Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta...

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Minatoni ha escrit: 18 maig 2020, 12:20
No sé, no crec en el bollo ending, @Nafi. Cada vegada veig més que l'harem s'està desfent. Ni na Maria ni na Mary li fan gens de cas ja. Na Mary està en mode Alan 100% i viceversa... Tot i que els homes sí que segueixen tirant-li canya... tant en Gerald, en Keith com en Nicole (a un episodi anterior)...

Bé... seguirem!
DISCREPO. ON VEUS QUE LA MARY VAGI PER L'ALAN? XDDD SI ES LA QUE MES PICA PEDRA PER FERSE A LA CATARINA!!! Es la primera que es llença a dir coses tipus: DONAM EL QUE VULGUIS DE MENJAR ENCARA QUE EM MATI QUE JO HO FARIA PER TU MI AMOL!!! XDDD
I la maria? la maria cada cop la mira babejant mes i mes i mes!!! XDDD Lunic paper que te ara es mirarsela bocabadada i babejant!!

Jo el que si que veig es que el ÑORDO I EL QUISU ES LIARAN A TOPE, AQUETS DOS ACABARAN ENEMIES TO LOVERS A SACO JODER. TENEN UNA DINAMICA PERFECTA DE SHIP XDD cap d'ells esta destinat per res amb la catarina XDD Lunic que te possibilitats (a part de les noies) es el Nicol, que es puto perfecte i es un compte misteriós i aixo es fa encara mes perfecte. Best boi. (i el delegat, VULL LORE DEL DELEGAT MENCANTA!)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Un detallet que possiblement no tingui gaire importància.

Imatge

A l'imatge final del Opening, quan tots saluden... fixeu-vos que na Catarina no saluda en cap de les formes protocolàries d'una dama (com sí ho fan les altres tres noies).

La forma que ella adopta és més propera a la salutació formal d'un cavaller (com els nois darrera d'ella).
Si es tractés d'una obra d'època occidental... això tindria força significats ocults.

Però vaja... donat que és una obra d'un univers de vídeo joc il.lustrat per un japo, no sé si se li poden atorgar.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Nafi ha escrit: 17 maig 2020, 22:41 La Sophia és la reencarnació de l'amiga de la Katarina, ja les shippejaba hard abans ara com no s'acabin menjant la boca estaré molt decepcionada amb el mon de l'animu i amb la vida en general. Molaria que la Sophia també recordés la seva vida pasada com la Katarina? Hi he pensant molt durant el capítol i la veritat és que no estic segura de si milloraria o no l'història, si ha de servir per un bollo-ending la veritat és que firmaria ja.
Va començar el capítol i vaig pensar A FULL amb tu, en pla "la Nafi la puta amaaaaa, que ho ha encertaaaaaat!!" No em pensava que ens mostressin el passat i em vaig quedar tot loca... i ha estat sabroso :pervertmoon:

Jo també sóc rollo-bollo team, sorry però la Maria es vol fer la Catarina molt intensament i I ship this so hard. Si hagués de triar un maromo triaria el Kissu perquè és cute xDD


I amb això vinc a dinamitar-vos i a sembrar una polèmica que ningú no havia demanat i ho faig perquè m'agrada veure el món reduït a flames de caos i destrucció. Vull dir-vos, confessar-vos, que em comença a no fer puta gràcia que la Catarina sigui tan "inútil". M'explico: la pava no fot res, no té poders interessants (tot i que l'hort era per entrenar-se, tot el que pot fer és un bony de terra), es dedica a menjar galetes, que la salvin els husbandos i que tothom estigui preocupada per ella all the time...

S'està convertint a poc a poc en típica protagonista de joc otome i no m'agrada que tiri cap aquest camí, o com a mínim aquests dos darrers episodis és un poc la sensació que he tingut del pal "al principi ens la van vendre com una tia que se superava per no acabar en un bad end, però ara tot s'ha convertit en tinc un harem però no me n'adono i visc despistada 100% mentre tothom sospira per mi i no me n'empano de res" i això de cada dia fa menys gràcia, no perquè no sigui graciós, sinó perquè fa molts capítols que passa el mateix.

Heu tingut un poc aquesta sensació? Evidentment és una comèdia i no li dono més voltes, però com sempre ens venen el personatge femení fort i valent i després, gràcies Japó, acaba en no-res i no em mola.


Espero no haver-vos fet estallar el cap amb un poc de hate. O sí, que m'agraden les flames de la destrucció cremant-ho tot, muahahahahahaha
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

L'anime té defectes.

El carisma de na Catarina, per a mi, romàn inalterable.
La força està sobrevalorada. De valentia, en té per a donar i regalar a tots els demés personatges.

No trobo que els darrers episodis qüestionin la seva valentía.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Més del mateix, una vegada més, no? Ara a través de la criada. Sí, que ens expliquin un poc el drama de la criada ha estat mínimament interessant (mínimament), però una altra vegada l'harem complet... No sé. Ja cansa, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Els ultims 3 capitols tots son FARCIMENT, no surt ni a la novela ni al manga. Es historia original del anime per omplir forats (menys les escenes post-credits que que si surt a la novela: Alan al arbre, etc.). Molt decepcionant sincerament.

Com no volen deixar l'arc a mitges, estan acabant l'anime aixi, deixaran l'hype al final per que la gent vulgui la 2na temporada.

En comptes d'aconseguir que la gent s'enganxi amb els ultims 3 capitols estan aconseguint tot el contrari....
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Completament d'acord amb tu @Shancks, estan aconseguint que m'estigui cansant de l'anime. Quina baixada de nivell més bèstia... Va començar super bé però els darrers capítols m'està cansant. I aquest darrer, que ha anat de la criada i ha estat mig de recapitulació? Hola?? De veres?

Molt decebuda, sorry. Potser hauria de gaudir simplement de cute girls doing cute things, però no he vingut a veure aquest anime per això, sincerament...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Duim tres capítols amb un... "vos enrecordau que tothom va darrere na Bakarina...? no? llavors tenim en Ñordo, que està colat per ella; i tenim en Kissu, que està colat per ella; també tenim el borde, que està colat per ella; i na Mery, també; ah, i na dallona, també; i na Maria, també..."

I s'han acabat els 20 minuts.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A tres episodis del final, A LA FI passa alguna cosa...

Doncs sí, ens estan fent bait per deixar-ho interessant per la següent temporada...

PS: :broken_heart: el meu ship ha estat l'únic que no ha estat xD
PS2: la veritat és que de seguida que ens han dit que hi havia d'haver un personatge dolent, ha estat clar qui era xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Molt unexpected aquest últim capítol, no m'esperava gens que la cosa es posés dramàtica a aquestes alçades. L'anime hagués pogut seguir sent simplement la Katarina fent de pagesa que jo no m'hagués pas queixat, però ara que hi hagi un malomaloso doncs li dona el toc que li faltava. Ens deixaran amb tot el suspense, més els hi val treure la pròxima temporada aviat.
Imatge
Respon