Yesterday wo Utatte

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Només puc dir una cosa: estic contenta d'haver-la dropejat al primer capítol. Ja d'entrada pintava malament i el final veig que ha estat més aviat cacota (perquè el Minato la mirava i vaig veure un spoiler a twitter de com acabava i vaig seure amb ell a veure el darrer capítol per veure la reacció...)

Mai havia vist un anime que vengués una cosa i et donés tant una altra que no té res a veure... I ara espero el hate dels que l'heu vist xDDD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He de dir que em sent decebut. No puc dir que no m'ho esperés.

Pareixia que la cosa s'arreglava, però clar, hi havia d'haver un gir al darrer episodi. I clar, si la cosa va bé, i només queda un episodi i ha de canviar... doncs anirà malament (segons el punt de vista des del que es miri).

La cosa, la sèrie comença fent-nos desitjar que en Rikuo i na Shinako puguin arreglar el seu romanç: tots els personatges que surten i el desenvolupament de la història ho recolza: l'ex d'en Rikuo, els companys de feina de tots, però al final tots aquests esforços no serveixen de res.

Anem per parts: en Rikuo és un jove amb zero ambició, que treballa a un konbini i es va enamorar de na Shinako a la uni. A mesura que la història progressa, intenta fer realitat aquesta relació i, tot i que pareix que na Shinako fa sí-però no-però sí-però no, al final és que no. Tot i això, sí que és cert que evoluciona un poc i aconsegueix una feina a temps complet i es dedica a la fotografia que és la seva passió.

Na Shinako és la companya de classe d'en Rikuo, que quan era adolescent va tenir un estimat que va acabar morint d'una malaltia. Ara s'ha mudat a prop d'en Rikuo i fa feina a l'escola. En múltiples ocasions ens mostren com na Shinako fa passes per superar aquest amor d'adolescència, però al final... no. Ella no aconsegueix superar-ho. Es queda a l'entorn de la família de la seva parella perquè no pot superar-ho.

Na Haru s'enamora d'en Rikuo per la tonteria més gran del món. Tan gran, que en Rikuo ni se n'adona ni ho recorda. Tot i això, i que ell té zero interès per ella, ella insisteix durant mitja sèrie, fins que accepta la derrota. Entenc que en Rikuo no vulgui ser desagradable amb ella, i crec que més o manco li deixa les coses clares, però... potser ho hauria d'haver deixat més clar i així la nena hauria deixat d'insistir (tot i que, sent realistes, només fa el mateix que fa en Rikuo per na Shinako: insisitir).

En Ro és el germà petit de la parella morta de na Shinako. I està enamorat d'ella perquè "sempre has estat per casa cuinant". Quan veu que en Rikuo i ella estan plegadets es posa possessiu. Es pot ser més tòxic? No, eh? Ara bé, l'actitud de na Shinako, defensant-lo tot perquè no pot superar el seu drama del passat, no ajuda. Però bé, ella és responsable del que és. En Ro és tòxic a més no poder.

Llavors, què tenim aquí? Quatre persones disfuncionals que estan enamorades cadascuna de qui no toca.

I com s'arregla tot al final? Fent que paregui que els personatges arreglen els seus problemes, però al darrer episodi veiem que no i al final en Rikuo aposta pel pla B tot i passar d'ella durant 12 episodis. BRAVO. Ets miserable.

He de dir, però, que he gaudit del ritme de la sèrie. Tot i el que passava no era 100% del meu agrad (tot i que un poc sí, perquè pareixia que tot s'anava arreglant però no, #emosioengañaos), ho he trobat agradable. L'art és especial: els fons que siguin fotos pot parèixer cutre o pobre, però jo he trobat que era interessant.

Llavors, en una altra nota, crec que els personatges secundaris són el millor: el company del konbini, el company de la galeria que li encasqueta el penjoll a en Rikuo, els dos amics d'ell que es casen, l'ex d'en Rikuo que s'acopla a casa seva (molt fan) o el bohemi que va darrere na Haru. Però no són res més que distraccions que ens han acompanyat en aquest tren que havia començat a descarrilar a l'episodi 1, que hem anat apedaçant així com hem pogut i que al final, ens hem estampat.

En definitiva... caca d'història i caca de personatges.
aeab13 ha escrit: 22 juny 2020, 02:07crec que aquest últim episodi resol això bastant bé hehehehe em dono per satisfet.
No estic tan satisfet jo, com has pogut veure xD.
UkiHana ha escrit: 22 juny 2020, 10:46 Només puc dir una cosa: estic contenta d'haver-la dropejat al primer capítol. Ja d'entrada pintava malament i el final veig que ha estat més aviat cacota (perquè el Minato la mirava i vaig veure un spoiler a twitter de com acabava i vaig seure amb ell a veure el darrer capítol per veure la reacció...)
Gràcies, jo també t'estim.
UkiHana ha escrit: 22 juny 2020, 10:46 Mai havia vist un anime que vengués una cosa i et donés tant una altra que no té res a veure... I ara espero el hate dels que l'heu vist xDDD
A veure... des de l'episodi 1 es veu que això està condemnat al fracàs. Jo tampoc diria que t'enganyin. Si és un quadrat, al final algú ha d'acabar trist. Però no sé. Si en teoria les coses van avançant és una llàstima que al final no serveixi de res.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon