaré l'oportunitat perquè, què collons faig criticant només amb dos capítols? Ja us contaré més endavant...
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Minatoni ha escrit: 13 jul. 2020, 15:51 Nosaltres hem començat:
  • Deca-dence (pot estar bé, l'art és interessant, però segurament sigui el típic shonen),
  • Fugo Kenji (l'art és una passada, l'argument de moment... no és gaire cosa),
  • Great Pretender (encara no l'hem començada, però tenim els primers 14 baixats, es veu que els van emetre a Netflix Japó i ara continuen amb el segon cour)
  • Ahiru no polles (encara no hem vist el primer del darrer cour, però segurament serà el mateix de sempre)
Veig que hi ha discòrdia entre en @Shancks i en @Morte-Diem, no vos posau d'acord XD.

Ens heu recomanat, llavors, a part de les que ja estam mirant:

Maou Gakuin (shancks),
Uzaki-chan wa Asobitai! (shancks sí, morte no)
Peter Grill to Kenja no Jikan (shancks no, morte sí)
Dokyuu Hentai HxEros (shancks no, morte sí [però per motius personals])
Kanojo, Okarishimasu (morte)

Possiblement en mirem algun d'aquests. Gràcies ;)
No oblidis God of Highschool, es de crunchyroll com Tower of God. Mola força!
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mmmh...

Aiyä!
No sé si tinc prou Fase per a postejar els anime d'aquesta temporada, per ara (i mira que són pocs) però deixo si més no algunes opinions random.

-Mala temporada pels amants de la Comèdia Ecchi, noble gènere on els hi hagi.
Es poden salvar (i mooooolt pels pèls) la de Peter Grill i la de La baixeta amb melons... i més per simpatía que no pas per qualitat.
La resta és infecta.
La Fake Monster Musume (res a veure amb la gloriosa Monster Musume no Iru Nichijou més enllà de que coincideixin alguns kanji del títol) m'ha posat positivament de mal humor.

-Pel que fa als nous títols d'altres gèneres... tinc problemes per a sentir la més mínima expectació de quan surt el proper episodi.
Igual aguanto la originalitat de forma (que no de fons) de Deca-Dence o igual no.
Igual suporto la previssibilitat púber-RomCom de la Núvia de lloguer o igual no.
Igual compro aquest Ni-és-Yamishibai-ni-és-un-spin-off-però entenc-com-funcionen-els-responsables-de-Marquèting-en-vendre Ninja Collection per a tots els públics degut a la seva brillantor artística i musical o igual no n'hi haurà prou.

Un exceptis excipiendis: The God of High School.
Ni de lluny olora el guió i diàlegs d'un anime o manwha mig decent però la qualitat tècnica és gama alta i l'autor fa gala d'una certa intuïció per als ritmes de comèdia slapstick que trobo totalment malbaratada dins aquesta història.
Probablement em farà aguantar uns quants episodis.

A més, te el millor OP de la temporada i això sempre ajuda.
Tot i que sospito, que, sense el cantant de Issues, el KSUKE aquest no em faria prou el pes.


Per sort, queden les temporades de continuitat i els leftovers que retornen del confinament.
Aqui sí que hi ha teca bona.

Ja m'hi extendrè quan Tolliver i la Fase vulguin.
Igual poso gifs i tot.

ImatgeImatge
Imatge

Addendo: Ja heu vist Kyojinzoku no Hanayome? Jo procuro aïllar-me de notícies i ni tan sols em fixo en els titols o miniatures.... m'agraden les sorpreses.
En començar en una pista de bàsquet emmig d'un partit, vaig pensar: ....mmmh... Un Spokon? No hi té pas l'estètica.
Nope.
No la hi té pas.
Gens.

Interessant, to say the least. La manera en que juguen amb la diferència de tamanys és creativa.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru Kan.

Després de 3 temporades s'ha acabat una obra "diferent"(cof, cof), per molts la millor love-comedy. Haig de dir que certament moltes vegades han anat tant profund amb les situacions i sentiments dels personatges que m'he perdut en totes 3. Crec que el traductor anava de cul també per saber què coi significava tot el que dèien.

Tot i així en general es fa més o menys amena. Ara bé, sobre com ha acabat tinc molt de RAGE dins i explicaré perquè en spoiler per si de cas, fins i tot en podria fer un vídeo

Text amagat.
Sincerament estic molt decebut amb el tema dels triangles amorosos, estic fart de fet. És a dir tenia l'esperança que en aquest cas l'autor fos més original i no fes el que fan tots. És a dir presentar dues noies per fer veure que hi ha un triangle però al final SEMPRE està clar des del capítol 1 que amb qui es quedarà (amb la del cabell curt, no). En serio?

M'he hagut de veure totes les temporades, fins i tot auto-convencent-me de que podria ser diferent en aquesta ocasió. Que va... Demanaria a tots els autors d'aquest tipus d'obres que siusplau s'ho facin mirar, la gràcia dels triangles és la incògnita de amb qui anirà al final i ves per on d'incognita 0 patatero, en cap obra.

Què collons haig de fer per trobar un triangle amorós on la noia del cabell curt que sembla que no guanya mai, pugui ser feliç? Mirar un Netorare de la vida? Mirar un hentai d'infidelitats? En serio no teniu cap bona història on no tinguis ni idea de amb qui anirà al final?

Perquè hi ha aquest maltracte a aquests personatges que a sobre normalment són un tros de pa. Concretament en aquesta sèrie, és encara pitjor, la noia "guanyadora" és igualeta que el prota. No hi ha gens de contrast i se'm fa una parella MOLT avorrida. I a sobre això ja és personal però la seiyu no l'aguanto.

En fi, anem sumant animes amb finals iguals: Toradora, Nisekoi, ara L'Oregairu aquest. Factor sorpresa 0, sempre és el mateix.



La nota de la temporada queda en un 4,2 / 10 perquè la música és molt bona i l'apartat visual també. La resta se m'ha caigut tot pel que he dit.
Respon