Listeners [Anime de temporada]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

LISTENERS


Imatge
Episodis: 12
Genere: Adventure, Fantasy, Sci-Fi, musica , MECHAS
Estudi: MAPPA
Ve d'un manga: idk

Sinpopsi

Situat en un món on el concepte de música deixa d’existir. La història comença quan un noi es troba amb Myuu, una noia misteriosa que té un jack d'audio al cos. Els dos es barrejaran amb una història de música rock i baralles, emprenen un viatge inoblidable.

OP (L'ENGINS EL POSARÉ QUAN SURTI)

Text amagat.


Imatge
Imatge


Des de que vaig veure el trailer em va fer tufillo de FRACTALE i efectivament te calcades IMPORTANTS. I JO ENCANTADA COM JA SABREU XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD es exactament el que volia que fos, l'unica decepció es que m'imaginava que realment tocarien cançons de debó o algo semblant pero els atacs no son GENS emocionants ni tenen musica, nomes unes guitarretes cutres.
Tot lo demes es un 10 per mi, la ambientació, el disseny de personatjes i fons, l'animacio, etc. Exactament com magrada. Em prenc aquest anime com una continuació futuristica de fractale, ja que tenen una animació diriem IGUAL , tan igual que el protagonista te els mateixos ulls que el clain aixi que per mi es un tatratartaratratartartartaratatratratartaranieto del clain XDDD

Espero amb ganes veure a tots els personatjes que ens presenten en el opening i les escenes tan maravelloses i que tan magraden, segurament hi haura cliches i segurament sera decepcionant, pero tot més tant proper i maravellos que mho menjaré encara que no valgui la pena! :cor: :vermell: :vermell:

En fi, el primer episodi ens presenten una situació calcada al primer episodi de fractale pero amb mechas, ja veurem con continua! dfggsfgfdggd

EDIT: he descobert llegint comentaris que els personatjes que vidnran i tot esta basat en bandes populars de rock, jo hi entenc poc pero potser vosaltres pillareu totes les refs en els episodis?

Imatge
manolini l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 abr. 2020, 17:10, en total s’ha editat 1 vegada.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Li donaré una oportunitat!
Imatge Imatge Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops


bUF porto dies tatarejant el opening, es TAN BO
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Com que no tinc gaire res a fer he vist el primer capítol. No esperava gaire res i m'ha sorprés positivament tot i el rollo mechas. L'animació es preciosa (Mu waifu) i sembla que començaran amb batalles totxes ben aviat així que espero que segueixi el ritme que promet.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Un detall que m'encanta és que els locals tinguin noms de grups de música.
Imatge Imatge Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Hi ha coses que encara no expliquen i espero que o facin. Com per exemple PERQUE ELS PLAYERS S'ATAQUEN ENTRE ELLS SI SUPOSADAMENT SERVEIXEN PER ''SALVAR'' ALS EARLESS?????? NO HAURIEN DE SER AMIGOTES I SALVAR A LA GENT DELS EARLESS? XDDDD Be, segur que ho expliquen. Esperarem. Sóc jo o les lluites amb els mechas son ANTICLIMATIQUES total? XD Que horror!

I LA COSA MES IMPORTANT:
HAN CANVIAT EL OPENING I ARA ES ESPECTACULAR, EL DRAMA I L'ANIMACIO SON UNA MARAVELLA!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!


Com també han posat l'ending, que es cuco, pero no emocionant com el opening!
Text amagat.


M'agradaria pillar totes les referencies al rock : ( Pero ni una. Quina llastima.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Jo ja li he fet drop però no penso que sigui un mal anime.
M'agrada la música, tècnicament és prou bo i és entretingut descobrir les referències amagades a bandes i cançons.

Però el tema mecha no m'ha fet mai el pes, les escenes d'acció em semblen mal portades i no empatitzo amb els personatges. La comèdia tampoc la trobo bona.

O sigui que us dessitjo la gaudiu.


Addendum: No us entren ganes de tancar els ulls quan enfoquen la marca del baffle?
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

El Hespiritu ha escrit: 11 abr. 2020, 09:46 Però el tema mecha no m'ha fet mai el pes, les escenes d'acció em semblen mal portades i no empatitzo amb els personatges. La comèdia tampoc la trobo bona.
Completament d'acord. Ni els mechas m'agraden ni m'agradarán, ni les ''lluites'' daquest anime estan ben fetes ni son interessants. Es mouen cutre i lent, el 3D no ajuda. Com l'anime es dediqui a fer baralles insulses tota l'estona... tot i tenir un apartat visual espectacular... tothom la dropejara. (Jo no ja que li he promes atenció eterna)
La comedia... meh. Entretinguda si mes no.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

El segon capítol ha sigut bastant més confuso que el primer la veritat, no he entés gaire res del que passava i de qui eren aquelles tres senyores però sincerament m'ha picat encara més la curiositat sobre qui són els Players i quina relació tenen amb els Eartless o com es diguin. Espero que el pròxim capítol ens aclari algo més.

Tinc una relació amor-odi amb els mechas la veritat, per ara no m'estan molestant gaire espero que segueixin així.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

A mi els mechas tampoc em diuen gran cosa, exceptuant Tengen Toppa Gurren Lagann, que va anar de menys a més i em va acabar agradant molt, tot i que la part mecha era la que menys m'interessava.
En aquest cas estic com la @Nafi. Les tres senyores deixaven anar una verborrea incomprensible, que és algo molt recurrent en l'anime últimament i em disgusta prou.
Però és cert que em manté l'interès activat, tinc ganes de saber més.
Imatge Imatge Imatge
Respon