Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta...

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

M'encaaaanta! Aquest anime m'omple d'alegria i de joia com no em passava des de LWA.
Una cosa de què m'he adonat és que la Catarina, que representa que té 17 anys mentals quan és nena, i per tant encara més quan va a l'escola... és sempre una nena, per dins! Ho veiem explícitament quan fa les seves discussions internes de chibi-catarines (que no han crescut), i en com d'innocent continua essent (ah, era un insecte? oki! "la nena aquesta és una bastarda" qué me dise?). Cap queixa eh, és encantadora!

@UkiHana, el meu husbando preferit és el ñordo (Gerald, ros), perquè està clar que es farà dolent i la liarà parda pels seus objectius malèfics, tot i que evidentment no el shippejo amb la Catarina (que s'ha de liar amb la nena demoníaca llyá).
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

El Hespiritu ha escrit: 03 maig 2020, 11:09 No m'ha agradat l'episodi.

Tinc la sensació que a en Yamaguchi se li dona molt bé la comèdia però és un cabassot pel drama.
Ho deixarem en que una mala tarde la tiene cualquiera però una altra com aquesta i li retiro la candidatura a Millor Guió de la Temporada.
Potser em va pillar amb les defenses abaixades però a mi em va semblar molt tendre el capítol. L'escena del final amb la Maria i la seva mare preparant les galetes em va arribar al fons del kokoro.

Cada vegada tinc més clar que al final la Katarina acabarà amb la Maria ino m'agrada perquè la Maria em sembla un personatge massa genèric com per mereixer a una deesa com la Katarina.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veeeeureee... a mi m'està agradant.

Potser no és cap obra mestra, però és veritat que romp esquemes i, al final, crec que és bastant divertit.

Jo no deman més: que sigui una cosa fresca i a sobre, divertida, crec que és molt més que el que ens ofereixen la gran majoria dels animes.

El meu ship és amb l'únic personatge que na Catarina no controla: el cap del consell. Pel que he entès, aquest no sortia (o no sortia gaire) al joc. I ella s'hi està interessant (es passa el dia al consell, li diu que el te era bo...). Però vaja, que pareix que és un rol bastant secundari, no estic segur d'això...

Tot i això, crec que TOTS els altres personatges li tiren canya, nois i noies. Al joc original ella estava promesa d'en Ñordo (m'ha agradat, @cosarara), però al final tots anaven darrere la protagonista. Ara pareix que la protagonista és ella i TOTS li van darrere.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hola, vinc a aportar la meva insulsa opinió, però ho faig amb alegria i amb al·lèrgia, espero que valoreu l'esforç de la meva neurona raquítica i deficient.

Doncs a veure, jo miro això per la gràcia i els husbandos hornys, però també vull una ruta per a la Maria, però no em vull emocionar. És a dir, o d'aquí surt LLYA un rollo-bollo o em sentiré decebuda i no em vull decebre, així que directament no em faig il·lusions per protegir el meu fràgil kokoro d'una punyalada assegurada. A mi m'agradaria aquí un rollete suculent Maria-Katarina, però és el Japó i són mojigatos i no crec que ens ho mostrin, maleïts sigueuuuu japonesos, jo us maleeixo pel bait!! (agita el braç amb força i menyspreu).

Així que ja veurem què passara... qué pasará, qué misterios habrá, puede ser mi husbando TARARARÁ!
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Posats a shippejar, jo banco en Nyordo amb la MILF de na Catarina.

Win-win. Et treus la seva molesta presència tant al joc com a l'Harem privat de la nostra MC i tens a la mamà prou entretinguda amb el shotacon com per a que deixi de posar-se estupenda de la mort amb el troç d'albergínies i cogombres, que està molt bé i a més Catarina fa lluir el vestit de camperol militar com no ho havia fet cap persontge anime a data.

Que diràs que s'han de carregar el pare abans... doncs ves quin problema! Un pare de més o de menys no ha aturat mai un guionista d'anime de fer un bon ship. O un de dolent. O sense ship.

L'albina i en Keith també ho veig.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Quina decepcio amb el capitol d'avui, aixo es tot relleno que no surt al manga i ara no crec que no doni temps per veure l'interesant de l'academia....

Spoiler manga que no ha sortit al anime (obrir sota propia responsabilitat)
Text amagat.
No crec que s'arribi a desvelar les veritables intencions del president del consell, el seu origen i la Katerina com a Belladorment.

Espero que al menys si mostrin l'acusacio/incriminacio de bullying per part de Katarina cap a Maria i com es resol la situacio.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Tinc un dubte existencial: sóc la única a qui l'opening li transmet bollo-feelings? No us dona la sensació que estava liada amb la seva amiga a la vida anterior?

Imatge

Cada cop que veig aquesta part penso que això acabarà amb rollo-bollo, suposo que amb la Mary perquè és la prota. Vosaltres que en penseu??
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Uhhhmmm, doncs no m'havia plantejat el rollo-bollo a la vida anterior, la veritat @Nafi, no hi havia pensat gaire... No sé si ens explicaran gaire sobre aquesta vida anterior, o com va morir i tal... La veritat és que jo vull rollo-bollo amb la Maria, però no em vull fer il·lusions perquè no crec que això passi.

Vosaltres teniu la sensació que tiraran cap a alguna ruta amb algun husbando, o que l'anime continuarà i continuarà amb tothom tirant-li canya i que ella no se n'adoni de res?? No sé per què tinc la sensació que no avançaran aquesta temporada i que tot serà tirada de canya sense efecte...

De moment, un husbando ja ha atacat, el Nicol (a veure, més o menys) però la pava tampoc pareix que el missatge li hagi calat...
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

La Sophia és la reencarnació de l'amiga de la Katarina, ja les shippejaba hard abans ara com no s'acabin menjant la boca estaré molt decepcionada amb el mon de l'animu i amb la vida en general. Molaria que la Sophia també recordés la seva vida pasada com la Katarina? Hi he pensant molt durant el capítol i la veritat és que no estic segura de si milloraria o no l'història, si ha de servir per un bollo-ending la veritat és que firmaria ja.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aquest darrer episodi m'ha tocat un pooooc...

No m'esperava, la veritat, que altra gent es vagi reencarnant. Ara pareix que això serà com el purgatori de...

Spoiler d'una sèrie de carn i ossos molt famosa de fa uns quants anys...
Text amagat.
LOST
Text amagat.
Amb la temporada final


No sé, no crec en el bollo ending, @Nafi. Cada vegada veig més que l'harem s'està desfent. Ni na Maria ni na Mary li fan gens de cas ja. Na Mary està en mode Alan 100% i viceversa... Tot i que els homes sí que segueixen tirant-li canya... tant en Gerald, en Keith com en Nicole (a un episodi anterior)...

Bé... seguirem!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon