Anime Estiu 2020

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Bona tarda Tadaima!!!

Encara queda un mes i poc per la nova temporada d'anime i com tots sabeu, n'hi han molts pendents de decisio d'ultima hora que no se sap si estrenaran o no. Aixi que la llista, que de per si es curta, encara pot ser-ho mes.


Imatge
(l'imatge es veu mes gran a un altre pestanya)

Charts:
https://anichart.net/Summer-2020
https://www.livechart.me/summer-2020/tv
https://myanimelist.net/anime/season/2020/summer
https://www.anime-planet.com/anime/seasons/upcoming

Segones temprades
- Re: Zero 2 --> Doncs no se que opinar, l'ambientacio m'agrada pero el protagonista es un pel odios.
- OreGairu 3 --> Les dos primeres temporades van ser molt bones i en aquest cas el prota es decent.
- Sword Art Online 3.2 --> (Si no es torna a retrasar) Per fi es veura el final de la batalla d'Underworld entre els jugadors Americans/demonis vs Japonesos/humans.
-DanMachi 3 --> La primera temporda be, la segona mes del mateix sense gracia, espero que millori a la 3ra.

Nous:
- The God of High School --> Un altre Webtoon corea que adapten a anime @Minatoni @Grimmy
- Maou Gakuin no Futekigousha --> Estic llegint el manga, es força interesant.

Posibles:
- Ex-Arm --> No en se res pero potser li dono una oportunitat.
- Deca-Dance --> No en conec res pero la sinopsis i l'estil em sembla bo.

I de moment aixo es tot... 8 animes nomes tinc a la meva llista, quina birria...

Vosaltres que veureu?

Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Quina llista mes depriment.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

La veritat és que sí, no?

Han cancel·lat molta cosa pel coronavirus?

Pel repte m'havia plantejat seguir amb Ahiru no Sora (cosa que m'estic repensant fortament) i veure'n dues més, però... quines dues més??

Potser et faré cas, @Shancks, amb aquest coreà.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Des de que van anunciar la suspensió de la segona part de la quarta temporada de Haikyuu jo ja he perdut l'esperança de veure algo decent (a part de Ahiru no Sora) aquesta temporada d'estiu... Crec que encara queden moltes suspensions per anunciar i ens quedarem sense animes durant els pròxims mesos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluis_Cat
Porco Rosso
Porco Rosso
YELLOW TEAM!
Entrades: 308
Membre des de: 07 set. 2019, 15:19
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 238 cops
Gràcies rebudes: 209 cops

Sort que hi ha poca cosa perquè no he vist gairebé res d'aquesta temporada.
- Segur que veuria: SAO, Fruits Basket
- Probablement veuria: Re:Zero, The God of High School, dungeon ni deai
Yahari Ore no sé si vaig veure alguna temporada però potser podria caure i Fire Force l'hauria de començar tot i que si Coalise fa subtítols en català, me la compro. La sèrie del patinatge podria estar bé. Si aquest estiu m'agafa una època forta de mirar anime, en miraré més. La de Maou Gakuin m'he llegit part del manga però no sé si la veuria.

Molt més enllà del temps, a la ciutat dels vents suaus vull que m'hi portis.

Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

:shock:


Quin desastre... i els animes que han cancel·lat aquesta temporada (primavera) com ara Idolish7 i tal? No se sap ja si seran anime d'estiu? Uuuufff, està molt xunga la cosa, senyores i senyors, dames i caballeros bigotudos.

Doncs a veure, què puc mirar?

-Shokugeki no Soma 5: Surt a livechart com a d'estiu, esperem que surti xDD
-Ahiru no DramaSora: m'agrada patir
-Fugou Kenji: un altre de primavera que sembla que al final serà estiu...
-Great Pretender: l'argument em sembla una puta merda, però he mirat el tràiler i m'he enamorat molt fortament de l'animació.



Vull que pareu atenció a Gibiate, un anime sobre una pandèmia :pervertmoon:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Ploro sang... Al final sortiran mes pelis que animes XDDDD


(Han posat Final Ver. al titol pero segun que algun cau XDDDD)

Doncs res mes a afegir a la llista, normalment quan veig aquest videos algun em pica la curisitat pero no, aquest cop em quedo amb els 8 inicial. Quina desgracia de temporada....
Imatge
Avatar de l’usuari
Nina-chan
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 125
Membre des de: 22 juny 2020, 16:13
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 78 cops

La veritat és que aquesta temporada no hi ha cap sèrie que m'interessi gaire :nopotser: Força depriment tot plegat.

De moment tinc clar que seguiré mirant Fruits Basket i reprendré Houkago Teibou Nisshi, que era de la temporada de primavera però la van cancel·lar i ara ja està confirmat que s'emetrà amb la nova temporada. Sembla que continuaran Bungou to Alchemist al juliol també, així que aquesta també la seguiré.

I potser després em trobo amb una bona sorpresa i resulta que alguna de les sèries noves són més interessants del que m'esperava en un primer moment, qui sap... Si no sempre puc tornar a mirar la Doremi en preparació per a la nova peli :visca:
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Els pocs animes d'aquest estiu ja estan començant mica en mica.

Maou Gakuin no Futekigousha: Shijou Saikyou no Maou no Shiso... --> Be, igual al manga, no en tinc queixa de moment, el prota es un badass dels grans.

Monster Musume no Oishasan--> Dolentisim, nomes ho seguire perque surten noies-bestia pero l'argument es dolent dolent i sense gracia.

The God of High School--> Del millor d'aquesta temporada sense dubtes, aplaudiments per Crunchyroll i MAPPA
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Doncs ja ha sortit tot el que tenia a la meva llista.

Lo bo:

- Uzaki-chan wa Asobitai! --> Una sorpresa molt gratificant, el recomano moltíssim si voleu riure assegurat @UkiHana @Nafi @Lluis_Cat, estaria be seguir-lo entre entre tots.

- Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru 3 --> Hachiman com sempre es un crack, si us va agradar la temp 1 i 2, aquesta també ho farà. Comença just just al final de la 2na sense resums, si no ho recordeu (com jo) us tocara revisar els últims caps de la 2na temprada xDD

- Re:Zero kara Hajimeru --> El mateix que amb Yahari, comença just on acaba la 1ra, m'he tingut que mirar els 2 ultims de la 1ra xDDD

- Sword Art Online: Alicization 2 --> Com sempre, no em queixo amb SAO ja xDDD

- Deca-Dence --> M'ha molat força i l'animacio d'accio es molt bona, em recorda moltíssim a la peli Mortal Engines de Peter Jackson. @Minatoni @Grimmy crec que us pot agradar.

Lo dolent:

- Peter Grill to Kenja no Jikan --> Dolent no el següent, quina merda d'anime ... Drop al primer capítol
- Dokyuu Hentai HxEros --> Mes del mateix... Drop al primer capítol....
Imatge
Respon